/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Snefnugge kommer vrimlende.
Fra : No1Here
Vist : 1728 gange
100 point
Dato : 05-01-10 19:35

"henover vejen trimlende"

Jeg er lige blevet ringet op fra mit arbejde (50 km fra min bopæl), med beskeden, at al udkørsel frarådes. De synes jeg skal blive hjemme, og jeg er helt enig.

Hvordan ser det ud hos jer?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 19:39

Det er jo en dejlig ekstra julegave at få.
Godt nok lidt forsinket men alligevel.
Her på Falster er der INGEN sne overhovedet.
Men vi fik da også så hatten passede sidste gang .
Vi har stået og pustet og pustet så det er åbenbart lykkedes for os at sende det nordpå

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 05-01-10 19:40

Ok, jeg ser lige lokal TV, og kan se det ser SLEMT ud. Falck har travlt, og får assistance af BÆLTEKØRETØJER.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 19:41

Citat
Falck har travlt, og får assistance af BÆLTEKØRETØJER.

Ja vi har også set det...følger jo lidt med i hvordan i har det.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 05-01-10 19:42

Citat
Vi har stået og pustet og pustet så det er åbenbart lykkedes for os at sende det nordpå

Du har garntrisse et par ORDENTLIGE lunger.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 19:43

Citat
Du har garntrisse et par ORDENTLIGE lunger.

Jeps og jeg fik lidt hjælp af manden og naboerne

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 05-01-10 19:57

Ski da ingen problemer, jeg starter bilen og kører.

Er pivskier.

http://peecee.dk/upload/view/215296

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 20:02

Jeg har kun 8 kilometer til arbejdet, og havde set frem til en omgang snekørsel, fik så besked på det ville være klogest at blive hjemme, nå ja en tur ud på vejen en gang imellem for at se efter fastkørte naboer er da heller ikke at foragte

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 05-01-10 20:16

Citat
nå ja en tur ud på vejen en gang imellem for at se efter fastkørte naboer er da heller ikke at foragte

Jeg så en ung mand i eftermiddag stå med bar overkrop i færd med at skovle sin bil fri af en drive. Han havde lagt sin trøje under højre baghjul, hvorefter han spænede ind i bilen og gav den gas.

Han kom alt for hurtigt fri...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-01-10 20:40

Her er der kun kommet en ganske fin gang pudder. Til gengæld er det så glat af helvede til. Har haft en mand i "stormens øje". Og han meldte det var slemt i formiddags, men fornuftig nemt til aften.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 20:57

Citat
Er pivskier

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 05-01-10 20:59

Citat
Her er der kun kommet en ganske fin gang pudder.

Det kan skam være nok til en sne fridag.

http://peecee.dk/upload/view/215313

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 05-01-10 21:05

Her hos har vi været ganske sneet inde hele dagen. Min chef 20 km sydpå i Randers lød noget overrasket, da jeg ringede i morges og sagde jeg ikke kunne få bilen ud. Da jeg snakkede med hende 4 timer senere, havde tonen en anden lyd: da havde Hobro været i medierne!

Bortset fra det, så er fortovene så nette og fine som aldrig før, for alle naboerne er også sneet inde og har ikke haft andet at lave end at rydde sne. Og snakke.

Min mands teori er, at det er de voksne mænds udgave af at bygge sneborg

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 05-01-10 21:07

ikke så godt kun 5cm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 21:29

Citat
Det kan skam være nok til en sne fridag.

Det er simpelthen dagens griner.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 05-01-10 21:34

Citat
Det er simpelthen dagens griner.

Jeg tænkte straks "chris og chocoladefabrikken"

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 05-01-10 21:43

Her på østlolland, et par km vest for Nykøbing F, ligger der et pænt lag sne, 10-15 cm vil jeg tro. Og jeg ved at der bare 5 km sydligere, ved Nysted, ligger en lille halv meter.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 21:56

Citat
Hvordan ser det ud hos jer?
for to minutter siden skak jeg snuden udenfor, den her er lige uden for hoveddøren: http://peecee.dk/upload/view/215327 endelig fik vi sne her i området også

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 21:58

Citat
den her er lige uden for hoveddøren:

Jeg vidste ikke du opbevarede salt for kommunen o.v.n.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 22:06

http://www.kandu.dk/Spg143065.aspx

Det har du så fået o.v.n.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 22:07

Citat
men ikke et eneste lille bitte snefnug jeg VIL ha´sne nu, sneen virker som en dyne på markerne som bare ligger helt bare og stivfrosne.

Her fra tråden jeg lagde linket ind til .

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-10 22:12

Sne er pænt, så er min have lige så pæn som naboens.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 22:15

Det har sneet i nat, og der er da også kommet nogle byger i løbet af dagen, men vejene er pænt ryddede,

Sneet inde???

..... anerikkehvaddusnakkerom dot com

Fandens til go' reklame

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 22:29

Citat
Sne er pænt, så er min have lige så pæn som naboens
vi er fuldstændig enige 3773

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 22:34

Det er ikke salt piaskov, det er hele områdets sne som samles på min gårdsplads

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 22:40

Citat
det er hele områdets sne som samles på min gårdsplads

Det var en joke o.v.n.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 05-01-10 22:47

Den ser også ud til at være 8 meter høj.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 05-01-10 23:34

Citat
..... anerikkehvaddusnakkerom dot com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 23:36

Varm cacao og krydderboller var det noget? Men i skal skovle driven væk først

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 23:45

Citat
Varm cacao og krydderboller var det noget?

Er tilbuddet der kun nu,eller kan jeg vente til sneen er smeltet?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 05-01-10 23:45

Nej ellers tak. Jeg har skovlet 3 gange i dag, så jeg er træt i armene.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 23:51

Det er et her og nu tilbud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-10 23:51

Det kan da heller ikke betale sig at skovle sne, så længe det bliver ved at sne

Smart at inviterer gæster, når vi ikke må komme for politiet

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1278065.ece

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 00:00

Citat
Smart at inviterer gæster, når vi ikke må komme for politiet
det er billigere på den måde og kom så ikke senere og påstå at jeg ikke er gæstfri

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 00:53

uf jeg ville lige en omgang rundt og se til vejret, det skulle jeg have været for længe siden, døren var ikke lukket helt i og vinden havde blæst den op, resultat: Snedrive 3 meter ind i huset og næsten 1 meter høj nå ikke græde over spildt mælk eller indføget sne, på med vanten, fat i skovlen og ud med driven

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 06:18

Nå o.v.n, så har du måske snart fået sne nok, du var jo så trist over at du ikke fik til jul..

Utroligt at læse at i har snestorm, her er det vindstille (igår og også nu)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-10 10:30

Citat
nå ikke græde over spildt mælk eller indføget sne, på med vanten, fat i skovlen og ud med driven

Skovler du sne endnu o.v.n.
Hit med et billed fra i dag du

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 11:33

Måske bemærker i at jeg ikke mere klager over mangel på sne vi har fået nu, døren fra i aftes kan ikke benyttes før jeg får den skovlet fri, den er bag ved den høje drive som i så indefra i aftes, kan i se min gode lille bil? Den er også på billedet og skal skovles fri før jeg skal på job:
http://peecee.dk/upload/view/215424

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 11:46

Hold da mavle o.v.n... dine bønner er blevet hørt

Er det ikke snart hurtigere at gå til arbejdet, end at finde bilen i driverne?? Har du ikke et par ski

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 11:52

He he jeg tager da bare traktoren på arbejde, hvis altså butikken er åben der var et aftenhold i aftes men kun dem fra byen lige ved siden af fabrikken og der næsten ingen mødt op her til morgen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 11:56

Det skulle da lige fordi biksen er lukket idag, for ellers er der ingen undskyldninger for ikke at komme på arbejde idag.. du kunne jo bare begyndte at gå nu/køre traktor/løbe på ski

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 12:04

o.v.n... politiet fraråder al unødig udkørsel... så blive du bare hjemme og drik varm kakao - hvis du har mere tilbage? - efter du har skovlet sne naturligvis

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-10 12:27

Citat
så blive du bare hjemme og drik varm kakao

Hvad med krydderbollerne

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-01-10 12:39

Puha ovn, du kommer vist ingen steder idag.

Her ses vores hus fra fjordvejen (og det ser jo fredeligt ud) http://peecee.dk/upload/view/215435

Det ændrer sig dog, når man kommer om på den anden side. Her ses henholdsvis vores værksted, og den ene af terasserne.

http://peecee.dk/upload/view/215436

http://peecee.dk/upload/view/215437

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 12:50

Jow jow der er kommet sne over Danmark denne gang fik vi mest vistnok og den globale opvarmning er helt aflyst, hvornår har i sidst hørt om at temperaturen er over normalen for årstiden
jeg så regional TV her klokken 12, de var uden for min arbejds plads som så tom og øde ud, jeg ringer hen og siger at jeg holder snefridag og så vil jeg ud at skovle

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-10 13:05

Citat
jeg holder snefridag og så vil jeg ud at skovle

Er det så nok med en snefridag ???
Der er da nok at gå i gang med o.v.n
Har du en sneplov til din traktor ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 13:13

Er det så nok med en snefridag ??? Ved ikke
Der er da nok at gå i gang med o.v.n Ja mon ikke
Har du en sneplov til din traktor ?? Ja

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 13:47

Citat
Hvad med krydderbollerne

De er da spist

o.v.n når du ligefrem har traktor med sneplov, så er det da ingen sag at fjerne sne- udenfor -

Du må da lige kører hen til No1here, og fjerne sne, når du alligevel er igang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 13:54

Giv tid giv tid - nu skal jeg først selv på vejen, den skal jeg sikkert også selv rydde, rundringninger til forskellige steder siger at jeg skal mindst 5 kilometer hjemmefra før jeg finder en vej som er bare nogenlunde ryddet, her kom der sidst en sneplov forbi i går formiddags og nu skal der graves før ploven kan køre igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 14:00

Jamen hva laver du så her??

Du venter måske på det bliver forår

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 14:17

Jeg venter på at vinden løjer lidt af at grave fri nu giver bare plads til endnu mere sne og endnu højere driver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 14:22

Nååå, det lyder fornuftigt nok... det kunne du bare have sagt straks

Det drysser med lidt sne nu, stille og roligt, ingen vind her

Du havde fået alle dyrene ind ik'?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 14:28

Alle kreaturer ja, kattene er ude dyr det vil sige de sætter stor pris på sofaen nu for tiden men er ude om natten, de vader så over gårdspladsen og sover i stalden hos køerne, de kommer så og ser ind af vinduet og bliver lukket ind når vi står op, de behøver ikke at hoppe eller strække sig, sneen er højre end bunden af vinduet

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 06-01-10 14:31
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 14:56

Det er et smukt syn No1Here.... så længe sneen er hvid

Men kors i hytten hvor er det besværligt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-10 15:17

Citat
de kommer så og ser ind af vinduet og bliver lukket ind når vi står op,

STAKKELS dyr...de kommer sq først ind kl 12 så

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-10 15:21

11.30 var det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-10 15:25

Citat
11.30 var det

Nååå så la' gå da.

Dyrplager

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-10 15:29

o.v.n... hvis du en dag ikke kan finde kattene, så må du kikke nedad i snedriven

Sneen smelter vel når de stakkes dyr skal sidde der så længe--og sådan plup så ryger de nedad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 09:23

Hvor er jeg glad for at husene er hule, det er godt nok blevet rasende koldt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-10 14:25

Så er indkørslen fri men ingen sneplov nede på vejen endnu
http://peecee.dk/upload/view/215797
og bilen er klar til at bakke ud af snegaragen:
http://peecee.dk/upload/view/215798
der er lige lidt arbejde med at børste sne af før jeg kører på job (på traktor, sneploven har jo ikke kørt endnu)
http://peecee.dk/upload/view/215799
er her nogen som skal have tørret en skjorte?
http://peecee.dk/upload/view/215800
eller grillet en pølse?
http://peecee.dk/upload/view/215803
hvordan går det hos jer? Jeg kigger ind igen efter midnat, nu skal der handles ind og jobbes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 14:50

Hold da op o.v.n i har godt nok fået meget sne

Vi har kun fået en brøkdel af hvad i har fået (men vi fik jo også til jul)

Hvor var det godt, bilen er blå, ellers havde du aldrig fundet den

Nu har du ikke en masse sne på taget vel, altså jeg kan godt se taget på selve stuehuset ikke har ret meget, men hva med staldene??

Kør nu forsigtigt, selv en traktor kan vel komme galt afsted?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-01-10 23:08

Citat
eller grillet en pølse?

Det er intet problem hernede....har da grillet kamsteg i aften.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-01-10 23:16

Citat
har da grillet kamsteg i aften.

Det kan o.v.n da også, hvis ikke han var så pivet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 02:05

Øv så sidder i og griller kamsteg og alt mulig, mens jeg må slæbe for at få smør på brødet det tog over to timer at køre de 8 kilimeter til jobbet og lidt over en time at komme hjem igen, sporene fra da kørte den anden vej var der stadig så der vidste jeg at jeg kunne køre, mon vi ser post eller skraldemand i morgen for første gang i år

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 11:10

Så har sneploven været fordi og solen skinner og der er weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 11:29

Jamen så skal du bare se,nu kommer posten med alle rudekuverterne

Ej, det er nu dejligt for jer, at i igen kan være forbundet med omverdenen, uden at køre på traktor

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-01-10 13:24

Citat
Øv så sidder i og griller kamsteg og alt mulig,

Tænkte da på dig da vi spiste o.v.n.

Den var bare god du

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 13:58

Det er jo tanken der tæller jeg forventer at i også tænkte på mig som sad i sne til halsen eller mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 14:00

Det skal ikke forståes som en klage, jeg ønskede mig så meget sne at der var noget at køre fast i, den ER kommet nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 14:53

Citat
jeg ønskede mig så meget sne at der var noget at køre fast i

Det var vel for at køre i firhjulstrækkeren og ikke traktor.. næste gang må du bed' om lidt mindre

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-01-10 16:21

Citat
Det er jo tanken der tæller

Nemlig så du

Citat
jeg ønskede mig så meget sne at der var noget at køre fast i, den ER kommet nu

Vil det så sige du IKKE klager mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 22:06

Et eller andet sted har jeg hørt at bønder skal klage, så jeg finder på noget at klage over måske er det snart på tide med et nyt COP16 møde inden istiden kommer for godt i gang, opvarmningen blev jo pludselig aflyst under COP15 mødet, her er der -13 lige nu, heldigvis ingen vind så huset er til at fyre op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 22:37

-13,1 her og vindstille.... men de lover blæst i morgen, så der bliver det piv koldt, vist nok mest ovre hos dig o.v.n...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 22:44

Vi skal have de sidste julegæster i morgen aften, de er allerede begyndt at ringe om føret er til at køre ud, det er ret umulig at sige i aften hvordan vejret udvikler sig til i morgen, så her risikerer vi at brænde inde med en masse mad og ingen til at spise den, hvis nu der bliver snefygning så tør de pivskider nok ikke køre ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 22:47

Det er da godt at have forsyningerne i orden, hvis i fyg'er inde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 22:56

Er her andre som har bemærket at andre bliver mere venlige her i kulden, ligesom om vi kommer hinanden mere ved? I går ved supermarkedet var traktoren omringet da jeg kom ud af folk med indesneede biler på parkeringspladsen, de blev helt overstadige da jeg tog et par ture rundt om bilerne med skovlen nede at jeg så kom for sent på jobbet er en helt anden sag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 22:59

Tror da pokker de bliver glade, når du hjælper dem med at grave bilerne fri

Jeg syntes altid vi danskere kommer hinanden mere ved, når vi har noget til fælles, snekaos, storm hedebølge og sååårn

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-01-10 23:25

Citat
så her risikerer vi at brænde inde med en masse mad og ingen til at spise den,

Vil det sige du byder på andet end krydderboller og kaffe/cacao

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-01-10 23:27

Citat
at jeg så kom for sent på jobbet er en helt anden sag

Nååå så det var ved brugsfatter du brugte de 2 timer .... jeg sladre på dit job

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-10 23:36

det kan du slet ikke drille med, de ved det allerede ja hvis der kommer en ny snestorm i morgen så er der oksekøds suppe, oksekød med butterdejs snitter og kartofler med citron sovs + svesketrifli til dessert til dem som kommer, men det skal være i morgen og det er en betingelse at de andre melder afbud først

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-01-10 10:40

Citat
og det er en betingelse at de andre melder afbud først

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-10 17:04

Det er så sket nu, sikke nogle pjok de kan slet ikke huske at sne kan være sjov middagen var ikke længere fremme end at ingredienserne er lagt i fryseren, så det er boller med cacao igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-10 17:06

Men hvad med No1Here seneste login den 7. mon han/hun er blevet væk i snemasserne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-10 23:37

o.v.n... er vejret forfærdeligt deroppe... her er det blevet helt lunt kun -3 og lidt blæst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-10 23:50

Nej det er noget pjatværk og meget barnligt at melde afbud, lidt snefygning men ploven kører i modsætning til tirsdag, onsdag og torsdag, da var der øverkostvejle men det ved du sikkert ikke hvad betyder og jeg er helt rolig for No1Here igen, kort tid efter min efterlysning loggede profilen på og skrev i et andet spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-10 23:55

o.v.n der må jeg lige gentage mig selv

anerikkehvaddusnakkerom dot com

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-10 00:00

Jeg gjorde mig eller umage med at skrive som det udtales

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-10 00:08

Jeg tror du har taget for meget af den spanske import

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-10 00:24

Spansk hvadfornoget

Larga vida a las chicas españolas

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-10 00:34

Citat
Skål til alle som har modtaget en (måske dæknings løs) check jeg skåler i cognac i aften, egen import fra Spanien

http://www.kandu.dk/spg143847.aspx

Har du også importeret hende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-10 00:41

Skål og sov godt Nordsted1 det er over din sengetid, og over min sengetid også, øv jeg skal møde klokken lort mandag morgen ham som skulle passe dagvagten er sneet inde på Tenerife

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-10 10:52

Det fyger med sne hernede.
http://www.folketidende.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-10 11:20

Hold da helt op, det ser voldsomt ud... så er det godt du ikke bor der

Bornholm ser også ud til at være ramt hårdt

http://www.vintertrafik.dk/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-10 11:35

Ikke noget at hyle op om, skal i ikke ud for at prøve om der er nok til at køre fast?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-10 12:06

Citat
skal i ikke ud for at prøve om der er nok til at køre fast

Niks putte det skal vi IKKE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-01-10 12:18

Her er vi spærret inde igen - igen, sneploven kørte i aftes ved 21 tiden, nu er driverne endnu større end første gang, fordi sneen er blevet skubbet op af gravemaskiner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-10 12:22

o.v.n, så må du hellere gå hjemmefra i rigtig god tid, nu du skal møde MEGET TIDLIGT

Det er da godt du har mad i fryseren

(ej, sjovt er det ikke, men det går jo nok)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-10 18:47
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-10 18:57

Jeg tror det er for mørkt til en fodboldkamp nu

Godt vi ikke bor i Gedser hva'?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-01-10 22:47

Citat
Godt vi ikke bor i Gedser hva'?

Nemlig...så slemt er det trods alt ikke her hos os.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-01-10 16:58

Citat
mon han/hun er blevet væk i snemasserne

Ja det tror jeg da efterhånden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-01-10 18:11

Seneste login den 9. 1. og dengang kun en kommentar i et andet spørgsmål
heromkring bliver snedriverne skubbet langt ud til siderne nu, både godt og skidt - den lille vej som går forbi her, er lige så bred som en motorvej - problemet er at en del af denne brede vej er grøft og mark og det er umulig at se hvad der er hvad når alt er hvidt

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 11:15

Citat
Seneste login den 9. 1.

anerikkehvaddusnakkerom dot.com

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 11:17

Min indbakke er eksploderet. I snakker jo helt vildt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 11:20

Den har du sgu selv bedt om, du har jo oprettet i smalsnak

Og hash og nøgler

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 11:35

Citat
hash og nøgler

Det er cirka det halve af mine interesser på min facebook profil.

"Gode tilbud, gratis pære, hash og nøgler"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 11:38

Citat
Det er cirka det halve af mine interesser på min facebook profil

Jeg har et par stykker mere, bl.a. - lys chokolade -

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 11:41

Citat
lys chokolade

Det kan jeg skaffe, til KANONPRISER

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 11:44

Kan du så ikke sådan lige WUPTI sende mig noget

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 11:46

Citat
Kan du så ikke sådan lige WUPTI sende mig noget

WUPTIi??

Du mener, som i, "Wupti" så er der kage, eller hva?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 11:52

Jow det er det jeg mener... men for at du ikke skal svede, så må jeg have den leveret af Pede

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 12:02

Citat
men for at du ikke skal svede, så må jeg have den leveret af Pede

Selvfølgelig. Men Pede leverer kun,
hvis du sammen med chokoladen bestiller 3 gr. en nøgle og en fladskærm.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 12:05

I stedet for fladskærmen, vil jeg gerne bestille den der støvsugerrobot/transportdims, til min blinde hund

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 12:09

En støvsuger til husdyr der har TABT benene.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 12:19

Jamen det er meget almindeligt at dyr taber benene, vidste du slet ikke det??

De går lige så stille omkring, og wupti, så taber de et ben

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 12:52

Nordsted1, er det din blinde yorkshire du har som profilbillede?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 12:53

Jeg har selv en yorkie, men hun er ikke blind. Kun tandløs.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 13:01

Ja det er ham på billedet.. inden øjnene blev totalt grå... lidt skræmmende at se på

Min var 8 år da det begyndte

Han er ikke tandløs, selv om man nu godt kunne tro det, når man ser dette to år gamle filmklip

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 13:18

Uha, det lyder ikke rart. Er han helt blind, og hvad fejler øjnene (diagnose)?

Jeg tror faktisk du har vist klippet en gang tidligere. Synes jeg kan huske, at jeg har set det?

Her er min lille trold. Hun bliver for øvrigt 10 år til april, men opfører sig om hun er ½ år.

http://peecee.dk/upload/view/217353

http://peecee.dk/upload/view/217352

http://peecee.dk/upload/view/217351

http://peecee.dk/upload/view/217350

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 13-01-10 13:23

Her ses hun når hun er våd http://peecee.dk/upload/view/217354 Ikke noget kønt syn

Men køn bliver man, når man er tør og friseret http://peecee.dk/upload/view/217355

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-10 13:32

Grå stær, hvor vi fik ham opereret på det ene øje, det gik rask fremad med at se igen, men lige pludselig gik der hul i øjet, og han blev blind igen, så fik han en ny lille operation, men det blev aldrig godt med synet, så han kan se en lille bitte smugle på det ene øje, og kun når der er meget lys, men han klarer sig godt herhjemme, men er meget pivet hvis vi tager ham med til andre, og han er ikke ret tilfreds med at gå ture, så det bliver ikke til så mange. Han bliver hurtigt usikker ude, men han er glad og tilfreds indendøre.. jeg har også haft den video på flere gange..

Din er en del mindre end min - og nu er hen blevet ret bred, men det er medicinen han får, og som han aldrig slipper af med, men han er lige så pjattet som din er... det er det der nogle gange kan gøre det lidt svært, for om hvor godt han egentlig har det, når han har sine pjattede sider..

Hø du klipper også skægget på din, men for en "hunden rundt" et par gange om året, så bliver han så hvalpet at se på, og jeg er dejligt fri for pelsplejen i laang tid

Det er nogle rigtig gode billeder af vovsen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-01-10 14:38

Citat
Min indbakke er eksploderet. I snakker jo helt vildt.

Du ligger som du har redt gør du

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-01-10 14:41

Citat
Her ses hun når hun er våd

DYREPLAGER

Du kan da bare lade være med at rulle hende i sneen

Godkendelse af svar
Fra : No1Here

Dato : 28-01-10 01:42

Tak for svaret 3773.