/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003
Fra : olarsen
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 05-01-10 14:35

Så er det galt med Outlook igen.
Jeg bruger bl.a. min kalender til aftaler og oplysninger om hvad og hvor jeg har arbejdet, det er vel det der er meningen med en kalender. Men nu skulle jeg så lige se noget en dag i december sidste år og opdager til min rædsel at alle ikkegentagne oplysninger er væk! Hvor f..... bliver de data af som man tidligere har indtastet, jeg synch'er mine data til min telefon og her er de også væk (naturligvis). Jeg bruger ikke autoarkivering. Er der andre af Kandu's brugere som har oplevet at Outlook 'smider' data væk! S.... frustrerende er det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-10 15:31

Tjek lige din autoarkivering.....

Du har nok sat den til at slette automatisk efter et vist tidsrum....

Filer - mappe - egenskaber for kalender - faneblad autoarkivering

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 05-01-10 15:33

Nå - det bruger du jo ikke...

Men tjek lige om et flueben er smuttet alligevel....

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 06-01-10 09:53

Har tjekket igen igen, blot for en ekstra sikkerheds skyld, men der er ikke flueben i autoarkivering

Det der nu undrer mig er at jeg ikke har fået en email på ovennævnte indlæg, jeg bliver lidt utryg ved disse undelige ting der sker. (min navigator vil heller ikke tilslutte sig min TOMTOM Home, men det er en anden sag som der arbejdes på)

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 21-01-10 15:15

Tak for svaret refi.
Den var der jo ikke meget kød på. Jeg fandt så i mellemtiden ud af at det nok er min NOKIA telefon som er skurken.