/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
iPod er ikke på iTunes - den er væk !!
Fra : PeterPeter
Vist : 495 gange
60 point
Dato : 05-01-10 14:07

Hej Hej
Jeg har fået min storebrors ældre iPod (den store hvide med 60 GB harddisk) uden farveskærm.

Den fungere fint, også med iTunes - men så ville jeg resette, bl.a. for at give den nye navn i iTunes - så jeg trykkede på "Gendan fabriksindstillinger" og nu er den helt væk !!!

Når jeg tænder iTunes kan den IKKE se min iPod !!! Har også prøvet at geninstallere iTunes uden held !!

Hjælp... Hvad skal jeg gøre ???

På forhånd tak for hjælpen...

/Peter

Kommentar
Fra : Smukkelaura

Dato : 05-01-10 14:22

hej.
Det kan være du skal opdatere dit itunes eller skal du bare ned i den butik hvor du købte ipoden og be dem om at ordne dit stik.

Kærlig hilsen Laura

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 05-01-10 15:13

Jeg har af- og geninstalleret iTunes. Nyeste version.

Jeg har stik (usb fra pc til iPod) Jeg har faktisk prøvet med to forskellige stik ....

Øv Øv Kæmpe problem - er der slet ingen der kan hjælpe ????

Tak

/Peter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-01-10 17:23

Den skal vel installeres med droiver på din pc nu hvor den er resat

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 05-01-10 17:43

Prøv at bruge en anden usb-port på din computer...

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 05-01-10 17:52

Hotmaildude: Ja, det kunne være...

Prøver -

Desværre - Øv, det var ikke det der var problemet - ellers et godt bud (det havde jeg ikke selv tækt på)

Ærgeligt, fordi den virkede lige før, inden jeg genskabte fabriksindstillinger !!!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-01-10 20:27

Kan den ses i stifinder?

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 05-01-10 22:58

Nej... Det kan den heller ikke !!!

Arhh..... Det er da irreterende ;-(

Tak for jeres input - håber stadig på mirakler

Fortsat god aften...

/Peter

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-01-10 23:50

Da du trykkede på "Gendan Fabriksindstillinger", var det da fra pc-en eller på iPodden?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 06-01-10 00:07

Kan du få manualen, eller har du den og hvad hedder den iPod helt præcist? For det er svært at finde noget om den, når "navnet" er ukendt

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-01-10 00:52

Citat
Ærgeligt, fordi den virkede lige før, inden jeg genskabte fabriksindstillinger !!!
Var det på din iPod eller fra pc-en, du genskabte fabriksindstillingerne?

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 12-01-10 14:25

Undskyld mit fravær.... Mit problem er der desværre endnu !!!
Pisse ærgeligt ;-(

Tak for jeres kommentarer.
Lidt svar:
Jeg genskabte fabriksindstillingerne på iPod'en - inde i iTunes !! (altså fra pc'en)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-01-10 15:43

Citat
Kan du manualen, eller har du den, og hvad hedder den iPod helt præcist? For det er svært at finde noget om den, når "navnet" er ukendt

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 12-01-10 15:48

Desværre - ingen manual !!

Modellen er en af de første iPod's - det er den store hvide med 60 GB harddisk uden farveskærm.

/Peter

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-01-10 20:18

Ja, ja det er forstået , at det er en af de første . Og den kan jeg så ikke finde noget om nogen steder. Den der Mac-fabrik er elendig med model-navne . Og ingen manual, øv! Nå, så må man jo lede igen .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-01-10 20:21
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-01-10 20:24

Glemte at skrive, at helt nede til højre på den linkede side, står der "Kontakt os" .