/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Out look - office xp.
Fra : hejdi
Vist : 422 gange
15 point
Dato : 05-01-10 11:20

Jeg mangler en key til min office xp - er kommet til at smide den væk

Har cdén instaleret på min stasionær computer, men vil gerne ha den på min bærbar også.
Nogen som kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-01-10 11:38
Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-01-10 11:49

Hej med dig

Du kan prøve at installere dette gratis program på den computer hvor du har Office installeret, så kan du aflæse koden derfra. http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Clou

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-10 11:56

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 23
- Slettede 0
Ialt 24

Det er da vist ikke det eneste du mangler

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-01-10 12:03

Citat
Har cdén instaleret på min stasionær computer, men vil gerne ha den på min bærbar også.
Nogen som kan hjælpe?

Er du sikker på, at det er tilladt at installere den på flere PC'er?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-01-10 12:32

IBM760 <> Jeg tror godt den må installeres på den bærbare også, de fleste Office pakker har licens til 3 pc'ere - når det så ydermere er Office XP, så er der INGEN problemer med det!

Clou

Kommentar
Fra : kusk

Dato : 05-01-10 12:35

Citat
Du kan prøve at installere dette gratis program på den computer hvor du har Office installeret, så kan du aflæse koden derfra. http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Clou

Det kan godt være at du kan finde key nummeret ved hjælp af ovenstående program, og det kan da også være en god ide, hvis du skal genindstallere windows på din comp. igen. Nogle licenser til office tilladder at indstallere på op til 3 comp. her skal du se i dine licens betingelser for dett pågældende produkt, ellers vil jeg anbefale at bruge Open Office, det er helt gratis, og lige så godt som Office, og bedre end office XP Det kan hentes vis nedenstående link.

http://da.openoffice.org/

Hilsen

Kusk

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-01-10 12:43

Citat
de fleste Office pakker har licens til 3 pc'ere - når det så ydermere er Office XP, så er der INGEN problemer med det!

Hvis det f.eks. drejer sig om Office 2007, er det kun "Office til hjemmey og studiet" - der må installeres på 3 PC'er.

Hvordan der er med "Office XP" kan jeg umiddelbart ikke finde oplysninger om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-10 14:19

Citat
Har cdén instaleret på min stasionær computer

Jamen så starter du bare den komputer og lukker et af Office-programmerne op....

Så går du i "hjælp" og i "om microsoft excel" (eller det du nu lukker op)....

Der står licensnummeret