/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tdc play til ipod
Fra : hennooah
Vist : 1514 gange
200 point
Dato : 05-01-10 00:16

Hvordan er det lige præcis man får musik fra tdc play til en ipod...i detaljer tak...

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-01-10 00:31

Når du logger dig ind på TDC play med det logg ind du skal have til TDC play

der er den forskellige måder at downloade på, herunder en menu til musik til "mobilen"

det handler om du allerførst skal lave et tdc log in med dit kontonummer til TDC for at komme til TDC PLAY, og derefter valge menyen som jeg beskriver ovenfor...til mobilen...

hyg dig med det

prøv om dette link virker, men det er mit login

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=./index.jsp

ellers start her:

http://tdconline.dk/

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-01-10 00:45

PS: skal så overføres til din Ipod fra din PC....

du kan vist også overføre via nettet på telefonen, men så bliver du gammel inden du er færdig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 01:11

Det kan du ikke TDC PLAY kan ikke afspilles på Ipod uden at du fjerner DRM beskyttelsen og det må du ikke

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-01-10 07:11

Ganske rigtigt, som o.v.n. siger

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-01-10 10:12

Så spørg da TDC hvad der så skal til...der er sikkert en i telebutikken der kan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-10 12:52

Citat
Så spørg da TDC hvad der så skal til
TDC sælger også musik, købt musik må man godt ændre fil format så en Ipod kan spille numrene, der spørges om Play som er en gratis tjeneste og kun visse afspille som kan afspille DRM beskyttede filer kan bruges

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-01-10 12:56

Det er da stadig TDC der må løse det, når de "sælger" gratis musik til kundernes via deres abonnement
spørg dem da, så behøver vi ikke så mange gisninger

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 05-01-10 20:34

Det ovn skriver er IKKE gisninger, med de kolde facts .

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-01-10 20:39

Man må ikke ændre, redigere eller fjerne drm licens på hverken PLAY eller andet købt musik på nettet. Hvis den afspiller man har ikke kan afspille den fil man har downloaded er der ikke noget at gøre.
Ved man kan få nogen afspillere, der kan afspillle drm beskyttet musik.

Vil du have fri adgang til din musik, kan du købe det på cd eller stream recorde.