/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Fortrydelsesret
Fra : Ylwen
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 04-01-10 14:42

Hvordan fungere det med fortrydelsesretten hvis jeg i min web forretning vil sælge ting som man ikke kan levere tilbage?

F.eks. hvis man sælger blomster og kunden bestiller og betaler blomsterne online. Kort efter bliver pengene trukket fra kundens konto og blomsterne sendes.

Kan kunden fortryde sit køb og sende blomster m.m. tilbage?
Hvordan er reglerne inden for denne kategori varer?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 04-01-10 14:45
Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-10 14:46
Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 04-01-10 14:52

Haj Dahab, ja det er jo lige til så. Jeg takker for det hurtige svar.

Godkendelse af svar
Fra : Ylwen

Dato : 04-01-10 14:52

Tak for svaret Dahab.