/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Menu Idé
Fra : elmsupport
Vist : 319 gange
50 point
Dato : 04-01-10 13:43

Jeg kunne godt tænke mig en menu som den de bruger på dr.dk

Er det noget der findes derude ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-01-10 13:47

Citat
Jeg kunne godt tænke mig en menu som den de bruger på dr.dk

Den må du lige uddybe lidt mere hvis du vil ha' hjælp.

Kommentar
Fra : elmsupport

Dato : 04-01-10 13:51

Uhada

Det drejer sig om den menu som ligger i toppen på dr.dk (den grå), den som starter med - Nyheder/Sport/Regioner osv osv.

Jeg tænkte på om man kunne lave noget der lignede ? er ikke sikker på hvilket sprog det er lavet i, men vil tro det måske er Java.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 14:06

Citat
Er det noget der findes derude ?
Ja på DR og så kan du sikkert finde noget der ligner derude.

Så det er bare at gå igang med det sprog du kan.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 14:11
Kommentar
Fra : elmsupport

Dato : 04-01-10 14:24

Det skulle helst være en der åbner i Tabs nedenunder og ikke drop down

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 14:41

Citat
Det skulle helst være en der åbner i Tabs nedenunder og ikke drop down
Hvis du ikke kan tilpasse den til noget du syntes, så bliver det svært

Jeg selv ville lave den Flash og xml - så den nemt kunne rettes hvis jeg havde brug for det, men det vil kræve kendskab til Flash, actionscript og xml.

Jeg stiger ud her af spørgsmålet - jeg kan ikke gennemskue hvad du kan.........

God fornøjelse med det videre forløb.