/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kom ind Kandu.dk!!!
Fra : Stouenberg
Vist : 814 gange
100 point
Dato : 04-01-10 13:05

- er det for tidligt med en forårsrengøring??? Her trænger gevaldigt...

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 04-01-10 13:06

Ja, det tør svagt antydes.

Kommentar
Fra : R-æ-v

Dato : 04-01-10 13:07

Ja, det tør svagt antydes.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-10 13:08

Jeg har sendt brev til Kandu for 1 time siden. Håber de snart går i gang,

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 04-01-10 13:08

Ja, det tør svagt antydes.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-10 13:09

Jørn du er ualmindelig tarvelig, jeg regnede med at du ville være seriøs. Men, men men.

Du kan da ikke være helt normal.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-10 13:10

Kandu går sikkert snart i gang igen - igen, hvad med om det nye system blev udviklet så sms kode delen ikke kunne gættes?

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 04-01-10 13:12

Citat
Jeg har sendt brev til Kandu for 1 time siden. Håber de snart går i gang

Og her kommer Kandu med sin kost og sin spand,
med rense og med sæbevand.
Så blir´der en plasken og sjasken og tørren,
for Påske og Pinse og Jul står for døren.

witzen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 13:15

Ja, og fjolset siger at han ikke vil ødelægge kandu

Alle skal være klar over at han forsøger at google hvem som helst og det har han fået skrevet hvorfor han ønsker at få sine spørgsmål slettet så sporene fjernes.

Se her http://kandu.dk/Spg143555.aspx og her afslører han at vi bliver googlet
http://kandu.dk/Spg143565.aspx og efter nogle tåbelige forklaringer annullerede han spørgsmålet.

Men selvom kandu sletter spørgsmålene så er det vigtigste blevet kopieret så han kommer aldrig til at løbe fra det

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 04-01-10 13:16

granner01

Jeg er ikke helt normal.

Og nu er jeg ude på at blive smidt ud af Kandu.dk, som kun reagerer når man overspammer!

Ikke hvis man selv ønsker en udmeldelse.

Jeg vil gerne have slettet mine dumme profiler, men jeg ved at det kun sker, hvis jeg spammer.

For man kan ikke selv melde sig ud af denne klub.
Det burde man jo kunne.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 04-01-10 13:24

Ja, så blev der gudskelov ryddet op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-10 13:24

Så blev der gjort rent... tak Stauenberg

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-10 13:24

Hurra Han er slettet og Kandu har ryddet op.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-01-10 13:25

witzen og alle dine øvrige profiler:

Citat
For man kan ikke selv melde sig ud af denne klub.

Burde du ikke prøve Arto - den passer formodentlig bedre til dit åndelige niveau?
Citat
Jeg er ikke helt normal.
- Vi kan kun give dig ret!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-10 13:25

Det gik hurtigt og det meget sigende navn Witzen hører vi ikke mere til under den profil men helt sikkert under andre navne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-01-10 13:27

Hurtig og hurtig. Min første mail røg afsted i formiddags. Og de har ikke ryddet i bund. Han er her næsten stensikkert endnu.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-01-10 13:34

Citat
Han er her næsten stensikkert endnu.

Det må du ikke engang sige for sjov

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-10 13:44

Nej jeg tror han er væk for en kort stund, men hvis de ikke ændrer dette http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=143055#1642354 så er han her hurtigt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-10 13:45

Ja Pia

Han har som mål at man skal kunne slette sin profil på Kandu, så han har sikkert flere profiler.

Jeg tror helt sikkert at vi ser ham igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-01-10 13:51

Citat
Jeg tror helt sikkert at vi ser ham igen.

Ja ØV ØV
Men så længe han ikke er her er der da ro....så NYD det venner

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-01-10 13:57

Tak for svaret granner01. Jeg var bange for at vi skulle vente til foråret...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-10 15:14

Selv tak, men jeg tror han bliver ved lige til Kandu lader os slette profil.

Kommentar
Fra : briik

Dato : 04-01-10 16:18

Tk - Det var en *effektiv* oprydning - Tk

Kommentar
Fra : briik

Dato : 04-01-10 16:35

bentjuul

Hvad er det for en profil jeg skulle have haft i 2002?
Og 2003 & 2004 & 2005 & 2006 for den sags skyld?

Jeg er en gammel bruger.
Men så langt tilbage i tiden har jeg nu ikke kendt til Kandu.dk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-01-10 17:08

Hej Jørn

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 08:14

Hej granner01!

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 08:26

Det ville være ganske rart hvis kandu.dk også rensede op i de profiler, som gentagne gange har svinet andre til og nedgjort dem i sprogets mest grove vendinger, som man jo heller ikke må, hvis man læser kandu-dk´s egne regler.

Mærkeligt at der er den forskelsbehandling på folk her.

Jeg ved godt at jeg har været/er stadig er en sluppert.

Men så grimt som nogle her på dette forum taler om andre, ja det er nu ikke mig.

Fortryder dog at jeg kaldte en profil for "fake" engang.
Men det var vedkommende jo, desværre.

Jeg blev først "rørt" og harmfuld over den svinagtige måde Krummen og bentjuul "jordede" denne "idealistiske" profil (som jeg troede var ægte ment) på.

Og jeg beklager vedkommende blev "afsløret" med sin hjemmeside på grund af mig.
Profilen havde dog selv først offentliggjort det, fordi profilen selv satte personlig mail på Kandu.dk - for at "true" mig og nedgøre mig.

Men forkert gjort af mig, alligevel.

Håber at I vil glemme alt om mig.

Kom kun tilbage, fordi jeg blev provokeret (atter engang) -
blev blacket lige midt i en sætning, og så var jeg dum nok til at komme igen -
og få 1000 skraldespande hældt i hovedet for 100000 gang.

ØV!

Kommentar
Fra : R-æ-v-e-n

Dato : 05-01-10 12:04

Hvorfor gider jeg god "forsvarer" mig - det er jo omsonst !

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-01-10 15:48

Det hjælper ikke at du gentager dine fantasihistorier her - det bliver de ikke mere sandfærdige af
Citat
Jeg blev først "rørt" og harmfuld over den svinagtige måde Krummen og bentjuul "jordede" denne "idealistiske" profil (som jeg troede var ægte ment) på.

Ja, ja lad os nu se

http://kandu.dk/spg143673.aspx#1650503

http://kandu.dk/spg143673.aspx#1650506

så et indlæg hvor han stopper og lover som sædvanlig

http://kandu.dk/spg143673.aspx#1650468

http://kandu.dk/spg143673.aspx#1650604