/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ændring af Admin kode....Mappe?
Fra : gozimza
Vist : 800 gange
500 point
Dato : 04-01-10 12:48

Hej....

Igår fik jeg den lyse idè at det var på tide at ændre min Administrator kode, og samtidig oprette en Gæstebruger....men men men jeg fik den ikke skrevet ned og nu kan jeg ikke huske den, er der et sted i Windows7 hvor jeg inde i en mappe eller noget kan "se" hvad jeg ændrede den til?
Håber ikke det er en nyinstall jeg skal igeng med så jeg venter lige om der skulle være en der kan hjælpe......og NEJ der er IKKE noget fusk i det, ikke andet end dumhed fra min side(der er jo nogen der mener ALLE laver ulovligheder) så er det ligesom det ok?

Venlig hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-10 12:55

SIW kommer med næsten alle oplysninger om din Windows computer, jeg har ikke adgangskode på så jeg kan ikke se om den oplyses, du skal sikkert klikke på mappen Operativ system eller mappen Gruppe og bruger for at finde koden, jeg tror den bliver vist af SIW:
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 04-01-10 12:56

Hej igen

Jeg kan måske "skrue tiden tilbage" på min maskine, eller det kan jeg måske ikke gøre fra gæstekontoen?
Mikkel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-10 13:00

Det kan du ikke fra gæste kontoen, men måske hvis du kan logge ind som administrator fra fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 04-01-10 13:02

Hmmmm, jeg kan ikke installerer nogle programmer....hvad faen kan jeg så gøre?

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 04-01-10 13:03

O.v.n, skal jeg ikke pruge pass der da?
nå men jeg prøver da lige så....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-10 13:08

Et forslag fra Microsoft: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Reset-your-Windows-password
hvis det er administrator kontoen du har sat kode på, så kan du heller ikke fra fejlsikret, men hvis det er en konto med dit brugernavn som er administrator konto, så kan du komme til den overordnede administrator konto i fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : PandaD

Dato : 04-01-10 15:32

Prøv hirens boot cd, på den cd ligger der et program som kan reset din adgangskode.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 04-01-10 20:07
Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 09-02-10 02:16

hej allesammen, og tak gor jegres tid, men her atts[ ikke kunne bruge noget af det , men er ds villeh til at dele en del af de opint ud hvi det er.....mikkek

PS> som i kan se er met tastatur fucked up s[ er der hj;lp at hente er der der yderkigerer point at hente,,,,,det er den win7 ETERNETY,,,,,TAKKER.....MIKKEL

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 09-02-10 02:19

pS> ER DER HJ;LP S[ DER KOMMER TIL ST VIRKE S[ ER DET ER \\\\\\\\\\\\\\\HEL DEL AT HENET TIL DIG&JER......