/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sexmaskine
Fra : karsten62
Vist : 14052 gange
100 point
Dato : 04-01-10 11:54

Hej.
Nogle der ved hvordan man laver en lille og handy sex maskine

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-10 12:01

Tænd for støvsugeren hvis det er Dig selv der skal bruge den.

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 04-01-10 12:05

Nop.
Det er konen, som kunne syntes det kunne være sjovt at prøve, men de er dyre at købe, så hvis man selv kunne fikse en til billig penge

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-10 12:07

Måske er det bedst med en vådsuger....................

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-10 12:07

Jamen så køb da en banan eller agurk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-01-10 12:08

Hvis du er for nærig til at købe et legetøj din kone ønsker, så har du sgu den forkerte indgangsvinkel.. Kan lige se hende for mig med splinter i røven fordi du troede du kunne lave en dildo på din høvlebænk i garagen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-10 12:08

Eyvind

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-10 12:14

du ka evt se på www.sadomechanix.dk han har en del vejledninger på sin side, og elelrs tag kontakt til ham, han opfinder dem gerne, og mangler ofte testpersoner ..

vh
D9N

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 04-01-10 12:16

Søg en husven
vvdriver

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 04-01-10 12:26

Citat
Et godt råd.

Brug højre hånd og

Venstre hvis du skal have noget fremmed

Såååååå du har den sådan set lige ved hånden.

Godkendelse af svar
Fra : karsten62

Dato : 04-01-10 12:36

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 04-01-10 12:46

Det var så lidt ...

og til de som ikke lige mener man skal besvare sex spørgsmål seriøst har jeg to ord till..... SUCK IT!!

D9N

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 04-01-10 12:48

Kortoververdenen ... prøv at se på sadomechanix hjemmeside det gir en ide om hvad det handler om ... det har intet med en hjemmelavet dildo at gøre... men en sexmaskine...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-04-10 17:36

Edvin du lever stadigvæk

Kommentar
Fra : svendi45

Dato : 11-08-10 01:47

Prøv at købe nogen viagra eller kamagra,. så blir du selv til et sexlegetøj

Jeg købte nogen til mig selv på www.viagra-kamagra.dk. nu virker dyret igen,. efter det et par år var gået ned ad bakke