/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Et tip
Fra : brorteil
Vist : 449 gange
11 point
Dato : 03-01-10 19:05

http://www.motion-online.dk/

Spist for meget i jul og nytår ?

Kig på denne side, det hjælper gevaldigt.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-01-10 19:09

brorteil - hvorfor ikke ændre status til Superbruger, så kan du lægge dine tip det rigtige sted.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 19:10

Jeg har lige kikket, -- jeg har ikke tabt mig endnu

(det var sådan du ville svarer)

Men bortset fra det, så har jeg lige været inde og se på siden, da du lagde linket i et andet spørgsmål.. den ser god ud, og skal de nærstuderes

Er der nogle af siderne der er betalingssider?? (så meget fik jeg heller ikke læst)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-01-10 19:10

Har endnu aldrig hørt, at man kan tabe sig af at kigge på en hjemmeside

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 19:14

IBM760 jeg vil ikke kaldes for pointrytter

Motion online er ikke betalingsside.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-01-10 19:16

Citat
Har endnu aldrig hørt, at man kan tabe sig af at kigge på en hjemmeside

Joooo den er god nok....på højre pegefinger af at klikke på musen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 19:17

Jeg har kigget og kigget og kigget på den side, men jeg har ikke tabt et eneste gram.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 19:26

Jeg har allerede gloet 200 gr. væk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 19:28

Hold da op Brorteil.. så tror jeg at jeg vil lade pc'en være tændt på den hjemmeside 24 timer i døgnet

Min datter er blevet presco-vegetar.. jeg sagde at jeg ville droppe chokolade, men nu er jeg kommet i tvivl - nougat er da ikke chokolade vel??

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 19:29

spis du bare nougat og mørk chokolade, det siger vores læge.

f.ø. er jeg vegetar til 90% fruen vil æde kød.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 19:44
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-10 20:03

FEM******

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 20:17

Citat
/ brugernavn ???

? ? ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 21:21

Jeg har som ønsket, fået en vegetarkogebog i julegave, giverne havde åbenbart ondt af manden, for han fik en grillbog

Jeg er ikke vegetar, men elsker grønt, så jeg glæder mig til at komme igang med retterne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-01-10 22:17

Jeg kigger stadig og har stadig ikke tabt mig.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-01-10 22:17

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 22:21

Hawaii7... og du kunne ikke forstå hvorfor jeg havde bl dig

Du er godt nok ikke den stiveste p** i saunaen

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 23:08

Citat
Du er godt nok ikke den stiveste p** i saunaen

jæ vel vær mæ

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

:
-D

Bad teil/ = ? klumme/ klamme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 23:12

Ikke om jeg fatter, hvorfor i drengerøve, vil ødelægge et godt tip.

Alm.brugere kan ikke oprette tip, derfor er det lagt her

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 23:23

Et tip
Fra : brorteil
NÆRLÆS OG LÆR

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 23:33

Jeg er fløjtende ligeglad hvem der lægger et link, hvis jeg kan bruge det

(bortset fra dem jeg har BL) men der kan man jo godt bruge et godt tip fra alligevel, hvis de overhovedet kan finde ud af at komme med et.. hvilket jeg tvivler på

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 23:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål