/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
forum for madlavning
Fra : timeglas
Vist : 738 gange
100 point
Dato : 03-01-10 17:54

Hej med jer.

Sad lige og tænkte om der måske ikke findes en hjemmeside med forum omkring madlavning? elsker at lave mad og opfinde nye opskrifter, men det kunne jo godt være at I blev lidt træt af mine tips i længden, så tænkte om der ikke fandtes et andet forum jeg kunne blive medlem af, så jeg kunne udveksle opskrifter mm.?? gerne dansk, men hvis det kun er på engelsk er det også ok.

mange hilsner herfra timeglas

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 17:58
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 17:59

eller du kan lave noget a´la´det her

http://www.newyorkerbyheart.blogspot.com/

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 18:00

og ellers- vi bliver aldrig træt af -at få nye opskrifter

hvis nogen gør, kan de jo lade være med at kigge

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 03-01-10 18:07

ha ha smuller54 du har så ret

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-10 18:15
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 18:19

uhm- mærkeligt, at jeg ikke er stødt på den lidt før Ans
også lige noget for mig

Tak for linket

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 03-01-10 18:29

syntes også den ser spændende ud, men hvor er det dog synd at der ikke er flere der skriver. Det kan man jo selvfølgelig selv være med til

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 03-01-10 19:27

hvis du giver gode opskrifter her, er der straks nogle plattenslagere der betragter den gode ide som deres, og sætter den på ders side, som deres "opfindelse" enda uden at flytte et komma

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 03-01-10 21:22

Også lige denne:http://food4u.dk/opskrifter/soeg/

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 04-01-10 11:54

Madforummet:

Jeg tilmelder mig og ser, hvad det er for noget.

Hvis flere af os, der er vilde med god mad og sobre personlige opskrifter, melder os ind og er aktive, kan vi jo være med til at gøre det til et spændende sted.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 04-01-10 15:24

Tak for svaret ans.