/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Microsoft Office 2010
Fra : xteam
Vist : 691 gange
10 point
Dato : 03-01-10 15:00

Nogen der har kendskab til hvornår Microsoft Office 2010 udkommer på dansk, og hvad priserne er.
Synes det er dumt at indkøbe 2007 som koster 1999 kr den som jeg skal bruge.

Der er ikke point i dette, da der nok er andre, som også ønsker at vide noget om dette.

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 20 point
Dato : 03-01-10 15:15
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-10 15:40

Og som altid skal man være forberedt på at systemet kan gå ned hvis man bruger en beta, samt kun at få ganske få eller ingen svar på spørgsmål i forummer.

I grunden skal man kontakte dem der laver beta-versioner, i det her tilfælde Microsoft.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 21:32

Hvis du følger med udviklerne, kan/ kunne/ burde du hente deres Danske filer på/ hos Microsoft ellers.
Men bortset fra DET, så er problemet med at installer de Danske/ andet sprog, at dem der oversætter, som regel IKKE KAN DANSK, men nærmest Googler sig til en Dansk udgave....

Sikkert derfor det hedder en BETA__med forbehold for ALT = fra MS´s side

Søg på Google og du får svar

Selv den NYE WIN 7/8 kunne hentes hos MS på Dansk, fo ½ år siden!!!!!
Jeg har biblioteket til Win 7/8 som også kan hentes mange andre steder

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 09-01-10 13:30

Tak for svaret modersvilje.