/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
SYND FOR NORDSTED1
Fra : hawaii7
Vist : 826 gange
10 point
Dato : 03-01-10 07:10

Ja godmorgen og godt nytår.
Det er en meget kendt melodi som jeg har på en CD, men da jeg ikke kan svare dig, må du søge et svar et andet sted.
Held og lykke.

hawaii7

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 03-01-10 07:18

God morgen HawaiiBoy!

Hvorfor kan du dog ikke svare?
Virker Kandu.dk ikke, rent teknisk?

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 03-01-10 07:21

Så må det være derfor jeg ikke kan sige tilykke til TheOneBest, som også har noget med Nordsted1 at gøre.

Hvorfor har Kandu.dk dog spammet lige dén profil?

Hvor er de dygtige Kandu-Teknikere?

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 03-01-10 07:24

Ja, jeg kender da godt den sække-pibe-ting, som fruen hørte i Maribo -
Og hun vil heller ikke have et svar fra mig!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-01-10 07:26

Nej det er NORDSTED1 selv skyld i.
Jeg er blevet blacklistet engang i 2005 af NORDSTED1. Så nu må han søge svar andre steder.
Han må da godt få at vide at titlen begynder med "H".

hawaii7

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 03-01-10 07:27

Sangen hedder:

Ja, det får du først at vide når du ophæver spærringen af hawaii7!

Hvad har han dog gjort?

Og hvad har jeg gjort?

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 03-01-10 07:31

Citat
Jeg er blevet blacklistet engang i 2005 af NORDSTED1. Så nu må han søge svar andre steder.

Det må da være en witz! - 1. At du blev blacket! - 2. At det er en "han", troede sq det var en "hund"...(eller en hun)...

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 03-01-10 07:34

Ja, jeg er da ligeglad, men vuffur vov vov skal man tro at Fru Nordsted1 er en quinde hvis det er en mand?

Hvad er pointen i det?

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 03-01-10 07:44

Er det FIS at Nordsted1 er en mand?

Ja, det må hun gerne være !

(Jeg er ikke forarget hverken over det ene eller andet, det er jo en privat sag)

Men er det rigtigt?

Jeg har da altid troet det var en dame.

(Men jeg er jo også let at fuppe, og det rager mig heller ikke, men jeg blev da alligevel nysgerrig)

MvH
Jørn

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 03-01-10 07:58

Er du en mand eller en dame hawaii7?

Ja, jeg tror du er en mand, men jeg troede jo også at Nordsted1 var en dame,
og man kan jo aldrig vide med sikkerhed her på Kandu.dk, hvor man kan sige hvad som helst om sig selv og sine familie som måske/måske ikke passer.

Og alle er vel lige lykkelige ved det?!

Dog er det interessant ..., ikke?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-01-10 08:29

Jeg er en stor dreng med en stor "sangermuskel", men jeg elsker hawaii piger i bastskørter.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : witzen

Modtaget 10 point
Dato : 03-01-10 09:49

Ditto her - Bast skørter, små skørter, ingen skørter.

Godkendelse af svar
Fra : hawaii7

Dato : 03-01-10 11:29

Tak for svaret witzen.

hawaii7