/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Nedlagte skoler
Fra : MUGN
Vist : 927 gange
50 point
Dato : 02-01-10 21:40

Hvor finder man nedlagte skoler?
Adresser, og den slags?
MUGN

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 22:32

du får et katalog hos din kommune

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-01-10 23:32

Hvad skal du bruge dem til ???

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 02-01-10 23:43

Godt spørgsmål. SS
Men ved bare ikke hvor man kan få fat i disse oplysninger, og hvis det er så nemt som bare at få et katalog ved kommunen, så er mange der en del kvaler kvit.
MUGN

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 23:59

Jeg kender een nedlagt skole
Voldparkens skole
Kobbelvænget

2700 Brønshøj

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 03-01-10 09:21

undervisningsministeriet har garanteret det store overblik

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 03-01-10 11:39

Citat
Hvad skal du bruge dem til ???

Udtrykte mig måske forkert, og skulle have spurgt om hvor gamle de måtte være. Jeg kender flere her i nærområdet; een der er ca. 100 år gammel og i bindingsværk, bestående af ca. 1 lille stue ekstra til skole, derefter op til flere hvor 1'ste læreren har boet med op til 1-3 små stuer ekstra til skole, og da samfundet pludselig udbygges med en masse nye parcelhuse, så kom den nye centralskole med plads til en masse børn, og den er ikke udbygget endnu, da der pt. er udvidelse i gang. Derfor mit spørgsmål om hvad du skal bruge oplysningerne til - vil du købe en nedlagt skole og måske lave tegnestue, eller skal der være god plads til en murer/tømreforretning, måske import/eksportforretning, IT- netsalg ell. lign. Hvis det er for at studere skolehistorie, ja så skal du jo have "alle oplysninger", og da vil selvfølgelig en del egnshistorier kunne hjælpe.
Så jeg spurgte ikke for at drille eller være nysgerrig, men for at kunne spore mig ind, "you see".

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 03-01-10 16:40

Jeg skal bruge en lokalitet, med mulighed for at lave flere værelser, som man kan bo i. Så vel som bademuligheder.
Der skal også være muligheder for en vis undervisning, et par værksteder osv.
Du er velkommen til at kontakte mig på min alm mail. Mugn65@msn.com
MUGN

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 16:43

Langeland kommune, nedlægger adskillige i det næste år.

Longelse skole, Hou skole, Tullebølle skole

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 05-01-10 22:28

Det skal være i østjylland, mellem Århus- Skanderborg og Odder
Det er i det område det vil være ideel.
Ellers mange tak.
MUGN