/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvilken sang
Fra : webgun
Vist : 688 gange
125 point
Dato : 02-01-10 21:15

jeg syntes at jeg har hørt dette nummer før

http://www.youtube.com/watch?v=kk5JOw-aSwo&feature=PlayList&p=53B74A0DB33DD6A8&playnext=1&playnext_from=PL&index=72

Hvem er det lige som har lavet orginalen?. har tænkt lidt på phil collings, men er helt blank.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 21:31

jeg syens også det ku´lyde som phill

har prøvet at starte It´s in your eyes , fra albummet love songs og umiddelbart er det noget genkendeligt i starten.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 21:36

det er godt nok et helt andet tempo, men lyder meget som den

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 21:50
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 22:12

ok, jeg er ikke til det norske.Og kan ikke finde det i Phil Collins sangene- det som jeg overhovedet kan genkende- så jeg er mere gået efter "høre/øret"

Men hold da op- jeg fik sappet i gennem alle mine Phil Collins - så tak for det- det var super skønt- så nu vil jeg læne mig tilbage og høre resten.

Accepteret svar
Fra : Majormajor

Modtaget 125 point
Dato : 02-01-10 22:15

Smuller.
Citat
Dumdum Boys - Englefjes
Komponist: Kjartan Kristiansen
Album: Pstereo
Plateselskap: Columbia 467293 9
Platenummer: Columbia 467293 9

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 22:23

hej majormajor

godt du fandt det. Jeg ledte jo bare efter - hvor melodien ellers kunne komme fra.

og det er meget Phil Collins lyden.

men som skrevet- nu er jeg hengivet til Phil Collins de næste par timer, mens jeg sidder her- så kører det på fuld skrue i baggrunden

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:26

Hej smuller

Det var en fornøjelse. Og dejligt at du hygger dig med fed musik

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:28

Bortset fra, at jeg nu bedre kan li OZZI og BB .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 22:31

Citat
Det var en fornøjelse. Og dejligt at du hygger dig med fed musik

ja, ikk´og jeg havde helt glemt at jeg havde de CD´er, for der kommer jo så meget andet nyt- men det er alletiders og fed musik

så sådan - kan - kandu.dk altså også få os op af stolen - der er i hvertfald svært - at sidde stille- og ikke få tastatureret til at følge med musikken

så hvis der kommer slåfejl de næste timer, så det bare Phil Collins skyld

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 22:33

majormajor
OG UNDSKYLD, DENNE AFBRYDELSE I TRÅDEN WEBGUN

send mig lige noget med ozzi-

det kan jeg også godt li´

you toube ???

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:34

. Nemlig. Kandu er en herlig opfindelse . Og musikken også .

God aften til dig

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:36
Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:39

For satan da . Jeg har sq lige fået min pc til at spille Ozzi i baggrunden fra YouTube, mens jeg kan skrive til dig. .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:40
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 22:47

Det første link var bare super, nu vil jeg høre det næste- og jeg har afbrudt min Phil imens

Måske jeg skal til at opgradere min samling

taarrk majormajor

nu vil jeg høre det næste fra kl. 22.40

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:52

Citat
Måske jeg skal til at opgradere min samling
Ti-hi, så er der sq nok at gå i gang med. Jeg har 33 cd-er med Ozzi & Co. Alle er på min iPod, så jeg ikke forstyrrer konen, når hun hygger sig med TV og "Dansk-Poppen" . Eller også er det omvendt . Hver sin smag .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 22:55

nej så- majormajor

crazy train, var så bare ikke lige mig-

men sådan er smag og behag jo forskellig

tak for nu

dejligt at få noget nyt input

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 22:58

Så find "Dreamer" og selv tak for nu .

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 22:59

ja den kender jeg og den har jeg selv- den er bare dejlig

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 23:00
Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 23:02

Sorry webgun.

Jeg havde glemt, at det er din tråd

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 23:08

ja, også sorry herfra.

Men det gik bare derudaf og jeg fik lyttet til den musik, som jeg havde glemt jeg havde. Og Majormajor, fik mig gjort opmærksom på alt det jeg også ka´li´( og ikke li´

Og nu har jeg jo både fundet mine Phil Collins frem og min eneste Ozzy, som jeg har og jeg sidder her og nyder det hele. Håber du tilgiver denne afbrydelse i din tråd.

mvh Smuller54

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 02-01-10 23:11

Stop jeres chatforum pis, så får jeg jo aldrig svar

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 23:23

http://www.youtube.com/watch?v=OuBzROzEM24

ja, men mit første svar var ganske seriøst, prøv at lyt og sæt tempoet i vejret, så synes jeg stadig at den der meget tæt på

og igen undskyld fordi der gik chat i tråden

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 23:33

Citat
så får jeg jo aldrig svar
Svaret er da givet kl. 22:15 .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 04-01-10 17:15

Hej webgun
Citat
Dumdum Boys - Englefjes
Komponist: Kjartan Kristiansen
Album: Pstereo
Plateselskap: Columbia 467293 9
Platenummer: Columbia 467293 9

Hilsen Mm

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 05-01-10 01:19

Tak for svaret Majormajor.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-01-10 12:56

Daws webgun.

Selv tak for det og .

Hilsen Mm