/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad skal jeg ønske mig?
Fra : Smukkelaura
Vist : 628 gange
19 point
Dato : 02-01-10 19:15

Hej!!!

Jeg er 11 år og har snart fødselsdag.
Jeg har ikke så mange cdér og film så jeg ville høre om i kunne hjælpe mig med at finde noget musik som jeg kunne ønske mig.

Venlig hilse Laura

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 29 point
Dato : 02-01-10 19:23

Hej Laura, det er jo svært når du ikke fortæller hvilken genre du kan li

Jeg kender en på din alder, og hun kan godt li' Søs Fenger, Celine Dion, Enya, men musiksmag er jo meget forskelling

du kan hører lidt af de kunstnere jeg nævnte her www.youtube.com og hører om det også er noget for dig

Tillykke med fødselsdagen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-01-10 19:53

11 år, Smukkelaura??? - prøv ARTO og køb så nogle ørepropper til dine forældre...

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 02-01-10 19:55

Måske "Hanna Montana"- filmene og "High School Musical"-filmene kunne være emner?

med de 11 år.

Hilsen Mm

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 20:08

The Priests med Pie Jesu

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 20:08

Smukke - er du sikker

Kommentar
Fra : Smukkelaura

Dato : 03-01-10 10:03

hej alle sammen som har svaret på mit spørgsmål.

Det har været en stor hjælpe og nu kan jeg endlig skrive mín ønskeliste.

Venlig Hilsen Smukke Laura

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 10:44

Citat
Det har været en stor hjælpe

Stavekontrol ?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 03-01-10 13:17

Hej Smukkelaura. Nu mangler du bare at acceptere et svar fra en af os, for at afslutte dit spørgsmål .

Hilsen Mm

Godkendelse af svar
Fra : Smukkelaura

Dato : 04-01-10 13:50

Tak for svaret Nordsted1.