/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone 3gs eller HTC Magic?
Fra : JeffO
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 02-01-10 17:53

hej alle sammen.

Jeg har i det gamle år ejet en LG arena, som jeg ikke kan vente til at skille mig af med. Og har nu kig på to andre mobiler, hvilket er enten en Iphone 3gS eller en HTC Magic.
Men kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken jeg vil blive mest tilfreds med. Grunden til at jeg vil af med min LG, er fordi den er så begrænset som den er, man kan simpelthen ikke ligge meget mere på end det der ligger på

Vil gerne høre jeres mening om hvilken i ville anbefale og hvorfor?

På forhånd tak

JeffO

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 18:29

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 23

Jeg har ingen mening

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 02-01-10 18:30

Jah sorry. ved godt jeg ikke er for god til at bruge siden

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 18:39

OK

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 02-01-10 18:41

Du er da heller ikke meget bedre med dine 12 annulerede.......

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 18:44

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 02-01-10 18:45

Sandelig om ikke dette er et citat fra brorteil:
ubesvarede 1
besvarede 1
annullerede 12
slettede 0

hvad siger man så?

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 02-01-10 18:49

Kan os bare lukke spørgsmålet igen. hvis der ingen hjælp er at hente.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 19:04

Jeg har hørt skidt om HTC, den anden kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 02-01-10 19:14

Oki. Hvilke skidte ting? for har godt nok prøvet begge men kun for en kort stund

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-10 19:17
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-01-10 19:57

HTC er glimrende telefoner, men du skal jo gøre op med dig selv, om du vil lege med det gamle og meget stive Windows mobile, som begrænser dig en del i forhold til at lægge programmer ind, eller Android, som er ganske nyt, og som der er store forventninger til.
Iphone kan jo alt og er mig personlige valg, jeg er vanvittg glad for min, og har ellers prøvet det meste

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 02-01-10 20:03

Jeg vil helt klart anbefale HTC hero istedet, og har du tålmodighed så vent på hero2, der kommer i løbet af ganske kort tid.

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 02-01-10 20:17

LOVE4ALL.

Vidste ikke de langserede en ny hero. Kan bare ikke rigtig lide designet af hero'en.

Har lige set so ein ding. Og ud fra hans anmeldelser, så tror jeg helt klart at det bliver en Iphone
Tusind tak for henvendelserne..

Godkendelse af svar
Fra : JeffO

Dato : 02-01-10 20:29

Tak for svaret brorteil.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 06-01-10 09:21

nej nej nej. magicen skulle du have valgt. eller hero´en. det er jo sådan at disse mobiler køre android som er et nyt styresystem fra google. og det virker. stavning på android erbedre end på iphone, pga. deres intelligente ordbog. kort sagt, du behøves ikke at ramme de rigtige bogstaver, og den gætter aligevel, hvilket ord du vil bruge. Det er svært at forklare. ud over det , er android open souce, så alle kan skrive på koden plus. at alle kan skrive programmer til telefonen. programmerne kan du hente gratis på android marked, som lægger på telefonen. dog er der også betalings programmer , så som GPS navigations software med kort.
htc har også nogle yderst rimelige priser på deres telefoner med android, i forhold til iphone hvor du betaler 2 - 3000kr oven i.
jeg har haft min magiv i få dage, og jeg bruger wifi på den. jeg er yderst tilfreds. og så er det oven i købet en brugt en, jeg har givet 1500kr for u/b.

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 07-01-10 18:35

Rudik.

Takker for svaret. Men har nu købt mig en iPhone. Og er faktisk fuldt ud tilfreds er dog stadig ikke helt venner med iTunes endnu men det du skriver med intelligent ordbog, det har iPhone os. Den retter nærmest alt tekst til

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-01-10 20:19

Sørens, så skulle jeg have købt sådan en Haha