/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
barbermaskine ??
Fra : piaskov
Vist : 1672 gange
100 point
Dato : 02-01-10 16:27

Ja kategorien er rigtig nok.
For det er en videnskab for mig.
Sagen er den at min svigersøn ønsker sig en el. barbermaskine i fødselsdagsgave.
Ingen hjælp fra Leif da han bruger skraber.
Budgettet siger 400-600 kr.
Det har jo lige været jul
Og datteren skal også ha' fødselsdagsgave ...hvorfor fylder de også samtidig de unger
Hvad kan i mænd anbefale ??

Kommentar
Fra : mussepigen20

Dato : 02-01-10 16:32

spør ham hvilken kvaliteten

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-01-10 16:36

At købe barbermaskine til mænd er lige så svært som at købe trusser til kvinder....

Udvalget er vildt stort og behovet / følelsen er individuelt...

Jeg kan kun bekræfte i at man skal tale med den der skal bruge den, for at få den rigtige.

Jeg har selv prøvet lidt af hvert og er endt ved skraber og skum, de elektriske blev jeg aldrig glad for, men der er mange mænd der foretrækker den elektriske. Men de fleste foretrækker et gavekort og de så selv herefter vælger den de ønsker at bruge.

vh Ben

Kommentar
Fra : mussepigen20

Dato : 02-01-10 16:39

gi gavekort det var en god ide

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 16:43

Jeg syntes godt det kan være en "flad" fornemmelse at give et gavekort

Jeg kunne godt finde på at købe en barbermaskine, hvis jeg kunne få noteret bag på bonnen at den kunne byttes eller få pengene retur

Hudtypen kan også være forskellig, så jeg tror bare at jeg ville snakke med ekspedienten om hvilken han kan anbefale til en ung "fyr"

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-10 16:55

Har fuldskæg, men tror også jeg "bare" ville give en maskine med penge retur ret (det er jo ikke sikkert det sted du køber har hans drømmemaskine).

Og så ville jeg opfordre ham til en anden gang at være mere specifik fremover, det er jo sjovere for begge parter at ramme plet i første forsøg.

Men det kan sagtens gå galt alligevel, jeg havde ønsket mig en ny, meget flot bog om Tang, altså bl.a. som mad med opskrifter, flot omslag, billeder osv. Den fik jeg så tre af juleaften, så skal snart have byttet lidt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-01-10 17:21

Til sart hud, har Phillips en fin maskine, med tre hoveder. Vaskbar, opladelig og ganske fornuftig.HQ7300 serien. Den er fin, hvis man ikke er for "sortsmudsket". En god "drengemodel".

Accepteret svar
Fra : Smokei

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-10 17:34

http://www.wupti.com/Produkter/Husholdning/Barbering/Herreshavere/?gclid=CJTymPKPhp8CFRsK3god02bWLw

Wupti anbefaler

Philips Shaver HQ7310

Den er go' jeg har sådan en.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 17:39

Og mine unge har en barbermaskine, med indbygget crem, -til sart hud - som de er glade for

Det er en jungle at finde den rette, lad ham selv finde den, så kan han ikke brokke sig bagefter

Kommentar
Fra : SimonGjer

Dato : 02-01-10 17:43

Jeg har haft tre forskellige barbermaskiner i min tid af forskelig fabrikat og alle i prislejet omkring 400 - der har ikke været den store forskel og jeg har været glad for dem alle.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-10 18:24

Du skal købe en barbermaskine til våd barbering...
Lige nu har Imerco Phillips 7300 shaver til 899 kr på tilbud til 599 kr.

Spørg også efter Gel til den, der er en vis udskiftning af disse shave lotions,
og du må sikre dig at de fortsat kan fås til denne type shaver...

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 03-01-10 12:30

Tak for svaret Smokei.
Og sådan en blev det til.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-10 14:03

Selvtak