/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kurt Westergaard angrebet
Fra : Krummen
Vist : 942 gange
100 point
Dato : 02-01-10 03:59

Så skete det, som politiet m.fl. havde frygtet ville ske.

http://www.berlingske.dk/danmark/skyderi-ved-jp-tegners-hjem

Hvad skal vi dog med det rottelort i Danmark???

Gerningsmanden blev skudt i ben og hånd. Spørgsmål: Ville det have været bedre om han havde fået et skud mellem øjnene? Så havde man da i det mindste sparet en kugle og politiet skal jo osse spare.

Nu kan DK se frem til at skulle opbevare dette menneskelige affald i en laaaaang årrække, for derefter måske at blive udvist, hvis ikke hans stakkels "bevaringsværdige" liv er truet i hans hjemland Men det skal Enhedslisten og Margrethe Vestager nok holde lange foredrag om

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-01-10 04:33

han vidste faren var der, så kan han lære det

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 02-01-10 05:06

a men nu bliver betjentene sikkert suspenderet de burde sku give dem en medalje og tæsk for ikke at ramme rigtigt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-01-10 05:39

Øhhh BilalKinali...."så kan han kan lære det"....hvem mener du?? Mener du Kurt Westergaard??

Hvis...... så må jeg spørge dig, hvad i himlens navn skal han lære?? Var det ikke mere passende, at det rottelort lærte, at sådan ter vi os ikke i Danmark? Havde du forestillet dig, at KW skulle flytte fra hus og hjem, fordi han laver en karikaturtegning af en lille pædofil voldsmand, der måske levede for 1.400 år siden og som hverken kunne læse eller skrive og i sine epilepsianfald troede, at han snakkede med gud? ROTFLMAO

Næææ du kan tro det er løgn. Fejlen er, at vi i DK huser den slags psykopatiske khatgnaskende rabiat religiøse og sindsforvirrede menneskelige misfostre. . KW skal blive hvor han er og så skal den slags afskum smides ad helvede til, og det kan kun gå for langsomt

Forresten ville det pynte på dit indlæg, hvis du selv fandt på noget at skrive i stedet for disse tomme fraser, som af de unge bruges i flæng....."så kan han lære det" - "få dig et liv" osv osv

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-10 07:34

Jeg syntes at gudsbespottelse skal straffes med lynkile, sagt på en anden måde, hvis allah, jahve, gud, buddha (han går heldigvis ikke ind for lynkiler, tror jeg) eller l. ron hubbard føler sig krænket, så straffer de personligt, viser deres magt

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-10 07:51

Undskyld, fejl 40, viser klart hvorfor det kun er guder der bør straffe gudsbespottelse personligt, de begår aldrig fejl, prøver igen

Jeg syntes at gudsbespottelse skal straffes med lynkile, sagt på en anden måde, hvis allah, jahve, gud, buddha (han går heldigvis ikke ind for lynkiler, tror jeg) eller l. ron hubbard føler sig krænket, så straffer de personligt, viser deres magt og styrker derved deres image.

Jeg er godt tilfreds med, at tumpen er blevet såret, ikke dræbt, så kan det være politiet kan finde frem til nogle af de andre sindsforvirrede, der tror de er guds redskaber, så de også kan blive straffede.

Denne, og andre sager (drab på folk der udfører aborter i USA, IRA/UDF's langvarige terror i Irland [katolikker mod protestanter], budhhister og muslimer der slås i Indien, og uendelig mange andre eksempler) viser for mig med al ønskelig tydelighed, at religion har fanden skabt (ham tror jeg for resten heller ikke på) eller snarere, religion er skabt af mennesker for at få magt over andre mennesker.

Måske er en af grundene til, at danskerne åbenbart er verdens løkkeligste, ups, lykkeligste folk, at vi er et af de folk der er mindst optagede af religion. Det betyder desværre ikke, at alle danskere er fornuftige eller ikke-voldelige, vi har jo masser af gammeldanske voldspsykopater, fx klynke-Jønke (som selvfølgelig ikke er psykopat, det har han dom for, men han har da domme for drab og vold) og de andre rockertumper.

Her er jeg pludselig glad for anonymiteten på kandu, ellers kunne jeg jo risikere en af tumperne, det være sig rocker eller selvudnævnt guds redskab, kom forbi

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-10 08:14

Tag fat om problemets rod:

Afskaf religionsfrihed og forbyd al okkult snak i medierne ...også dronningens:

Gud bevare Danmark.

Må jeg være fri? Jeg skal sgu ikke tørres i røven af et fantasifoster.

Jeg troede at vi lever i et sekulært samfund, men man kan konstatere, at terrortruslen og 'dem mod os' mentaliteten er religiøst funderet. Når mennesker gang på gang lider overlast og får indskrænket deres 'frihedsrettigheder', så skyldes det kampen om deciple mellem præster, imaner, lama'er og andre fusentaster.

Religiøst tankegods avler nemlig lige præcis den slags overgreb som det omtalte. Det burde historien ha' vist os. Derfor vil jeg sidestille religionsdyrkelse som en forbrydelse på linje med konspiration og landsforrædderi. Det er i hvert fald ikke 'et personligt' og harmløst valg, at lade sin dømmekraft styre af religiøse forordninger baseret på en tegneserieromantik af himmelske dimensioner.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 08:27

Molo... vær dog realistisk

Ja kan skal straffes - så hård det nu kan lade sig gøre --

Og udvises uanset hvordan han bliver behandlet i hjemlandet

Og luk for for fanden de grænser igen, hva hjælper en udvisning, han kan sagtens komme ind i landet igen, så længe der ikke er nogen form for kontrol

Her lige før jul, fangede man en Rumæner, - eller var det oveni købet to - for taskerøverier, de var begge udvist af DK

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 02-01-10 08:42

At bryde sig ind til folk og true dem på livet ( eller værre) p.gr.a. nogle tegninger, er i mine øjne mennesker som ikke har livets ret !! Men er det nu de tegningers skyld eller er det bare en bande med fanatikere som skal bruge hver undskyldning de kan finde for at skade nogle??? Jeg tror det sidste.
Men en ting må vi ikke glemme -vi har selv importeret fandenskabet .
Så er det en anden ting som irriterer mig her rundt jul -hvert eneste år kommer de i mit tv med indsamling til lille Sambo eller hva de nu hedder .Jeg giver ikke en krone til noget fadderskab eller andet som er med til at holde liv i et problem som landet de lever i selv skulle have gjort noget med.
men det er en helt anden diskussion

Godt nytår til alle her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-10 08:47

Nordsted1 -> Realistisk? Hvorfor sku' det være så svært, at forbyde religion i det offentlige rum?

Det er ikke første gang du afviser tanken. Jeg er da godt klar over at man ikke kan lege 'tankepoliti' og forbyde tro/religion generelt, men man kan forbyde at lade religion ha' indflydelse på beslutningsprocesser i samfundet ved at afvise, at lade religiøst funderede argumenter forplumre den offentlige debat under henvisning til trosfriheden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-10 11:03

Jeg så ligesom MOLOKYLE vældig gerne religion helt ude af samfundslivet, og håbede/troede i min ungdom, at det ville ske af sig selv efterhånden som vi fik mere sikker viden om verden omkring os, men blev skuffet, religionen havde en nedtur i 60-70'erne, men er kommet uhyggeligt stærkt igen.

Forbud ville kun betyde, at de ydre symboler kunne forsvinde, men sikkert bare skabe et martyrium for de religiøse, og det er ikke mindst kristendom jo bygget på. Tænk hvis jøderne bare havde ignoreret ham der tømrersønnen????

USSR og Kina har jo prøvet at forbyde al religion, men det fjernede det ikke.

Så længe de religiøse vil følge den gode bibelske lære, giv gud hvad guds er, og kejseren hvad kejserens er, altså dyrker deres overtro i fred, men respekterer landets love, ser jeg ikke det store problem i det.

At det ville være rart, hvis de muslimske lande fik gang i en uddannelsesmæssig, økonomisk og demokratisk udvikling, så de kunne give nogle rimelige levevilkår for deres befolkninger i deres egne lande, er en anden, men for mig meget relevant sag. Der er nogle få undtagelser, men ellers har de muslimske lande stået i stampe i mange år, uden olien (og narkoen) ville de fleste af dem være ludfattige.

Det ville være dejligt at høre om arabiske eller nordafrikanske tigerøkonomier, men det er kun i Asien og lidt i Latinamerika de findes

I min barndom var Afrika og Asien stort set lige fattige, i dag puster Asien os i nakken, mens vi stadig går og giver U-landsbistand til store dele af Afrika, uden at det tilsyneladende hjælper

Kommentar
Fra : R-æ-v

Dato : 02-01-10 12:37

"Jo" er svaret på spørgsmålet

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-01-10 13:59

han vidste det ville ske, om det så er retfærdigt eller ej. Så kan han lære det!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-10 14:12

>bilalknaldilåget

Jeg tror du skulle prøve at finde ud af, hvilke love der gælder i Dk, og overveje om det virkelig er her du vil bo!

Du kan sikkert få en repatrieringsydelse hvis du flytter

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 02-01-10 14:14

jeg tror du skulle prøve at finde ud af at lukke røven

Bor her så længe jeg vil hvad kan du gøre?? hahah

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 14:19

vagnr.. så svære ord må du ikke skrive, han forstår dem jo ikke

Citat
repatrieringsydelse

Du må gå frem efter Jørgen Klevin metoden= skærer det ud i pap

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-10 15:16

>BK

Jeg kan godt fornemme det eneste du taler med er røven, men det gælder ikke for os andre.

Og hvis du handler som du taler, er der nogen der kan forhindre dig i at bo her, men så længe det kun er varm luft er det en anden sag. Det skyldes, at vi i dette land har love, vi skal overholde, og ikke hvad mullaher, gammel overtro el. lign. siger.

Men hvis du ligesom profeten gifter dig og går i seng med 9-årige, har du et problem.

>Nordsted1 jeg tror alligevel BK opfattede meningen, sådan læser jeg hans "svar"

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-01-10 15:16

Citat
repatrieringsydelse

Citat
vagnr.. så svære ord må du ikke skrive, han forstår dem jo ikke

Næh... vel gør han ej.Men deler vi nu ordet,så det bliver noget enklere:

Citat
ydelse

Så forstår selv en arabisk analfabet,det til fulde......... og forstår at bruge det.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-10 15:55

>Mosebaek

Du har helt ret, måske er det derfor det er blevet så moderne(d) for mange af de unge at dele sammensatte ord?

Kommentar
Fra : R-æ-v

Dato : 02-01-10 22:10

Er "Jo" ikke godt nok?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-01-10 00:02

Der burde fanme strammes op i lovgivningen, så folk, om hvem man 100 % ved er 100 % terroristtilhængere og sympatisører, kan bures inde, få indopereret en skjult GPS-chip og så ud af landet med dem .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-10 00:30

Han var i PET's søgelys i forvejen

http://ekstrabladet.dk/112/article1276738.ece

Ved nærmere eftertanke, så syntes jeg det er for dårligt at politiet ikke er bedre til at ramme, så havde vi et problem mindre

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-01-10 00:47

Citat
Han var i PET's søgelys i forvejen
Lige præcis, men bare IKKE nok .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 03-01-10 02:58

Så røg de småtbegavede BilalKinali og R-Æ-V ud. De er en byld i røven på Kandu

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 07-01-10 00:00

Citat
for derefter måske at blive udvist, hvis ikke hans stakkels "bevaringsværdige" liv er truet i hans hjemland
Læste i dag, at terroristen ikke kan leveres tilbage til Sudan efter en evt. straf her i DK, da der er krig/borgerkrig i det arme land . I grunden ski godt at være født her, hvor vi da heldigvis endnu kun har småproblemer at slås med .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 10-01-10 14:08

Citat
Sudan
Somalia .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 10-01-10 15:32

Hvad er forskellen?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 10-01-10 19:17

Sikkert helt ens - ummagummamatuhjah

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-01-10 16:53

Nå Krummen, så fes den debat ud i glemslen .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-01-10 17:43

Citat
Kommentar Fra : Cathcart Dato : 16-01-10 16:53

--------------------------------------------------------------------------------
Nå Krummen, så fes den debat ud i glemslen

..og?
..intet nyt under Solen
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 16-01-10 21:03

Hej Molo.
Citat
..intet nyt under Solen

Jeg var sgu da oppe af muldhvalpehullet i dag for at se den sol. Så noget nyt var der for den i flere dage . Men for hulen, hvor er der koldt derude .

Mvh Chris .

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-01-10 02:54

Ja, men så blev det koldt og så har danskerne jo andet at tænke på

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 12:44

Daws Krummen.

Det er dæleme rigtigt, eller også klager bønderne .

Men min holdning 03-01-10 00:02 står stadig til troende . Og så er jeg noget så inderligt træt af, at de muslimer jeg møder på gader og andre steder, næsten altid ser nedladende på mig. Jeg kan sq ligefrem mærke, at de "hader" os vantro. Nå, det er måske også fordi, jeg går rundt med en Davidstjerne i en halskæde, og den er ret synlig og kanske temmelig provokerende .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-01-10 13:48

Citat
jeg går rundt med en Davidstjerne i en halskæde,
LOOOL Provokrrende, ja men det er jo din ret Og kan de ikke lide geometrien i den, så fortæl dem vejen til Kastrup

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 15:59

Har kun 1 gang måttet stirre og "tale" et par stykker "til ro", så de i god ro og orden skred deres vej . Og grunden til at jeg bærer den stjerne er, at de skide palæstinensere mm. kørte rundt her i Odense om aftenen og fejrede d. 11.09.2001 .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-10 18:42

Jeg har et 'dødningehoved' udskåret i elfenben i min halskæde
(Når ikke lige ..jeg går med mit runde dannebrog's-flag !)
Dét er der ik' een muselmand, som har indvendinger imod
Min Ægte Diamant... indlejet i Epoxy med Sølv-Ramme' formet som David-Stjernen, forærede jeg år tilbage væk, til en virkelig smuk og mere end ligbleg veninde (..mit livs 'fejltagelse' )
Fuck... den ville være 'guld' værd nu !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 19:54

Jamen Molo dog, jeg lider med dig . Men har du så lært noget af det ? For man skal dæleme tænke sig godt om, når det drejer sig om gaver til mænd af det andet køn .

Men ski fint, at den skydegale palæstinenser (i Rosengårdscenteret her i Odense sidste år) muligvis får 10 - 12 år bag tremmer. Og hans undskyldning var, at han følte sig truet . Dagen før havde jeg en kort snak med en af israelerne. Kanon rar og herlig ung mand. Godt at palæeren var en elendig skytte .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-01-10 20:46

Citat
Jeg har et 'dødningehoved' udskåret i elfenben i min halskæde
Whauuuu Stilsikker smag. Sådan et ønskede jeg mig brændende da jeg var 9 år..... helst selvlysende (fluoriserende)

Hmmm er elfenben ikke omfattet af handels- og eksportforbud for at bevare bestanden af elefanter? Men det smagfulde dødningehoved er måske fra narhval eller hvalros som ikke i samme udstrækning er omfattet af disse handels og eksportrestriktioner.

Nå, men det dødningehoved har jo intet med Westergaard-sagen, muslimer, jøder, terror at gøre, men er udelukkende et af molos sædvanlige selvpromoverende og navlepillende egotrip. Hvad rager det os i denne tråd, hvad du har af latterlig juletræspynt hængende om din hals

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-01-10 20:54

Hvis bare skidtet (elfenben, narhvalstand og hvalros, fx) er gammelt nok er det ikke omfattet af CITES-reglerne. Jeg har fx noget mammuttand, det er helt OK

Ellers må jeg sige, smag og behag er forskellig, jeg går aldrig med smykker eller andet dillerdaller, jeg overlader gladeligt til etnere og rockere at gå med guldkæder og andet pynt, så har de da noget skattevæsenet kan konfiskere

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-01-10 20:59

Joooo men vagn du ved, alt pynter på en mødding, så det er måske der behovet ligger for et dødningehoved om halsen. Det virker osse enormt potent og mandigt Whauuuu LOOOOOOL

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 23:20

Helt ærligt, så tror jeg, at Molo bare tog fis på MIG mht. det med det dødningehoved . Og at han slet ikke har nogen kæde med noget i om halsen .

Men hvad siger I til den mulige længde af dommen til palæstinenseren?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 23:22

Ja, jeg spør bare, fordi den skiderik også er terrorist .

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-01-10 23:41

Jeg har forstået, at dommen er faldet, det blev 10 år, det syntes jeg er fint!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 23:43

Citat
Jeg har forstået, at dommen er faldet, det blev 10 år, det syntes jeg er fint!

Er dommen allerede faldet.... det er vist det hurtigste der nogen sinde er sket inden for domsfældelse..

Hva' så får han lov at blive efter han har afsonet??

Jeg må vist lige få læst nogle nyheder på nettet, for det har jeg da ikke fået set/læst

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 23:46
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-01-10 23:52

Nåå så er jeg med igen... jeg havde åbenbart ikke fået læst hele tråden færdig... jeg troede lige det dommen for Kurt Westergaard's overfald

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 17-01-10 23:55

Det varer vel også et år, inden den skide somalier blir dømt. En dyr "dreng" at have siddende i Hotel Gitterly" .

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 18-01-10 08:10

Jeg har ingen sympati for denne øksemand. Men min sympati for Jyllandspostens projekt i sin tid kan nu også ligge på et meget lille sted, selv om jeg, naturligvis, går ind for ubegrænset ytringsfrihed, paradoksalt nok.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-10 16:02

Citat
Hmmm er elfenben ikke omfattet af handels- og eksportforbud for at bevare bestanden af elefanter?

Joeh... det ka' du ha' ret i
Hvilket nu også gælder NAR-hval tand og Hvalros ditto:

http://www.cssboxing.com/temp/klumme.jpg
..som du retteligt bemærker!
( ..hvilken observant bruger vi hér har med at gøre )
..men det gæld's ik' ude hos Pusherstreet's marskandiser pøbel på Christiania !
Jeg sender dig hermed lige en:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-01-10 17:34

Det er ikke smalltalk lille molo, selv om det er det du mestrer bedst. Respekter dette eller fis af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-01-10 17:46

Ok. Jeg forholder mig fremover til aktuelle spørgsmål:
Citat
Så skete det, som politiet m.fl. havde frygtet ville ske.

http://www.berlingske.dk/danmark/skyderi-ved-jp-tegners-hjem

Hvad skal vi dog med det rottelort i Danmark???

Gerningsmanden blev skudt i ben og hånd. Spørgsmål: Ville det have været bedre om han havde fået et skud mellem øjnene?

NEJ ! Jeg mener det ville have været 'bedre' at oplyse manden om den korrekte måde, at håndtere konflikter i vort land. Evt. gennem et dansk-kursus og et 'tvungent' højskoleophold

ad. 2)
Citat
Så havde man da i det mindste sparet en kugle og politiet skal jo osse spare.

Hmmm... jeg syens nu vi bruger mere end rigeligt krudt på 'nogen' ...som i bunfd og grund ikke rager os en meter !
Citat
Nu kan DK se frem til at skulle opbevare dette menneskelige affald i en laaaaang årrække, for derefter måske at blive udvist, hvis ikke hans stakkels "bevaringsværdige" liv er truet i hans hjemland Men det skal Enhedslisten og Margrethe Vestager nok holde lange foredrag om

Øehhh.... det er vist en forudfattet konklussion, som intet hold har i virkeligheden:

Ønsketænkning og dermed en selvopfyldende profeti !

..uden hold i virkeligheden

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-01-10 19:14

Tak!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-01-10 22:10

Selv om denne tråd ikke er Smalltalk, ku jeg nu godt li at vide, hvad *IMHO* betyder ?

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 00:17

In my humble opinion (min ydmyge mening)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 00:18

Molo lider af patologisk anglofili og kan næsten ikke tale dansk

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 01:15

Mange tak for det .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 02:08

DVSL (Det var så lidt)

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-01-10 06:27

IMHO kan også stå for In MY Honest Opinion, så læseren kan selv beslutte, om det er en ydmyg eller ærlig afsender

IMNSHO (In My Not So Humble Opinion)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 07:13

Ahhhh nu fjoller du vagn :O

Citat
om det er en ydmyg eller ærlig afsender
Man bliver ikke ærlig af at skrive IMHO. Afsender giver blot udtryk for, at det er vedkommendes ærlige mening, som bestemt ikke behøver at være sand. Man kan godt have en ærlig mening som er usand.

Tlbage til tråden!!!!!!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-01-10 08:30

Næsten i tråden, Lauritz.com tør nu ikke have en auktion på en KW-tegning, der såvidt jeg har forstået hverken viser muhammed eller bomber (den er vist abstrakt, så hvem ved), musehullerne skal efterhånden være megastore.

Off-topic, som det hedder i dag, min erfaring er, at når folk siger "ærligt talt" er det ofte indledningen til en løgn, og, som der står i den gode bog "Velsignede er de ydmyge, for de skal arve jorden", men det er sjovt nok himmeriget og efter døden de mener, så jeg holder mig til

IMNSHO

vagnr

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-01-10 20:25

K(-r-)ummen -> Korrekt:

Citat
In my humble opinion (min ydmyge mening)

Jeg bruger det nu som vagnr skriver ...i betydningen:

In My Honest Opinion: (Min Oprigtige/Ærlige Menig)

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 21:39

God aften.

Ærlig talt, altså, nu synes jeg aller ydmygst, at de herrer og damer oprigtigt kører af sporet igen, blot fordi jeg helt ærligt ikke vidste, hvad *IMHO* betød .

*IMHO* er K.W´s og de andres M-tegninger ski.. humoristiske , og de burde være på forsiden af samtlige aviser hver dag. Alle må lære at forstå, at for os danskere er intet mere helligt, end at vi kan lave fis med det .

Mch Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 21:41

Mch = Mvh (v og c er lige lidt for tæt på hverandre på mit bitte tastatur *IMHO*)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 21:51

NSIAIFPFSF (nu skal I altså ikke finde på flere sjove forkortelser)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 21:57

Aller ydmygst, men Mch var helt ærlig en tyrkfjel .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-01-10 22:32

Ja og politiet lavede vel også en trykfejl... bare lige for at blive ved emnet

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:36

*IMHO*, i alle dets betydninger, til Nordsteds kommentar:

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 22:37

DET (Du er tilgivet) Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 22:59

Og hvem var det, der skrev NSIAIFPFSF? MTFD,D (Men tak for det, du)

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-01-10 23:14

hehehehehe...Du har ret. STOP.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-01-10 23:29

Nemlig, og la os vende tilbage til mit ydmyge indlæg 19-01-10 21:39 .

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 29-01-10 22:38

Tak for svaret molokyle.
Selv om jeg fandt et par stave/slåfejl, så har du evig ret