/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
speedtouchUSB og A7A266 bundkort på winm~
Fra : Mikael1973
Vist : 902 gange
50 point
Dato : 01-11-01 23:48

Jeg har et problem med mit modem, som er et Alcatel SpeedtouchUSB. Når min windows starter op, ser modemet ud til at virke, imidlertid sender det kun data, og derved kommer jeg jo ikke på nettet ..

Derimod, kan jeg bare lege plug´n play med usb stikket. og -=Lys i lygten=- så kan jeg godt komme på. Det er imidlertid en latterlig løsning, som efterhånden har gjort mig skaldet nogleder muligvis har et svar ??

Jeg har et ASUS A7A266 motherboard, og den seneste driver installeret til både board og modem. Derudover har jeg opdateret Magik1 chippen ozz ( hvis det nu sku have indflydelse? ). Jeg kører windowsXP, og windowsME
PS: Samtidigt i WindowsME får jeg en vxd undtagelse, når jeg lukker systemet(det er dog ikk noget stort problem, da jeg bare kaan trykke space, og så lukker den fint ), det skyldes også modemet. Imidlertid har jeg ikke dette problemer i WindowsXP.

Nogen der mon kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 03-11-01 00:47

Hej
Hvad mener du med dette?

>>Derimod, kan jeg bare lege plug´n play med usb stikket. og -=Lys i lygten=- så kan jeg godt komme på.<<
Hvilken driver version har du. - v1.33?

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Mikael1973

Dato : 03-11-01 02:08

Hehe Parkness...

Jeg mener det er et usb modem ... så jeg kan bare tage det ud og sætte det ind. Derfeter kan jeg atter komme på nettet .

Kommentar
Fra : Mikael1973

Dato : 03-11-01 02:10

parkness .. jeg har driver version 140.3.0.1800

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-11-01 23:08

Hej
Den driver version siger mig ikke noget.
Download denne driver(release 1.4) og geninstallér:
http://www.alcatel.com/consumer/dsl/STUSB_upgrade14.exe
- Husk at fjerne din anden driver først.

Some PC's running Win98, Win98 SE or Win ME get a corrupted registry after 3 or 4 reboots or unplug-replug sequences. This causes windows to crash or a hangup while rebooting.

A10: This issue appeared only in v1.33. Please upgrade to v 1.34 or higher. If you can't or don't want to upgrade, you can find a workaround on the btfaq (http://www.btofaq.net/specprob4.html) site's solution page.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-11-01 23:10

Ps.
Jeg ved godt du har skrevet du har den nyeste driver, men geninstallér den lige alligevel

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : BASSES

Modtaget 50 point
Dato : 08-11-01 22:27

Hej
Den driver version siger mig ikke noget.
Download denne driver(release 1.4) og geninstallér:
http://www.alcatel.com/consumer/dsl/STUSB_upgrade14.exe
- Husk at fjerne din anden driver først.

Some PC's running Win98, Win98 SE or Win ME get a corrupted registry after 3 or 4 reboots or unplug-replug sequences. This causes windows to crash or a hangup while rebooting.

A10: This issue appeared only in v1.33. Please upgrade to v 1.34 or higher. If you can't or don't want to upgrade, you can find a workaround on the btfaq (http://www.btofaq.net/specprob4.html) site's solution page.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 08-11-01 22:35

Til BASSES.

Du kan da overhovedet ikke tillade dig bare at kopiere mit indlæg af og samtidig være så FRÆK at sætte det som svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er absolut groft misbrug!!!!!! SKAM DIG !