/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Gør det selv Kalender
Fra : hj51r
Vist : 5031 gange
500 point
Dato : 01-01-10 17:19

Er der nogen der ved hvor man finder en kalender der kan udskrives med en linie pr dag til at skrive på.
en måned pr side.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-10 17:24

Den vil da være meget nemt at lave i tekst program, bare indsæt en tabel med 31 linjer og måneds navn som over skrift + datoen til venstre i hver linje.
Det er straks sværere at lave en fotokalender som jeg er i gang med lige nu, bare det at vælge et billede til hver måned

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-10 17:26

Denne kalender er 'modificérbar':

Klik på: Advanced customization

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-01-10 17:27

Kender ikke er sådan, lige umiddelbart.
Men du kan, hvis du har fx. excel regneark, lave en side for hver måned, evt med en kolonne for hver person den skal omhandle, og hermed lave en månedsplan, så alle kan se og husk hvad det er de skal.
Den er nem at redigere og udskrive, hvis der er rettelser.
Den har virket med stor tilfredshed her i huset i en årrække.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-01-10 17:28
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-10 17:28

Hov ...der røg et link. Her kommer det:

http://www.timeanddate.com/calendar/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 17:35
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 17:37

dårligt link jeg sendte- der sker ingen ingen ting sorry

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 17:40

godt link brorteil-

du har tidligere henvist til skabeloner

jeg havde helt glemt det igen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-01-10 17:44

Det SMULLER helt for dig her i det nye år
Det er ikke gode tegn for resten af året!

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN, håber at I er kommet uskadt ind i fremtiden 2010!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-01-10 17:45
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 17:50

Citat
Det SMULLER helt for dig her i det nye år

så så

de sidste bommerter er fra sidste år så vidt jeg husker

selv godt nytår

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 18:38

Denne er gratis og på dansk

http://www.stoneware.dk/

Features
Freeware
NYT! Understøtter XP-themes (kræver XP)
Kalenderen viser bl.a. ugenummer og helligdage.
Du kan tilføje egne noter til de enkelte dage.
NYT! Flere liniers noter pr. dag.
NYT! Datoer med noter fremhæves i kalender.
NYT! Du kan tilføje noter med faste intervaller.
Oversigt over månedens noter.
Alarm-funktion.
Datoer kan kopieres til Windows Udklipsholder til indsættelse i et andet program.
TimeTool fylder så lidt i hukommelsen, at du kan lægge programmet i Start-gruppen, så det starter op sammen med Windows.
Du kan vælge at have TimeTool's ikon liggende i procesliniens ikonbakke, så du altid har hurtig adgang til kalenderen.
Du kan sætte TimeTool til at dukke op på skærmen ved Windows opstart, hvis der er noget, du skal huske.
NYT! Genvejstaster samt højrekliksmenu til datonavigering
Dato vises i proceslinien ved minimering
Vælg mellem kalender og månedens noter ved opstart

Kommentar
Fra : hj51r

Dato : 03-01-10 00:10

Der er ikke kommet noget jeg kan bruge .så jeg har selv lavet en .
GODT nytår til alle.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-10 00:18

Godt nytår til dig også, jeg kunne heller ikke nogen færdige som så ud som du ønskede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-10 17:05

Hva' så me' a' gi' MIG kandu påængåernø?

..og 'prøv igen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 17:16

http://www.timeanddate.com/calendar/custom.html?year=2010&country=2&typ=0&display=2&lang=da&lang2=en&cdt=32&df=1

hej molokyle,

måske du skulle have linket lidt videre, i dit link ---idet der blev spurgt om en linie til at skrive på

men du har ret, det er et godt link du har sendt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-10 18:06

Citat
en linie pr dag til at skrive på. en måned pr side.
Molokyles forslag kan ikke løse opfylde spørgers ønsker, men den er heldigvis nem selv at lave

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 18:11

Citat
Molokyles forslag kan ikke løse opfylde spørgers ønsker, men den er heldigvis nem selv at lave

det forstår jeg ikke

vil det sige at nedenstående ikke kan udskrives pr side ??

http://www.timeanddate.com/calendar/custom.html?year=2010&country=2&typ=0&display=2&cols=1&space=1&lang=da&lang2=en&cdt=32&df=1

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 18:16

jeg ka´godt udskrive en side ad gangen/= en måned ad gangen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-10 18:39

Den fylder ikke hele bredden det vil til hver en tid være nemmere selv at lave en tabel med datoer i

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-01-10 18:53

Citat
Den fylder ikke hele bredden det vil til hver en tid være nemmere selv at lave en tabel med datoer i

ja, det kan du have ret i. Ville også blot vise, at man fra siden havde flere valgmuligheder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-10 20:02

Altså: ....molokyle ...har ...svaret; ...ret !!!

..som sædvan'lig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-10 00:46

Det er ret svært at få øje på hvad Molokyle har ret i spørgeren kunne ikke bruge forslaget fordi den ikke kunne tilpasse som spørgeren ønskede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-01-10 18:42

o.v.n. ->

..eller måske spørgeren ikke har de fornødne tekniske og kreative kompetancer til at forstå svaret?

En tilbagemelding fra spørgeren ville være ønskværdig.

</MOLOKYLE>