/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt Nytår alle sammen
Fra : amlupo
Vist : 1070 gange
300 point
Dato : 31-12-09 16:25

Godt Nytår alle sammen og tak for hjælp til alt muligt

Med venlig hlsen Martin

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-12-09 16:27

Godt nytår herfra.

Lad os så håbe vi slipper med de mange børn der færdes her på KANDU.

hawaii7

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-09 16:30

Jeg glæder mig altid som et lille barn til jul........................ må jeg så ikke være her.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-12-09 16:33

Citat
Lad os så håbe vi slipper med de mange børn der færdes her på KANDU.

Jeg synes ikke at have stødt på nogen børn, men derimod en del voksne der opfører sig som børn...

Godt Nytår til Alle

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-12-09 16:43

Også et Godt Nytår til dig og til alle andre kandu'er

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 31-12-09 16:55

Tak i lige måde,godt nyttår til dig ,og alle Kandu brugere
Vh.vonna

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-12-09 17:02

Godt nytår til alle i håbet om at Hawaii7 vil opføre sig som en voksen og lade være med at sætte alle de smileys ind i trådene. Det er til stor irritation for os andre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:10

I ønskes alle et rigtig godt og lykkebringende nytår allesammen... og mange tak for det gamle

Også en stor tak for både seriøse - sjove - hyggelige og hjælpsomme tråde

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-12-09 17:13

ilm = i lige måde.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 31-12-09 17:15

Ja, godt nytår alle sammen. Mit starter lidt skidt, jeg sidder her helt alene med influenza, ak ak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-09 17:32

Også herfra ønskes et godt nytår og tak for det gamle der er lige en lille pause mens mørbrasserne bliver færdige og gæsterne kommer væltende ind i varmen tak for al hjælp jeg har fået af jer her lige før aften tog jeg et vinterbillede af den kolde nytårsmåne den så så flot ud over det hvidklædte landskab: http://peecee.dk/upload/view/214143/full jeg håber i kommer godt ind i år 2010 og er klar til at svare på spørgsmål allerede fra morgenstunden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:37

o.v.n

Citat
er klar til at svare på spørgsmål allerede fra morgenstunden

Skal du være så længe oppe i dag,for morgenmenneske har du så gu' da aldrig været

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:38

Pu ha, selv månen er fuld allerede

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-09 17:39

Jeg er måske stadig oppe når i andre begynder at få øjne igen alt afhænger af hvornår de sidste gæster går, men lad dem nu først komme så kan jeg senere smide dem ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:53

bruuno117

Citat
Ja, godt nytår alle sammen. Mit starter lidt skidt, jeg sidder her helt alene med influenza, ak ak.

Rigtig god bedring... put du dig under dynen og se at blive rask, måske du oveni købet har det meget bedre end alle os andre i morgen -

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-09 18:04

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 18:24

Citat
Pu ha, selv månen er fuld allerede

Ja, men det varer kun kort- lader til at det var en hurtig brandert-

allerede ædru ved midnat.

godt nytår herfra smuller54

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-09 18:39

Gisp - jeg troede min windows gik i udu med den blå skærm.
Så var det bare den Jyske natur.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 31-12-09 18:54

Hej Martin.

Også et fra mig.

Mvh Chris

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 20:15

Jeg synes ikke at have stødt på nogen voksne, men derimod en del børn der opfører sig som voksne...

Vådt Nythår

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-12-09 23:15

witzen Jeg kan høre at du snakker om dig selv.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-01-10 02:33

Godt nytår allezusammen.

Mit nye år starter, som sædvanlig, som hvis det var mandag...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-10 02:44

Ukiortaassamilu Pilluarit
Sinilluaritsi
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-10 02:47

Ps. Kunaat ..og Takuss

</MOLOYLE>

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 01-01-10 03:28

Højris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-01-10 07:05

Ja ja, anorak og termojak' anbefales

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 10:28

God første dag i det nye år 2010 til alle i denne tråd

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-01-10 11:41

Tak i lige måde til dig.

Håber alle har haft en forrygende nytårsaften/nat.
Jeg har ....sammen med dejlige venner.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 12:54

Stille og rolig nat, ikke så meget fyrværkeri omkring os som for et par år siden. Jeg tror vi så virkningerne af finanskrisen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-10 17:11

granner01 -> Så er der ingen fananskrise på Ama'r

I Guder og hold da fest: Jeg har aldrig set så meget fyrværkeri på een gang

Ka' I ha' et godt år 2010

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 01-01-10 17:47

Its alive ........ Ja så kom vi hjem fra søster og er ved at være menneske igen , utroligt man ikke bliver klogere med alderen . Men vi morede os også tossi godt i går til ved 04 tiden

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-01-10 17:54

og vi har overhygget i din tråd imens

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 18:00

Ampulo... velkommen tilbage, selv om du måske er mere død end levende

Ja vi har hygget lidt.. men vi gik ikke i selvsving - denne gang

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 01-01-10 18:04

Jamen I skulle da endelig også bare hygge i tråden . Nordsted : "ampulo" .... det var lige ved at lyde uartigt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 18:05

Det har da været en hyggelig nytårs aften. Alle naboerne var ude og vi hilste nytår og vi gik hurtigt ind igen. Kors hvor var det koldt. Og ingen af os havde lyst til at besøge hinanden.

Kors jeg tro vi er ved at blive for gamle. Måske skulle man søge om en kost til sct. Hans, så kunne man være heks på bålet. Eller også se at få sovet ud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 18:14

ampulo... er du sikker på at du er blevet ædru

Her var rigtigt mange kanonslag og raketter, så jeg blev inde hos hunden, det var et frygteligt spetakel, (nok pga det klare vejr) men hvor var det flot

Granner01... jeg har givet min mor fuglehuset idag, kunne ikke vente - du kan tro hun blev glad

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 19:29

Jeg glæder mig osgå helt vildt at få det sat op. Men husk at fortælle din mor at hun skal vente med opsættelsen til begyndelsen af marts, kameraet kan ikke lide frost. Og det skal tages ned om vinteren gor ikke kameraet skal tage skade.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-10 23:11

En' synes tråden er lidt dæmpet i dag, er der en speciel årsag til det

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 01-01-10 23:23

Jaaa, jeg har godt nok været rådden idag . Godnat , skal på arbejde imorgen og passe svin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 23:27

Jeg er overhovedet ikke afdæmpet,men har ikke været hjemme hele dagen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 23:28

Rigtig god arbejdslyst ampulo... håber du har det meget bedre i morgen, ellers er det synd for svinene

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 23:35

Jeg er heller ikke afdænpet i dag, jeg har arbejdet. Nu kan man ikke se flere juleting i huset, det hele er taget ned, pakket væk og lagt i kælderen. Klar til næste jul.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-10 23:36

Nat nat amlupo jeg skal også tidlig om men ikke for arbejde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-01-10 07:25

Nordsted1 -> Bare lidt nysgerrig:

Er der nogen bestemt grund til, at du konsekvent staver amlupo's profilnavn forkert?
ampulo
Jeg vil nu gi' amlupo ret i; at det lyder lidt i retning af en latinsk loverboy som korpulerer
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 12:09

Molo... gisp nej det er da en stor fejl fra min side... det var bestemt ikke for at være sjov, eller uartig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-10 14:41

Man kan jo komme til at opfatte tingene forkert i denne mørke tid.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-01-10 17:05

Nordsted1 er en artig pige........................................

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 17:18

Citat
Man kan jo komme til at opfatte tingene forkert i denne mørke tid

du mener ingen lys på tastaturet-

kender det godt

men det ved Nordsted1 alt om

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 17:37

Jooo tak smuller54... sikke en aften... spytte i glasset og fjumre med tastaturet

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 17:54

Citat
spytte i glasset

aldeles ikke - men et glas der kan klare ½ liter rødvin, tager altså sin tid

og tiden var altså ved at rinde ud- sådan lige før kl. 24- så jeg blev helt stresset-

ok det gik med en pause

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 17:59

Citat
aldeles ikke - men et glas der kan klare ½ liter rødvin, tager altså sin tid

Og så er det også tungt

Nåå ja du skulle da også ha' champagne

Citat
og tiden var altså ved at rinde ud- sådan lige før kl. 24- så jeg blev helt stresset

Du havde meget at gøre

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 02-01-10 18:08

Så er grisene "puttet" for i dag . Kom også en time for sent i morges da to biler havde "parkeret" i en snedrive lige der hvor jeg skulle igennem Måtte så ringe efter chefen så han kunne komme få lukket vejen op, for den kommunale snerydning har da godt nok været noget fedtsyl her ude på landet i år Man må da håbe de bruger pengene til noget fornuftigt andet steds

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 02-01-10 18:10

Champagne er for surt En masse snebajer det ved man da hvad er

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 02-01-10 18:18

Jamen se amlupo der er vi helt enige, sneøl det er skøøøøønt.

Godkendelse af svar
Fra : amlupo

Dato : 02-01-10 18:53

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-10 18:59

I skulle prøve med Asti

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-10 19:46

Tak for det og et godt nytår

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-01-10 19:51

Citat
Kom også en time for sent i morges da to biler havde "parkeret" i en snedrive lige der hvor jeg skulle igennem

kan næsten høre chris og chokoladefabrikken

Hej chef, der ligger en stor snedrive udenfor og der er bygget en gevaldig snemand, som siger jeg ikke må kommer forbi - så jeg kommer desværre ikke på arbejde idag chef.

Chefen: hvis du ikke er her inden 2 minutter- så er du fyret

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 04-01-10 21:08

Ja kan godt høre det med chris og fabrikken men chefen var ikke stået op da jeg ringede så jeg sagde til ham at hvis jeg skulle fodre dyrene måtte han hellere stå op og komme med sneploven, så det gjorde han God chef

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-01-10 18:49

RESPEKT ..for sneøl

</MOLOKYLE>