/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Soffi kig lige her.
Fra : piaskov
Vist : 670 gange
50 point
Dato : 31-12-09 13:34

http://www.kandu.dk/tip20563.aspx
Det var ikke meningen du kun skulle ha' 1 * for det tip.
Ved ikke hvad der skete ...der skulle ha ' været 4 ****
Undskyld.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 13:39

Jeg syntes godt nok også den lyder lækker... men jeg er i tvivl om denne

Citat
Man kan også hælde hele portionen i én skål og forme chokoladeæg med en spiseske dyppet i varmt æg.

Dyppet i varmt æg??

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 13:55

Har du da pudset brillerne i leverpostej ?

*
og ikke

****

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-12-09 13:58

Citat
Har du da pudset brillerne i leverpostej ?

Bye bye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-12-09 14:20

Jeg tror det er denne opskrift, som der bliver tippet til .... kildehenvisning manglede

http://hotstart.dk/Opskrifter/ViewRecipie.aspx?id=94

Citat
3: Hæld chokolademoussen i små portionsskåle og stil dem koldt i mindst 3 timer inden servering. Man kan også hælde hele portionen i en skål og forme chokoladeæg med en spiseske dyppet i varmt vand.

Og skeen skal dyppes i varmt vand og ikke æg

Godt nytår.

Accepteret svar
Fra : Soffi

Modtaget 50 point
Dato : 01-01-10 10:30

Syntes også, det lød meget mærkeligt med æg , men jeg har lige checket opskriften, og det er det der står, men det må være en "trykfejl"

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 01-01-10 12:12

Citat
men jeg har lige checket opskriften, og det er det der står, men det må være en "trykfejl"

Det går vi ud fra det er.
Godt nytår til dig .