/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hagesmæk med festlige sange
Fra : Josph
Vist : 4518 gange
100 point
Dato : 31-12-09 10:05

Hej

Hvor finder jeg lige et A4 papir eller ligende med festelig sange til i aften

Kender de forskellige sider med festlige sange, men der skal man selv til at
sætte dem sammen, jeg ønsker en side hver der er festlige sange sat sammen

Hagesmækker var udsolgt i byen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 31-12-09 10:23

Jeg tror ikke du kommer udenom selv at lave en sang

Det er nu heller ikke så svært,.. find de sange du synes bedst om (så får du den også som du vil)
kopier et enkelt vers fra hver sang.. efter 15 min har du din egen sang, du kan kopierer lidt clipart overpå så den bliver ekstra festlig

Kommentar
Fra : acmeyer

Dato : 31-12-09 11:35

festsange.dk

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 14:38

http://www.minegenverden.dk/shop/hagesmaek-m-navn-170c1.html

Så skal du bare selv sætte sange på.

F.eks
"Den lille Ole ..."

"Lille Peter edderkop"

witzen

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 02-01-10 12:02

Tak for svaret Nordsted1.