/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Windows media player bjælke???
Fra : viskinge
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 31-12-09 07:35

Jeg har en PC på et værelse, hvor jeg nogen gange sidder og roder med div. Mange gange sidder jeg så samtidig og hører musik, på PC'en og det tilsluttede forstærkeranlæg.

Jeg har mange gange brugt at minimere media playeren, så der kommer en "bjælke" i den nederste blå værktøjsline. Her findes "knapperene" PLAY, STOP, SPIL NÆSTE, SPIL FORRIGE, GENDAN osv.
"bjælken" med knapperne, er nu forsvundet, og der er bare et felt i værktøjslinien, hvor man kan se at mediaplayer er åbnet, og ligger i baggrunden.

Hvordan får jeg bjælken med knapperne til at komme igen???

Jeg har kigget lidt på andre PC'er hvor det virker, men kan ikke lige se forskellen, i indstillingene, og
jeg har ingen ide om, hvordan jeg har fået den til at forsvinde.

Godt nytår til alle.

MVH

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 31-12-09 07:51

Højreklik på værktøjslinjen og vælg værktøjslinjer - og sæt flueben ved Windows media player.
Vh Ben

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 31-12-09 07:53

Hvilken udgave af Medie Player bruger du?

Ja mener, at de ofte skifter nogle funktioner ved udgave skift. Jeg benytter selv Medie Player 11, og umiddelbart jeg kun skifte fra normal/standard til miniafspiller.

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 31-12-09 12:55

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Det virkede !!!!

Men jeg aner stadig ikke hvordan, jeg fik det slået fra

MVH

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 31-12-09 12:59

Man kan vist komme til at slå den fra hvis man i maksimeret tilstand lukker den.

Hvis du er så uheldig også at have vista, er der en del steder den glemmer det man har bedt den om at huske.

godt nytår.