/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
centrallås i toyota corrolla 1997
Fra : tykkemand
Vist : 1228 gange
100 point
Dato : 30-12-09 21:10

er der en der ved om man kan købe en styreboks med fjenbetjening hos T,hansen og montere denne i en corrolla 1997 og hvor sidder den originale henne på corrolla'en (altså bruge de låse der sidder i bilen i forvejen)

hilsen tykkemand

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-12-09 21:25

spørg hos THansen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-12-09 21:26

Virker din styreboks i forvejen, så du kan låse op via nøgle?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-12-09 21:28

Hvis din styreboks virker, kan der ikke være de store problemer i at få det til at virke.

vh Ben

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 30-12-09 23:30

der er ingen fjernbetjeninger jo det virker med nøgle (det var for at lave en billig løsning på fjrnbetjeninger

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-12-09 23:41

Så smutter du lige en tur på biblioteket og låner Haynes manualen/bogen over din bil.

Du kan finde ud af hvordan den ser ud her http://www.haynes.com/

Bag i denne er der diagram og anvisning med hvor styringe til centrallåsen er placeret.

Når du så har en kopi af diagrammet over EL delen, er det til at finden ud har hvilke ledninger du skal have fat i for at forbinde styringen.

T Hansen har sikkert en styringe med relæ udgange, så du kan bibeholde de akutatore der er i dine bildøre.

vh Ben

Kommentar
Fra : rocoolsen

Dato : 02-01-10 14:55

http://www.commandocaralarms.com/wiring/1996-1997/Toyota/Corolla/1525.html

Har monteret et par stykker fra Thansen, og det virker faktisk godt, med de originale aktuatorer.
Med diode kan blink aktiveres.

Annuller spørgsmålet
Fra : tykkemand

Dato : 02-01-10 17:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål jeg har fundet af dette da jeg ikke fik at vide hvor boksen sad ved jeg ikke hvem der skulle have pointet