/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Angående hawaii7.
Fra : Mosebaek
Vist : 893 gange
200 point
Dato : 30-12-09 18:21

Jeg havde nok ikke øjnene helt åbne.For det varede lidt,inden jeg opdagede at hawaii7,var i gang med sin mildest talt barnagtig underholdning.
Men okay,kan han se morskaben i at stjæle nogle fuldstændige værdiløse point fra mig,kan jeg kun sige:lad dog tåben.(Jeg har nok af dem).Hvad værre er,at han jo nok er typen,der også går og rapser i det virkelige liv.Ude af stand,til at føde dig selv.
Hvor mange lommer,har han mon haft fingrene i idag.
Nå,en middelmådig begavet person (små hjerner-små fornøjelser),skal ikke ødelægge mit gode nytårshumør.
Han har da i det mindste,opnået den store "hæder",at være den første person,Mosebaek har blacklistet.
Er stærk imod denne funktion,men i den givne situation,ser jeg ingen anden udvej.
(Skal måske,modstræbende til at bruge denne funktion,lidt mere).

Pas nu godt på jeres håndtasker og punge,hvis hawaii7 er i nærheden.

Mosebaek.

Vender tilbage i morgen,ang. ovenstående/nedadstående personer,fra min tråd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 18:27

Jeg kan ikke forstå nogle vil opfører sig så tåbeligt

Hawii77 har også en dobbeltprofil, så hold lige øje med ham - tror nok det var vic200 eller såårn noget

Ehm... jeg troede du havde fået slanket dig så meget at du ikke havde flere point, nå skidt pyt, jeg syntes bare det var synd for smuller-54 at klaphatten havde fået hendes point, så derfor oprettede jeg et spørgsmål til hende på dine vegne

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-12-09 18:33

Citat
Ehm... jeg troede du havde fået slanket dig så meget at du ikke havde flere point, nå skidt pyt, jeg syntes bare det var synd for smuller-54 at klaphatten havde fået hendes point, så derfor oprettede jeg et spørgsmål til hende på dine vegne

taarrrk siger jeg så

og igen godt nytår til jer alle, det var været hyggelige 4 måneder (og enkelte uhyggelige dage), men dog mest positivt.
Jeg har snart fået ordnet alle mine vvs spørgsmål- kan snart lidt af hvert, indenfor radiator og ventiler og lakering af biler og og og...
mvh Smuller54

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-09 18:39

Jeg giver jer ret, det er irriterende at han sætter så mange smileys ind. Jeg kan ikke åbne trådene og der går en evig tid føre jeg kan få lov til at lukke ned. For jeg skal hoppe helt ud af nettet før jeg kan starte forfra på kandu.

Så fanden tage Hawai7 og alle hans dumme smíley.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-09 18:39

Citat
Men okay,kan han se morskaben i at stjæle nogle fuldstændige værdiløse point fra mig,kan jeg kun sige:lad dog tåben.(Jeg har nok af dem).Hvad værre er,at han jo nok er typen,der også går og rapser i det virkelige liv.Ude af stand,til at føde dig selv.

Ikke forstået

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-09 18:44

Citat
Jeg kan ikke åbne trådene og der går en evig tid føre jeg kan få lov til at lukke ned.

Prøv at gøre som mig...hvis jeg har problemer med at lukke en tråd op ved jeg hvorfor.
Det er jo de f*** smilys ...klik hurtigt på tilbagepilen øverst til venstre så slipper i for at lukke helt ned.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-12-09 18:46

Det er fuldstændig vanvittigt, det hawaii7 har gang i - men bortset fra det, af hvad grund uddeler mosebaek point på den måde?

Efter de nye regler, har de ingen betydning mere - men umiddelbart når man ser på "seneste indlæg", kommer din point uddeling til at ligne SPAM. Så kom med en god forklaring mosebaek.

Jeg synes, at det er mindst ligeså nedbrydende som dobbelt profilens indlæg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 18:50

Piaskov, prøv at se de tråde som Mosebaek har oprettet til forskellige brugere, Hawaii7 går ind i trådene og siger tak, og Mosebaek, ser ikke hvem der har sagt tak, og kommer til at give point til Hawaii7 selv om de ikke var til ham

IBM760 Mosebaek havde en juletråd, hvor han så siger tak - på sin måde - denne måde er da almindelig brugt, også selv om der ikke er en præmie den 1. i måneden

http://www.kandu.dk/spg143363.aspx

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-09 18:52

Citat
og kommer til at give point til Hawaii7 selv om de ikke var til ham

Nå for filan...det havde jeg ikke set men jeg går heller ikke ind i dem når de ikke er til mig

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-12-09 18:55

Citat
IBM760 Mosebaek havde en juletråd, hvor han så siger tak - på sin måde - denne måde er da almindelig brugt, også selv om der ikke er en præmie den 1. i måneden

Måske, men for mig at se er det 12 ligegyldige spørgsmål der SPAMMER kandu - uden indhold.
Det er lige før, at jeg vil påstå - at dobbeltprofilen, har mere indhold i sine indlæg!

Jeg håber dette vandvid stopper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 18:58

IBM760... så trøst dig med at spammeren også er i mellem, både blandt de seneste 25 indlæg og i selve Mosebaeks tråd

Op med humøret

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-12-09 18:58

Citat
Hawaii7 går ind i trådene og siger tak,

Men det er vel ikke grunden til, at man ikke kan åbne trådene?

Jeg kan i hvertfald ikke åbne den tråd til mig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 19:00

No1here.... jow for ikke nok med at han siger tak... så overplastrer han hele indlægget med smilyer

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 30-12-09 19:01

Hvis man går ind i søg og skriver hawaii7 i søgerfeltet alle emner Sååååååå

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-09 19:05

Tak for "prajet" Nordsted1.Hun skal ikke snydes.

Og til dig,smuller54:Jeg vender tilbage.Lige nu har jeg "susen for ørene".Dog ikke på grund af Kandu,men alle de andre gøremål,der også skal klares,her op til nytårsaften.Undskyld,at der gik kuk,i det hele.

Citat
Ikke forstået

For personer der tilsyneladende har disse tendenser,med at "låne" fra andre,bliver det let en livsstil.
Som jeg vist har nævnt,er det jo ikke den store skade der er sket,for at jeg mister nogle ganske værdiløse point. (Har 9.378 af dem).
Men hvis hawaii7 befandt sig her i huset,ville jeg da nok lige holde et vågent øje med ham.
Engang tyv........

Mosebaek.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-12-09 19:06

Citat
Hvis man går ind i søg og skriver hawaii7 i søgerfeltet alle emner Sååååååå

Sikke en klaphat.... http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=hawaii7&sa=7

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 19:09

Mosebaek, nu skal du ikke oprette tråde til smuller54 og No1here, jeg har gjort det for dig, jeg troede først du var blevet fattig, derfor oprettede jeg til smuller, så sagde du at du ville smutte til i morgen, og for at få orden i regnskaberne, oprettede jeg så en tråd til No1Here

No1Here, er du blevet rask??

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-12-09 19:11

Ja tak Nordsted. Jeg er frisk igen, og klar til nytåret.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-12-09 19:16

Citat
Og til dig,smuller54:Jeg vender tilbage.

det behøver du ikke, Mosebaek -har fået så rigeligt gennem Nordsted1, men det er rigtig ærgerligt, at der blev lavet kuk i det, og at der igen er nogen der ikke kan finde ud af at være ordentlige.
det kan godt være det er en nytårsjoke, men den opleves jo altså ikke sådan.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 19:21

No1Here... så må du feste igennem... husk også at tænke fremad... panodiler, yougurth og såårn

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-09 19:24

Citat
Mosebaek, nu skal du ikke oprette tråde til smuller54 og No1here, jeg har gjort det for dig,

Jamen Nordsted1,(min kone kan være glad for at jeg ikke så dig først).
Eller også kan du.
Du skal da ikke betale min "gæld". Som sagt vil jeg prøve at få "ryddet op",lidt senere.
Det der harmer mig lidt,er at der er folk,der har SÅ LIDT pli,som hawaii7.
Men jeg skal nok forsøge at åbne gluggerne lidt mere.Og ta`vare på hans profiler.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 19:29

Citat
Jamen Nordsted1,(min kone kan være glad for at jeg ikke så dig først).
Eller også kan du

ja det er jo liiige det

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-09 19:30

Inderst inde har jeg måske endda lid ondt af vedkommende.
Har sikkert et kæmpe mindreværd. Og kan måske kun samle sig lidt opmærksomhed,i et anonym fora som Kandu. VELBEKOMME.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-09 20:00

Det er da utroligt, at der stadig er bøvl om de sk..... point som ingen kan bruge til noget som helst.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-12-09 20:33

Du har faktisk ret,IBM760.
Citat
Efter de nye regler, har de ingen betydning mere - men umiddelbart når man ser på "seneste indlæg", kommer din point uddeling til at ligne SPAM. Så kom med en god forklaring mosebaek.

Jeg syntes også selv,at det fyldte rigeligt under "sidste indlæg".(Bagefter).
Det var nu ikke ment som spam,eller noget i den retning. Det var for at gi`de venlige skrivere i min tråd et lille skulderklap.Som jeg har anført,er pointerne jo så uendelig ligegyldige.
Efter jeg opdagede (lidt for sent) hawaii7`stunts,ville jeg da gerne ha`været denne oplevelse foruden.Nå men sket er sket. Og hawaii7,har forhåbentlig fået sig et billigt grin.
Hvis han er af den type,som jeg aner,er han nu ganske ufarlig.
Kun skal man passe på løse genstande.

Godt Nytår. Mosebaek.

Nu skal jeg snart se "Monty Pythons". Fed underholdning.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-12-09 00:35

Hvis der er nogen der vil ha' nogen point, kan de bare stille sig op i køen,
jeg deler altid ud een gang om året........nå ikke... der må da være nogen der er interesseret.
Ha ha nå, godt nytår.
Altså helt ærligt, jeg samler selv på point, men vil ikke indrømme det.
Og Eyvind, kan du heller ikke komme af med dine? Men lad det være mellem os to og læserne,
så vil jeg godt have dem.
Og så godt nytår igen.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 00:41

Keldd, jeg har nu heller ikke for mange point at dele ud af,jeg bruger både til spørgsmål og til nogle fødselsdagshilsner... ups der er da en kandut der har fødselsdag idag

Men idag brugte jeg nogle, men det var fordi Mosebaek på det nærmeste fik ødelagt de tråde han havde oprettet.. nå smutter igen, jeg må lige oprette en tråd... hvor du selvfølgelig lige kommer forbi og ønsker tillykke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-12-09 00:52

Nordsted1
OK nordsted, så tillykke, men her nytårsaften plejer der at opstå nogle sjove tråde i "Small Talk"
uden for meget tåbeligt spam og den slags.
Desværre når jeg nok ikke noget selv, der ser ud til at være noget rimeligt spændene under opsejling, men godt nytår derinde.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-12-09 01:02

Hej Keldd længe siden, godt nytår til dig

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 07:13

hawaii7 må vist have fis i sin smølefehue

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 07:55

Krummen er dog en tand værre ...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-09 10:11

Keldd - jeg deler helst kun ud til alle mine dobbeltprofiler.
Og jeg spørger bare om noget ingen kan svare på, og giver så et svar helt hen i vejret, som jeg selv heller ikke kan forstå. Der er endnu ingen som har opdaget det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-09 11:09

Pas nu på Eyvind.
Citat
Og jeg spørger bare om noget ingen kan svare på, og giver så et svar helt hen i vejret,

Jeg er faktisk ved at være helt forelsket i denne blackliste funktion.

Du ved,når først man får smag for det.
Citat
som jeg selv heller ikke kan forstå.

Der skal vel heller ikke så meget til.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 11:18

Fjollehoveder

(hvor er i bare dejlige)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-12-09 11:18

Citat
Jeg er faktisk ved at være helt forelsket i denne blackliste funktion.

Det er du så ikke ene om mosebaek

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-09 11:36

Jammen dog - det gik da hurtigt.

Citat
Eyvind, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Mosebaek , du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Så nu kan jeg ikke snakke med i spørgsmålet her.
Det er nok kun i dette spørgsmål for det kan ikke ses på Mosebaek's blackliste.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 11:53

Er det nytårsløjer eller hærværk

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 31-12-09 13:39

Hvorfor dog genere en bruger som opfører sig pænt?

PÆN OPFØRDSEL
hawaii7 har modtaget 5 point for dette tip
Fra : hawaii7 Vist : 184 gange

Dato : 15-05-09 07:42

--------------------------------------------------------------------------------
Hvis i mange "KANDUER" opfører jer pænt og ikke kritiserer og ragger KANDU ned, som nogle gør i deres "tråde", så kommer jeres præmie helt automatisk. Som kandu teamet skrev for nogle uger siden var en medarbejde i Polen og præmierne belev udbetalt når ham kom hjem. Dett e er sket, da jeg har modtaget mine 500 kr. Så lad være med at beskylde KANDU teamet for at snyde, svindle m.m. Det betaler sig ikke.

hawaii7

*****************************

Kan I være det bekendt ?

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 31-12-09 13:42

Citat
Er det nytårsløjer eller hærværk

Hærværk - Mod en seriøs bruger !

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-09 14:08

Jeg har ikke blakket nogen Eyvind. Det må være nytårsnissen,eller hawaii7.
Jeg sad kun med en hævet pegefinger.(Ikke bollen,men pegende op i luften).
Citat
Så nu kan jeg ikke snakke med i spørgsmålet her.

Der foregår efterhånden,mange skumle ting her på Kandu.
Måske 2010,skal være Kandu fri.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 14:11

Citat
Måske 2010,skal være Kandu fri.

Du har bare at blive

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-09 14:31

Citat
Jeg har ikke blakket nogen Eyvind. Det må være nytårsnissen,eller hawaii7.

Hmm. - så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke kan skrive her i tråden.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-09 14:41

Citat
Du har bare at blive

Jeg kan jo nok heller ikke undvære det.
Hvis jeg bliver,er det bl.a. i kraft af dig,Nordsted1.Du er en af de få,der hæver bund-niveau`et,her på Kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 15:29

Mosebaek... Mange tak for de pæne ord

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-09 15:49

Citat
Hmm. - så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke kan skrive her i tråden.

Jamen,jeg synes da det går udmærket.

Har du slukket for skærmen,så det kun er tasterne,du berører???.

Der er visse fordele ved at skærmen også er tændt.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-09 16:27

Nåe ja - så er jeg måske ikke blacklistet alligevel.

Aha, nu er der nok mulighed for point.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 17:07

Citat
Hvis jeg bliver,er det bl.a. i kraft af dig,Nordsted1.Du er en af de få,der hæver bund-niveau`et,her på Kandu

Nordsted1 er med til at der er både seriøse og sjove indslag og at begge dele er lige gode.
Så det er jeg helt enig i.

Nogle kan ikke klare alt det useriøse - men det er jo herligt indimellem og så kan man jo bare lade være med at logge på de tråde, som går i selvsving -

Jeg har i hvertfald grinet godt i "skægget" (ja altså ikke at jeg har noget ) men det er bare en utryksform

Så bliv bare ved med begge dele her på kandu.dk. Bare jeg kan slippe for "drilleriet", som bliver mere over i den onde tone- eller hva´sys du Nordsted1 ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 17:09

u´tryksform er altså bare det fynske - som lige kom in´over

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:23

Smuller54, jamen jeg bliver helt rørt

Tja... nogle gange går vi i selvsving..det er ski sjovt, når det står på, men kommer man til at se på sådan en tråd et stykke tid efter, så er det lige til at græmmes

Ondskabsfuldheder... fy for den, det vil vi ikke ha'... det er der så rigeligt af ude i den virkelige verden

Citat
u´tryksform

Jeg kan nu godt li' det fynske sprog... da vi købte vores campingvogn i Svendborg, lod jeg sælgeren stå og snakke løs, bare for at nyde sproget - for vi havde da købt vognen inden vi tog hjemmefra -

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 17:29

Citat
Tja... nogle gange går vi i selvsving..det er ski sjovt, når det står på, men kommer man til at se på sådan en tråd et stykke tid efter, så er det lige til at græmmes

´et kan ´u ha´ ret i, men for fan´en hvor ´et var sjovt- mens ´et sto´ på

Ellers er der mange køjenhavnere i Sven´borg, så ´et er ikk´ så tit at de ægte "fynboer" er til at træffe- medmin´re man ringer i forvejen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 17:35

Arno i Svendborg lød helt ægte i mine ører, prøv at tage derned og lyt sææl efter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-12-09 21:15

Ja og hvis i kommer til København, så taler de jysk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 21:43

Granner01...er politiet ikke taget hjem fra cop15 endnu

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 21:46

Citat
Granner01...er politiet ikke taget hjem fra cop15 endnu

hi hi, ja og på Fyn har de lukket mellem jul og nytår så de har sikkert også glemt /gemt nogle fynboer derovre.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-09 23:17

Citat
u´tryksform er altså bare det fynske - som lige kom in´over

Jeg kan da synge på vendsysselsk.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-12-09 23:17

Alle politifolkene fra Jylland tror nok de er hjemme for der snakkes næsten kun jysk i København.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 23:26

Mosebaek... kan jeg få det tekstet

Granner01... hvis de taler på samme måde som i Mosebaeks link, så forstår jeg bedre at ingen lytter efter hvad politiet siger.. folk fatter da ikke en meter

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 23:32

kaster I med sten- ? på jysk, kan jo nemt forstås som "er I kærester men en ? og så kan det jo nemt gå galt.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 23:33

øv nu igen en slåfejl- er I kærester med en ? sku´der ha´stået

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 23:38

Smuller54... er der nogen speciel årsag til at dit tastatur ikke vil skrive lige idag

Nu skal jeg lige til 90 års føs'da

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-12-09 23:38

nu er det vist ved at være godnat og skål for smuller

og skål igen igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 00:48

Nåå smuller, glemte du at gå i seng??

Lige så snart "borgerkrigen" er slut, vil jeg finde køjen, men folk er i fuld gang endnu, hold da op hvor er meget i år... ingen krisekradse her (men hvorfor skal det larme så meget) piv hyl knald, det er næsten for meget af det gode

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 200 point
Dato : 01-01-10 00:53

Citat
Nåå smuller, glemte du at gå i seng??

Ja, kom frygteligt tilbage, efter en lille pause- skulle lige se 90 ´års dagen og lidt fyrværk på vejen og så blev jeg lidt computerfrisk igen

Jeg har fået sådan nogle store glas, fra min unger og der er stadig vin i - jeg kan ikke få det tømt uanset hvad jeg gør

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-10 01:01

Citat
jeg kan ikke få det tømt uanset hvad jeg gør

Den har jeg aldrig været udsat for ej heller hørt om... det må være et Fynsk fænomen.. eller sidder du og spytter i glasset

Så nu er her ved at være ro.. så nu smutter jeg til drømmeland

Rigtigt godt nytår til alle i tråden

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-01-10 01:23

Tak for svaret smuller54.

sJÆÆ æ oS søVNi no;;; sEs i måe,,

mosbæ