/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
problem med skærm når pc startes
Fra : hpkh
Vist : 387 gange
200 point
Dato : 30-12-09 17:23

Hej
Når jeg tænder min medion bærbar kommer der 6 små skærmbilleder op de er bare en miniature af den normale skærm, men de er meget utydeligt at læse hvad der står.
Har prøvet at starte med recovery cd i men kan ikke rigtigt tyde hvad der står og altså ikke komme videre nogen der har noget hjælp til dette ?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 30-12-09 18:07

er det widows den gør det

Kommentar
Fra : edison

Dato : 30-12-09 18:18

undskyl stavefejl, er det i windows den gør det, og hvilken windows version er det.

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 30-12-09 18:25

det er vista home edition

Kommentar
Fra : edison

Dato : 30-12-09 18:31

ok, er fejlen i windows, eller før windows startes

Kommentar
Fra : edison

Dato : 30-12-09 18:51

du skal prøve hvis du kan, i kontolpanel/system/enhedshåndtering. find grafikkort. højerklik på den, og klik fjern, genstart pc. og windows finder den selv igen. og så burde den være der.

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 30-12-09 20:15

den starter med "blå" skærm og spørger om jeg vil starte i fejlsikret tilstand m.m
så det må vel være før windows starter op

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 30-12-09 20:19

hvis jeg ikke gør noget går den bare i "sort" skærm, men starter jeg i fejlsikret tilstand begynder den at indlæse windows filer og den når at læse en del ind men stopper så og skriver vent....

Kommentar
Fra : edison

Dato : 31-12-09 06:22

du har vel ikke rodet med bios opsætningen
hvilken model er din medion bærbar altså model nummer det står som regel i bunden af pc

Kommentar
Fra : edison

Dato : 31-12-09 07:12

en anden ide, kan du starte den i fejlsikret tilstand kun med komandopromt

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 31-12-09 14:14

Kan ikke huske om man kan starte i VGA-tilstand på vista ? ..

hvis du trykker F8 når den starter .. og vælger VGA-Tilstand .. når du så har startet op vælger du din opløsning og genstarter i normal .. så skulle den gerne passe til skærmen .,,