/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock
Fra : sp4nker
Vist : 568 gange
100 point
Dato : 29-12-09 22:02

Hi alle

Har været så heldig at finde et Iphone i ...lad os sige bussen!

Den er dog simlåst til et andet selskab end det jeg selv bruger.

Findes der nogen guides til at åbne det op, sådan så man kan bruge den til alle simkort, eller skal jeg finde en butik som kan sådan noget?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-12-09 22:06

politiets hittegodskontor hjælper dig gerne.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-12-09 22:10

Pas på, at den ikke bliver så varm - at du brænder fingrene!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-12-09 22:12

Du skal have fat i et sæt bankenøgler - de kan vist låse alt op!

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 29-12-09 22:32

Bliver den meldt stjålet bliver den lukket på Imei nummeret så først som sidst så aflever den til hittegods , bare inden de selv kommer og henter den ...
eller aflytter den ..

god fornøjelse med din varme telefon ...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-12-09 22:42

Det er da heller ikke for skarpt, at bede om hjælp til den slags her.

Du skriver selvfølgelig ikke at den er stjålet, men hvis du er kommet reelt til den, så lad være med at være mystisk, og hvis du rent faktisk har fundet den i bussen, så er det din pligt at aflevere den til politiet, ellers er det ulovlig omgang med hittegods, som takseres på linie med tyveri

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-12-09 22:58

Stjæler = hæler

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-09 23:32

Citat
Har været så heldig at finde et Iphone i ...lad os sige bussen!

Håber da din samvittighed siger dig HVOR den skal afleveres.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 30-12-09 12:51

et flok hyklere allesammen...tak for lort

Annuller spørgsmålet
Fra : sp4nker

Dato : 30-12-09 12:52

tak for lort