/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Godt nytår
Fra : Krummen
Vist : 839 gange
10 point
Dato : 29-12-09 21:59

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-12-09 22:03

Jamen lige over til dig. Håber ikke Hawaii kommer og smadrer denne lille småltålk fordi jeg er her.

PS Prøv nu at opføre dig ordentligt i det nye år, Krummen!

LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-09 22:04
Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-12-09 22:04

Godt nytår gamle jas. Håber du får et god nytår

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-09 22:06

Jeg vil da også ønske happy fuckin new year Krummen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-12-09 22:07

Jamen også godt nytår til jer andre.............

Når vi kommer så langt!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-09 22:08

Skal vi vise vores profil så se her, læs på maven af pingelingen og kom med på holdet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 22:08

I ønskes også et rigtigt godt nytår begge to... eller hvor mange der nu kommer i tråden..

Og tak for gode råd og grin i det gamle år

Så godt nytår til ALLE (ingen glemt)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-09 22:09
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 29-12-09 22:18

He He Hawaii den ged er blacket forlængst. Jeg er hurtig på aftrækkeren, når de viser sig fra den side...ud af kiosken med krapylet.

Det var måske lidt tidligt med nytårsønsket, men jeg ved hvor glemsom jeg er...pludselig er det blevet forår, når jeg kommer i tanke om det næste gang Såååå derfor

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 29-12-09 22:21

Du blir da kønnere og kønnere Ans...En rigtig lille sexkilling LOOL

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-12-09 22:47

Hvor er den pingvin dog nuttet, jeg vil da godt prikke ham i maven.

Og godt nytår til jer alle, det har været en fornøjelse at møde jer.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 29-12-09 23:02

Også godt nytår til alle jer andre

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-12-09 23:04

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=137068#1567520 her var lige en dobbelt mere (og en fantastisk dårlig redning).

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-12-09 23:07

Nu har jeg fået nyt nytårs profil billede.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-09 23:11
Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 29-12-09 23:15

jotak krumme, et rigtigt krammegodt nytår til dig (hø, var lige ved at være fristet til at skrive krummegodt) og hvorfor egentlig ikke?
også de bedste ønsker for alle andre kanduditter
aase

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-09 23:29

Citat
Godt nytår
Fra : Krummen

Tak i lige måde fra
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=267101

Håber du har det godt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-09 23:41

Piaskov du har ingen pingeling som granner01 kan prikke i maven

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 23:47

o.v.n du har et falkeblik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-12-09 23:50

Også et Godt nytår fra mig

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-12-09 23:58

Et fromt ønske: Godt Nytår til Krummen. Og alle i andre skribenter her på Kandu.

Måske i god tid? På den anden side kan det jo altid bruges: SKÅÅÅÅL.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 30-12-09 00:03

også et godt nytår fra mig og tak for det gamle ....der har dælme været mange muntre indslag :) og hurtig hjælp når det har været nødvendigt .

hilsen chicapigen

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=253570

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-12-09 00:03
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 10 point
Dato : 30-12-09 00:23

No1Here >dejlig avatar du har fået - en annonce jeg morer mig meget over, så jeg gentager lige en af de bedre..............

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 30-12-09 00:44

Citat
No1Here >dejlig avatar du har fået

Bedste reklame lige pt, og ingen slår Pede's charme.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 30-12-09 01:02

også et godt nytår fra mig til alle Kandu'er

Samt et tilbageblik fra det forgangne år. Det har jo været et fantastisk år.

http://www.kandu.dk/Gift.aspx

I håb om at det nye år bliver langt bedre.

http://www.kandu.dk/Tip20507.aspx

Smokei

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-09 01:08

Ja håbe har man da lov til Godt nytår til ALLE

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 30-12-09 01:33

Pudsigt og dejligt...I denne tråd er alle the good guyes fremme og ønske godt nytår. Herligt... Altså indtil videre...der kan jo være smuttere som ikke er blacket LOOOL

Nåå nej...No1here - den lille charmetrold - ønskede ikke noget, men er alligevel en af the good guyes

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-09 01:43

Citat
Nåå nej...No1here - den lille charmetrold - ønskede ikke noget
Jo her http://www.kandu.dk/spg143395.aspx#1647226

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 30-12-09 03:43

Ahhhh Bent.....mener du det?? Nå men okay, så køber jeg den Sorry No1here

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-09 12:05

Nøj hvor vi dog hygger os.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 30-12-09 13:30

Hej Krummen
Og til de fleste andre Kanduer
Højris

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-09 13:45

Citat
Piaskov du har ingen pingeling som granner01 kan prikke i maven

Nope o.v.n. ingen pingeling her do.
Har Leif i stedet for...ham prikker jeg da til ind imellem

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-09 15:24

Nu ikke prikke for hårdt Pia. Det er da synd for ham.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 15:49

Citat
Nu ikke prikke for hårdt Pia. Det er da synd for ham.

Hø, hun giver ham sgu da en albue i siden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-09 16:19

Citat
Hø, hun giver ham sgu da en albue i siden

Jeps ...når han snorker
I "gamle" dage sparkede jeg til ham......DET GØR JEG IKKE MERE

Vi fik en ny stor dobbeltseng og første gang han snorkede sparkede jeg bagud efter ham.
HOLD DA OP SIGER JEG BARE...jeg fik en krampe i benet så jeg hoppede rundt i hele soveværelset 10 min efter.

Gæt lige hvem der så grinede.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-09 16:28

Ha ha ha.... nå måske jeg ikke skal grine så højt

For en del år siden, gav jeg også manden en albue da han snorkede, jeg glemte bare lige den lille detalje, at han lige var blevet opereret for diskusprolaps.. han røg helt ud af sengen og ned på gulvet

Gæt lige hvem der skulle slæwe ham op igen, for ikke at snakke om alle de lyde jeg skulle lægge ører til

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-09 17:10

Jeg har også prøvet den der med en albue i siden når de snorkede. Men han sprang op i sengen og hylede: Hvad sker der. Og jeg grinede så jeg fik ondt i maven. Det sluttede med at jeg måtte lave kaffe. Midt om natten.

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 01-01-10 00:29

Tak for svaret bentjuul.