/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Futures
Fra : Krassus
Vist : 475 gange
94 point
Dato : 29-12-09 21:16

Hvor kan jeg finde en oversigt over Svenske Futures?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-12-09 21:44
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-12-09 21:44

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 51
- Annullerede 30
- Slettede 0
Ialt 82

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 29-12-09 22:53

@ Brorteil - Det må da være klart jeg annullerer dette spørgsmål når jeg får et svar som det du giver der kæmpe nar...

Som jeg har sagt tidligere til folk der har påpeget "annullerede" Jeg har ikke annulleret noget med vilje, det må være en bug i systemet...
Hvis det var noget jeg gjorde for at være flabet hvad skulle så forhindre mig i at oprette en ny brugerkonto her på kandu og så benytte denne i stedet??

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 30-12-09 09:40

google.se er din ven, klarer du ikke den ?

men din hjernekapacitet er nok ikke på toppen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-12-09 14:31

Krassus - der er ingen bug i systemet.
Efter 3 måneder annulleres spørgsmålet automatisk.
Det fremgår at oplysninger under "Kom godt i gang" og da du har været medlem i så mange år, burde du også kende reglerne.

Citat
Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 30-12-09 14:51

Consider this question closed....

Annuller spørgsmålet
Fra : Krassus

Dato : 30-12-09 14:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål for ikke at opnå problemer med åndsvage brugere som brorteil som ikke har noget fornuftigt at sige....