/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Primitive abe-Kina
Fra : Hopenhagen
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 29-12-09 18:08

Hvad fanden er meningen med at henrette en psykisk syg mand, for at smugle stoffer ind i landet.

Lorte land. England burde have invaderet lortet og lært dem hvordan man opfører sig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-12-09 18:14

Nårhhh ja....Idioten er psykisk syg og er derfor straffri, fordi han vil smugle lort ind i landet der kan slå en masse andre mennesker ihjel??!??

Inden man begår noget så dumt, kunne man som minimum have checket hvilke konsekvenser pågældende land påfører dem der vil forgifte merbemeldte lands borgere.

Nixen Jørn, sådan spille klaveret ikke. Det er kun i DK.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 18:17

Hvis den psykisk syge tager sin medicin, kan han være lige så rask som os andre, hvorfor skulle han

kunne dække sig ind bag sin sygdom, og så lave ulovligheder

Accepteret svar
Fra : witzen

Modtaget 60 point
Dato : 29-12-09 18:37

Hvad? Hedder Hopenhagen også Jørn? Ja, det er jo også et fint navn, ellers. Bedre end 3773!

Men for øvrigt er det da fjong af de skævøjede Chinaboys!

Lad os få noget mere af det!

Også her i Danmark!

Syge, normale - nakkeskud, hvis de går over for rødt lys !

witzen

Godkendelse af svar
Fra : Hopenhagen

Dato : 29-12-09 19:14

Tak for svaret witzen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-12-09 19:16

LOOOOL Poængudveksling mellem egne profiler. Det skal nok sikre din tilstedeværelse på sitet. Hvor gammel er det lige du er???

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 29-12-09 20:00

Tak Hopenhagen !

Vi siger ikke hvor gamle vi er - men du er 3773 år !

LOOOOL´e fyr !

Hils Krummen, som også LOOOL´er så morsomt (syntes denne besynderlige profil altså selv)

Kommentar
Fra : Hopenhagen

Dato : 29-12-09 21:42

Øhh.. jeg er altså ikke Witzen.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-01-10 03:30

Fint...af med knoppen. I øvrigt er det kun familien til narkosmugleren som antyder, at han må have været psykisk syg, da han aldrig har gjort lignende. Overbevisende og fed bevisførelse for en diagnose fremsat af lægfolk.

Det han foretog sig kan sidestilles med mordforsøg på mindst 1000 mennesker

Der fortælles osse, at narkosmugleren var vesterlænding....... Øhhhh for mig at se lignede han umiskendeligt en pakistaner eller lignende. (har måske engelsk statsborgerskab, men who cares)

Man burde overveje samme metode for psykisk syge brugere, som har sneget sig ind på Kandu...eksempler som Hopenhagen, Witzen og alle Jørn-narrøvs øvrige latterlige profiler, uanset om han/de er psykisk syge, hvad han/de helt sikker er. Jeg skulle hellere end gerne - med et smil på læben - forestå eksekutionen