/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
jokertegn ?
Fra : yearhouse
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 29-12-09 13:43

Så er det snart..................

Nå. Men jeg har vist glemt noget.
Hvis jeg vil ind og søge på min PC efter bestemte filtyper, eks. WAW. MP3, eller andre. Hvilken kommando skal jeg så anvende i søgefeltet?....noget med jokertegn måske?

Ellers knaldgodt nytår fra
TOM

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-09 13:46

Hej Tom.
Vil da bare ønske dig et rigtigt godt nytår også.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 13:47

Har du prøvet noget så simpelt som at skrive -musik - i søgefeltet? eller bare en titel på det du søger

Også godt nytår til dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 13:47

Jokertegn... skal du spille kort

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 13:49

Tarrrrrk Piaskov

Alle de skåle jeg skal udbringe. Sidste år slog jeg en SKÅL i stykker, men hva´?.....så havde jeg nogle gode...skår.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-09 13:51

du kan bruge * som normalt kaldes "wildcard"

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 13:51

Nordsted........Jeg vil bare finde samtlige WAW-filer på min PC.

Nej. Jeg spiller kun kort, når jeg er i mit...es

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 13:57

Jamen har du prøvet at søge på f.eks et musiknummer du ved du har, så skriver plutte hvor musikken gemmer sig

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 14:03

plutte?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-09 14:03

Jeg ville bare søge på .wav
Eller hvis de hedder .waw

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 14:05

Nå så computer da

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 14:12

Hvis jeg skriver:

*wave
.wave

kommer der ALT der hedder noget med wave. Og det er KUN filtyperne jeg vil søge efter.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 14:13

Nordsted:
Drillenissen skal altså pakkes ned, du

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 14:14

Altså alle filer der hedder:

xxxxxxx.wave

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 14:17

Drillenissen kan du da ikke pakke ned, dvs det kan du godt,men så pakker du drillepinden ud, hvis jeg kender dig ret

Jeg hopper ud af tråden, for jeg forstår ikke hvad du mener med

Citat
kommer der ALT der hedder noget med wave. Og det er KUN filtyperne jeg vil søge efter.

Hvis din musik er i wave, ja så tror pokker de kommer frem når du søger efter dem, det er jo ligesom det der er meningen

Prøv med mp3 eller titlen på et nummer... og nu er jeg smuttet ud af tråden - vinke farvel smiley her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-09 14:19

********

*.filtype - finder ALLE de filer med den filtype

jokertegn.* - finder ALLE filer der hedder jokertetegn

*.* - finder ALLE filer

Den lille købmand.* - finder alle filer der hedder den lille købmand

Den*.* finder alle filer der starter med den

*is*.* finder alle filer der indeholder is i filnavnet

osv. osv

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-09 14:19

Dine wave-filer hedder sikkert kun wav

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-09 14:20

Jeg har lige søgt på wav i computer og den fandt alle ding dong windows lyde.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 14:31

Det var dælme rigtigt.....Nytårs tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-09 14:31

Jeg gør som Eyvind, skriver .(punktum) og filendelsen, det finder alle filer med samme efternavn