/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
E-mails
Fra : solgaard
Vist : 402 gange
8 point
Dato : 25-04-03 15:08

hejsa.. jeg bliver tæppebombet med E-mails lige nu også fra gamle indlæg og gamle tips..

Bliver i også det..?

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 18 point
Dato : 25-04-03 15:23

Det vælter ind, men har da også undret mig hvor de dog blev af, men det er vel det sædvanlige, enten kan du alet ikke komme på kandu, eller også fungerer mailen ikke

Det er lige før det var bedre FØR de begyndte at røre ved det, da var den da "kun" langsom, men det hele fungerede da

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-04-03 16:50

åh nej...jeg er på besøg hos min mor (og låner hendes computer, hun er ikke hjemme!!!)..det vil sige at jeg skal bruge hele aftenen på at rydde op i mailsne!!!!

Håber I ellers har det godt! Jeg har fulgt min mors kæreste på hans første skovtur til hest...hold kæft hvor er jeg træt i benene..jeg løb forrest hele vejen..UDEN hest!!!

CHristina

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-04-03 16:52

Hej det vælter også ind med e-mails hos mig - både gamle og nye og nogen jeg tidlige har modtaget!

Vi håbe at Kandu snart får styr på det

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 05-05-03 23:57

Tak for svaret bantam.