/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Til Hylerne og de andre.
Fra : bb1
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 28-12-09 23:28

Her er et link, som I skal læse og overholde i det nye år

http://www.it-borger.dk/lov-og-ret/ytringsfrihed/ytringsfrihed-og-injurier-og-chikane

Gør I det ikke så skal I være klarover at jeg i det nye år ikke vil holde mig tilbage, men anmelde enhver, som ikke kan forstå det. Det er mit nytårs løfte

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-12-09 23:39

bb1

Der er et gammelt ord der siger at:

Man skal ikke kaste med sten når man selv sidder i et glashus.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-12-09 23:42

Måske men en må jo stoppe vandvidet og når ingen andre gør forsøget eller vil hjælpe mig, så må jeg jo selv

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-12-09 00:18

Tudefjæs

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-12-09 00:22

Ja kald du mig blot det, men på et tidpunkt bliver nok nok selv for et tudefjæs

Hvis det der blev skrevet så enda blot havde et gran af sandhed, så var jeg såmænd lige glad, men når De der skriver end ikke kan holde sig til sandheden, så er det at kæden hopper af og det er altså sket nu

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 29-12-09 01:02

bb1 - hvorfor sætter du det under "jagt". Set gennem mine briller har det da ikke spor med jagt at gøre.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-12-09 02:11

Asbjørn2

Så har du ikke fulgt ret meget med herinde i de sidste måneder

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 29-12-09 10:40

IDIOT Vi ses i retten

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-12-09 12:58

bb1
Hvis det kan stoppe idioterne der altig kører på med personfnidder, så har du min støtte og velsignelse.
Dog ikke Heidi-Ho, Han har givet mig det største grin, så ham må du se bort fra.

Godt nytår.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-12-09 14:15

Kære granner01.

Mange tak for dine søde ord.
Hvor er jeg glad for, at jeg har givet dig et grin eller to. Meget af det jeg har skrevet her på siden, har netop været for at få et lille smil frem hos de ærede læsere - det er så lykkes hos dig - og det er jeg som sagt glad for.

granner01 - hvem du så er.? Ønskes du og din familie et rigtigt godt og lykkebringende nytår, med håbet om, at vi to kan grine endnu mere sammen i det nye år......jeg skal gerne bidrage.

Jeg vil gerne slutte af med et citat af en der hedder, Frithiof Brandt.
Som er meget apropos til tonen i indlæggene her på siden.

"Humoren dybeste funktion er at lade latteren komme gråden i forkøbet"

Herlig hilsen
HH.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-12-09 15:24

Og et rigtigt godt nytår til dig og alle her på Kandu.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 29-12-09 16:44

Hej alle...
For at vi allesammen skal kunne forstå hvad bb1 mener, har jeg tilladt mig at oversætte indlægget til engelsk - da engelsk er hovedsproget i EU.

For en nemheds skyld er det en GOOGLE oversættelse

Here is a link, which you must read and observe the new year

http://www.it-borger.dk/lov-og-ret/ytringsfrihed/ytringsfrihed-og-injurier-og-chikane

I do not then I realize that I am in the new year will not keep me back, but notify anyone who can not understand it. This is my New Years promise

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-12-09 16:54

Granner01 Også fra mig en hilsen og et godt nytår.

Hedie -Ho er så speciel så ham kan man kun holde af og uenighed har jeg intet imod, men direkte løgn fra personer,som ikke vil stå ved det de skriver eller føre bevis for deres påstande. Dem vil jeg fortsat bekæmpe med næb og kløer. For de er ikke allene useriøse, men også skadelige for jagtsagen i DK.

Nu har jeg givet dem et link til lovens bogstav - så nu har de ikke den undskylning, at de ikke vidste hvor langt man må gå..........

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-09 15:29

Nu kan alle de andre jægere jo ikke skrive i din tråd og jeg må indrømme at det er dejligt at der for en gang skyld ikke er ballade. Men du har jo blacklistet dem.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-12-09 18:11

Ja det har jeg for det er den eneste mulighed KanDu kan/vil tilbyde og den holdt jo heller ikke fordi man hos KanDu kan logge ind under lige så mange navne, som man ønsker

Og en hver der har fulgt lidt med kan jo sagtens se, at sådan har de gjort og derfor er muligheden med at blakliste jo igrunden intet vær

En anden mulighed har været, at bruge en anden tråd, skrevet af en af dem selv,hvor de ikke er blaklistet

Det jeg kunne ønske mig var at nogle flere ville sige fra - og sige nu er det nok!!!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-09 18:15

Det har vi prøvet og det har ikke hjulpet.

Men Kandu har ryddet op og lavet der sværere at få en ny profil. Nu skal du både opgive mobilnummer og mailadresse, så kan du få kodeord tilsendt, halvdelen som sms og den anden halvdel pr. mail. Så håber vi på det hjælper.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-01-10 14:42

Det lyder virkelig godt, så slipper vi måske for de værste gengangere i det nye år.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 01-01-10 16:18

Godt nytår bb1

mvh

Smokei

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 02-01-10 07:20

Det var spændende at vende hjem og se hvad der var skrevet på Kandu. Tude fjæset føler sig groft krænket og nu vil staklen hidkalde politi og domstolenes opmærksomhed, for rigtig at blive til grin.
Tro da endelig ikke politi og retsvæsen gider tage sig af sådan en gang plader man selv har lagt op til.

Knæk og Bræk og et godt nytår Ballegaard.

Fido.

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 02-01-10 08:44

Til Tude fjæs.

Hvor er det synd når ingen tager en selvopblæst nar alvorligt, at man lige frem gør nar af ham på det groveste. En som påstår han er forfatter og tidligere redaktør på DLS blad., en som har udelukket sig selv på jagtformidlingens hjemmeside, på grund af personlig chikane af andre
Nu truer han oven i købet med at gå til politi og domstole hvis folk fremtidigt chikanere ham selv, jeg spørger bare,er manden ikke meget syg i hovedet??
Hvordan gik det med ham BB anmeldte for dødstrudsler, og ham BB andmelde for brug af blyhagl, mon han har fået disse buret inde??
Eller som lille Holger skrev BB er han kun at betegne landsbytosse og nar.
Husk nu BB at få politiet til at anholde lille Holger nu, når han om kort tid kommer til Jylland, at du kan få lidt oprejsning, og hvis ikke, så hold da din kæft. lille tude fjæs.

Fido

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-01-10 10:26

Ganske som ventet har fidusen ikke evnerne til at forstå - det nye tiltag!

Derfor sker der følgende:

Indslag (Personfnidder ) som de sidste to indlæg overflyttes til en CD,når der er materiale ( beviser )
nok anmodes KanDu om at udelukke den nævnte person.

Sker det ikke inden for rimelig tid over gives hele sagen til en advokat,som så foretager det fornødne om politiet skal indblandes afgør advokaten..

Nu håber jeg lille Fido - flab at du endelig forstår, at dine svinerrier går ikke længere her

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-02-10 05:28

Da KanDu`s amin nu endelig formår at slette indlæg nedlægges denne tråd...

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 12-02-10 05:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål