/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone registreres ikke af computeren...
Fra : Fijala
Vist : 582 gange
500 point
Dato : 28-12-09 18:29

Hej!

Jeg har et problem med min iPhone.
Jeg har for nyligt re-installeret windows 7 på min bærbare computer og efter dette, opfatter computeren ikke når jeg tilslutter min iPhone via usb. Computeren afspiller den normale usb-tilslutnings-lyd, men det sker intet, og telefonen lader heller ikke; det gjorde den før re-installationen.

Jeg har prøvet på en stationær computer (med samme kabel), og her er der ingen problemer.
Jeg har fjernet mine usb-indgange via enhedshåndtering, genstarted og de er igen installeret, ligesom jeg har fjernet og geninstalleret iTunes. Lige lidt hjælper det.

Er der nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak.

// Morten (som har fået lov til at låne fars profil)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-09 09:47
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-09 09:52

Ps. Virker det stadig ikke? Så prøv; at rense din registreringdatabase når du har FJERNET iTunes og INDEN du geninstallere. Så vil tidligere/'gamle' registreringsnøgler ikke have indflydelse på installationen.

..og virker dine usb-porte med andre enheder tilsluttet?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-12-09 15:20

Hej molokyle. Jeg har fulgt guiden nøjagtigt som beskrevet i det du også linker til. Men lige lidt hjalp det. Men så i dag da jeg prøvede at plugge i igen, kom der pludselig en ny enhed i enhedshåndtering under Andre enheder. Der blev dog ikke installeret noget, men nu var det en smal sag at installere driver så det kom til at virke. NU kom der så andre besværligheder. Den kunne ikke finde ud af synkronisere. Jeg plejer at have iPhone, Google Calender og Outlook 2007 til at synkronisere for altid at have styr på min travle hverdag.

Regedit var renset med CCleaner, så det var ikke der det drillede.
Alle andre USB dimser fungerer.
Så hvad der lige har været problemet er vi ikke klar over men det virker nu.

Tak for hjælpen og godt nytår.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 29-12-09 17:03

Hmm.... mon ikke du sku' gå dit mobiltelefon-operativsystem (OS X) efter i krogene?

Det kunne jo være din iPhone den er gal med?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 29-12-09 20:06

Tak for svaret molokyle.