/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Gratis unlock af sony ericsson K770I???
Fra : gozimza
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 28-12-09 16:23

Hej sidder der en derude der kan hjælpe med at unlocke min K770I så vil jeg med glæde smide nogle point.....håber det kan lade sig gøre(gratis)
Ps: jeg har datakabel til den.....

Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-09 16:30

Se her, men det er ikke gratis.

http://www.seunlock.dk/

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-12-09 16:48

De kan ikke låses op gratis med mindre du får koden fra 3 eller Telia ... som er de eneste der låser deres telefoner i dag...

www.find-unlocker.dk kan du finde nærmeste ... er telefonen fra 3 skal du også ha den debranded altså lagt ny neutral software på .

vh
D9N

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 29-12-09 09:37

Hvis det var muligt at låse alle telefoner op gratis så ville alle os der driver en forretning nok stoppe med det....)))

De telefoner der kan låses gratis op er ved at være nogle meget gamle modeller. Så find en unlocker som kan gøre det for dig. Det koster ca 100,- kr og så er du sikker på det bliver gjort ordenligt.

www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk eller www.unlocker-database.dk