/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
tandtekniker
Fra : kimpetersen
Vist : 753 gange
100 point
Dato : 28-12-09 13:10

Er der nogen, der har kendskab til en tandtekniker, som kører ud ældre dårligt gående. Det er i Region Sjælland.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-09 13:15

Det "måes" man ikke

Men det kommer selvfølgelig an på om det blot er for at afhente et gebis....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 28-12-09 13:33

Refi, hvorfor må man ikke det????

Denne tandtekniker

http://www.helsingetandteknik.dk/

Skriver sådan på sin hjemmeside

Citat
Hvis du er gangbesværet eller sengeliggende, så kontakter mig for et udebesøg.

KimPetersen, prøv at ringe til de nærmeste tandteknikere, det kan da være de gør ligesom den tandtekniker i linket

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-09 13:36

Jeg mener også at min lokale tandtekniker kører ud til ældre gangbesværede, især nu hvor kommunen har sparet funktionen væk fra plejecenteret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-09 13:46

Som allerede nævnt kommer det jo an på opgaven

Det står jo ingen steder om "besøget" blot omfatter et "kig"

ALLE operationer hos "private" er FORBUDT med mindre de er livstruende - og så er det ikke bestillingsarbejde..... (med mindre man er HAer )

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-09 14:00

Refi... en tandtekniker opererer ALDRIG

En tandteknikere laver kroner/broer/proteser, enten efter tandlægens afstøbninger, eller evt. afstøbinger taget hos tandteknikeren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-09 14:15

Citat
Refi... en tandtekniker opererer ALDRIG

Jamen så er der jo ikke noget problem...

Nu mangler vi så bare at få art vide HVAD det egentligt drejer sig om

I rest my case - man LÆSER tilsyneladende IKKE hvad jeg skriver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-09 14:24

Jamen så tager vi da spørgsmålet en gang til

Citat
Er der nogen, der har kendskab til en tandtekniker, som kører ud ældre dårligt gående. Det er i Region Sjælland.

Jow jeg har skam læst dit svar

Citat
Det "måes" man ikke

Citat
Nu mangler vi så bare at få art vide HVAD det egentligt drejer sig om

Dette er sagen fuldstændig uvedkommen

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-12-09 14:59

http://www.tandtekniker-klinikken.dk/p15.asp

Det praktiseres da nogle steder i landet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-12-09 15:06

Smokei... Ja heldigvis, ellers var der rigtigt mange der ikke kunne få ordnet tandproteser mm

Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 28-12-09 20:49

Tak for svaret Nordsted1.

Det vil jeg gøre, når de åbner efter nytår.