/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Spotify Invite
Fra : gandimand
Vist : 1365 gange
500 point
Dato : 27-12-09 21:49

Hey

Nogen som ligger inde med en invite til Spotify som kunne sendes min vej :) pleaseeee

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-12-09 22:01

http://spotify.en.softonic.com/

Skal vel bare hentes, og så skal du vel tilmelde dig, for at bruge programmet ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 22:19

Prøv engang at læse den danske side

http://c4d.dk/sadan-spotify-i-danmark

Jeg ved ikke helt 100% hvad det er du søger, dvs nu har jeg da læst lidt om det - meget spændend -

men er det ikke det samme som TDC tilbyder nu?? at steame musikken????

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-12-09 22:24

Citat
steame
er vist at "dampe" eller noget lignende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 22:33

TDC vil streame musik til mobilen
Snart er TDC klar med Spotify-konkurrent. Streaming bliver dog først tilgængeligt på mobilen senere.

Google-annonser
Akademiuddannelse i IT
Få papir på dine IT kompetencer Deltids på fjernundervisning - 3 år
www.netau.dk Af Steen Jørgensen
Mandag 21. december, 2009 15:42
Større tekst
Mindre tekst
Udskriv artikel
Del på facebook
Del på mySpace
Send til ven Din besked er blevet sendt
Navn:Din vens email:
TDC's nye streaming-tjeneste er en videreudvikling af YouSee Play og TDC Play, hvor TDC's bredbånds- og mobilkunder siden 1. april 2008 har kunnet downloade og derefter afspille musik. Kataloget er i dag på 6,1 million musiknumre.

Ind til videre kan man dog kun gøre det via pc, først engang til næste år er TDC klar med en mobilløsning.

TDC's koncerndirektør for TDC's privatforretning, Jesper Theill Eriksen, forklarer, streaming af musik er fremtidens måde at lytte til musik på:

"Det er slut med at skulle bruge tid på downloads og finde plads på harddisken til al musikken," siger han.

http://www.comon.dk/nyheder/TDC-vil-streame-musik-til-mobilen-1.250098.html

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 23:05

Her står du ikke behøver en invitation/kode

http://pcsplace.com/news/try-spotify-without-an-invitation-code/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 23:11

Citat
Sign up here and we will contact you as soon as Spotify goes public.

https://www.spotify.com/en/invitation/

Iflg. dette link, står der, at den Sportify kun virker for ip-adresser i England

http://www.musicademy.com/2009/01/free-music-spotify/

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-12-09 23:16

Er det for musikkens skyld, så er netmusik meget nemmere, fjern drm beskyttelsen med et af de programmer der ligger på nettet.
soundtaxi eller lignende.
http://netmusik.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-12-09 16:33
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 29-12-09 16:47

Alka på "din" side står der også

Citat
Desværre er det ikke eksisterer i Indien og er kun tilgængelig i England, Sverige, Finland, Norge, Spanien og Frankrig, og du behøver en invitation, som du kan gøre herfra: InviteShare

Ligesom i "mit" sidste link, hvor der stod at det kun var for ip-adr i England

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 31-12-09 13:11

Hej Alle ,, det hjalp desværre ikke på mit prob da jeg har prøvet diverse ,men har nemlig en makker i norge som bruger det ,han betaler 99kr i mdr. og så kan han invitere 2stk, men kom selvfølgelig lidt for sent... når man betaler er der ikke reklamer i mellem sangende.. og jeg bor nemlig selv i spanien,men er iøjeblikket i Dk.. men ellers tak til alle .... GODT NYTÅR

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 31-12-09 13:13

Tak for svaret Nordsted1. kan se du skriver man kan gør det spanien uden invite og der skal jeg ned igen efter nytår ,, takker