/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig rejseforsikring
Fra : plimgøj
Vist : 478 gange
200 point
Dato : 27-12-09 20:37

Jeg skal til Jordan fra den 10.-17. januar, og der er det nok bedst at tegne en rejseforsikring

Men gennem mit forsikringsselskab koster en årsrejseforsikring over 1000 kroner. J

eg har kigget lidt hist og her og kommer frem til at det billigste jeg kan få nok er 300 kroner, hvis jeg forsikrer mig et andet sted, og kun i den uge (altså ikke en ÅRSrejseforsikring)

Kan du anbefale nogle billige forsikringer??? Jeg har ikke en masse forsikringer, som jeg kan samle og så få rabat, for har kun brug for min familieforsikring... Har ikke bil, sommerhus osv.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 27-12-09 20:59

Hvis du alligevel rejser hvert år så få udvidet din familie forsikring med en rejse forsikring. Det er for det meste det billigste.

Men markedet er svært gennemskueligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-09 21:11

Læg mærke til at det kan være dyrt udenfor EU og husk at fortælle hvor du skal hen.

Kommentar
Fra : plimgøj

Dato : 28-12-09 11:16

Jeg regner ikke med at jeg skal rejse mere i år - så har nok ikke brug for årsrejseforsikringen... Men måske skal jeg bare tage den til 300