/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Logge på, men ingen adgangskode
Fra : marhel
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 27-12-09 18:28

Det er garanteret ret simpelt - men:

Når jeg tænder computeren kommer "login - skiltet" frem. Der står vores brugernavn, og jeg skal bare trykke enter for at komme ind, for der er ingen kode på - men kan man ikke gøre så man slet ikke skal logge ind - at computeren går direkte til skrivebordet?
Gir det mening?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-09 18:32

Hvilken version af Windows har du på computeren? Du kan sandsynligvis ændre i din Brugerkonto som du kommer til fra Kontrolpanel

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 27-12-09 18:37

Jeg har windows xp. Jeg synes jeg har kigget under kontrolpanel -> brugerkonto men kan ikke helt finde noget.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-12-09 18:41

Hvis der er mere end 1 brugerkonti virker det som hos dig - vil du undgå at du skal logge ind så skal du slette overfødige konti'er så der kun er en konti.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-12-09 18:41

kontrolpanel
brugerkonti
VÆLG
http://www.gratisimage.dk/image-6C29_4B379BEE.jpg

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-12-09 18:42

Du skal ihvertilfælde vælge brug VELKOMSTSIDE

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 27-12-09 18:48

Spam-free - der kan jeg finde ind - tak for hjælpen.

Imidlertid melder der sig et andet problem, når jeg forsøger at ændre disse indstillinger, får jeg beskeden at et program der er blevet installeret fornyligt at deaktiveret velkomstsiden. Jeg får oplyst følgende filnavn, som "skyldig" i problem: Mrvgina.dll

Nogen der ved hvad det er og hvordan jeg får det væk?

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-09 18:50
Godkendelse af svar
Fra : marhel

Dato : 27-12-09 18:51

Tak for svaret spam-free.

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-12-09 18:53

Jeg har selv haft problemet for nogle dage siden og rodede også med det, SIMPELT, ikke.

Grunden til det kan være opdaterede/ installerede programmer og ikke sikkert det er nødvendig at fjerne.