/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Positive erfaringer med Neergård
Fra : henrikkrebs
Vist : 949 gange
100 point
Dato : 27-12-09 08:57

Det nye forum www.camping-info.kortlink.dk/72q4 om Neergårds Camping mangler i udpræget grad beretninger om tilfredse kunder. Kender I nogen?

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 09:05

Nej

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-12-09 09:14

Tilsyneladende, så er det som altid kun utilfredse kunder der som oftest skriver om noget som mandagsbiler/lortebiler. Alle de som er tilfredse, har ikke behov for at ytre sig - med mindre de bliver spurgt.
henrikkrebs, du skriver vel heller ikke om alt muligt du er tilfreds med - vel! MEN når man læser de skrækhistorier inde på siden, så kan man ikke forstå, hvad han lever af, med de kun 12-15 utilfredse kunder der har skrevet. Der fiende ca. 75 campingvognsforhandlerei Danmark, og det er - heldigvis - kun de få af dem, der har så negativ en omtale.

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 09:19

Lige for en ordens skyld, så kender jeg heller ikke nogle utilfredse kunder, så det er måske dumt at deltage i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-12-09 09:21

DropDetFis >> Det kalder man selverkendelse

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-12-09 09:22

.... i øvrigt, så kan man ikke finde, hvem der står som ejer af domænet:
http://neergaardkonkurs.forumup.dk/
... det virker påfaldende - så det er formentlig en forhenværende kunde?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 27-12-09 09:22

http://www.vavirk.dk/

Kaske der ligger noget negativt her.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-12-09 09:28

Alka skrev
".... i øvrigt, så kan man ikke finde, hvem der står som ejer af domænet:
http://neergaardkonkurs.forumup.dk/ "

Ja, det er en mangel. Det vil jeg få rettet op på

Hvem der ejer domænet ved jeg faktisk ikke (spørg dk-hostmaster), men det er mig der står bag oprettelsen af subdomænet neergaardkonkurs.

Henrik Krebs
Karrebæksminde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 09:53

Jeg har kun handlet småting i forretningen, det var en fin betjening

Men til gengæld kender jeg tre unge der lejede en autocamper, og de fik bestemt ikke nogen god oplevelse... der var så mange fejl og mangler på autocamperen, at drømmen om autocamperferien mere eller mindre gik i vasken

Der blev overhovedet ikke lyttet til klagerne ved hjemkomsten, selv om de godt kunne se, at det var noget rigtig skidt de havde udlejet - selv om autocamperen var forholdsvis ny -

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 27-12-09 10:04

Citat
Alka skrev
".... i øvrigt, så kan man ikke finde, hvem der står som ejer af domænet:
http://neergaardkonkurs.forumup.dk/ "

http://www.forumup.dk/

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-12-09 10:05

Nordsted1 - du kan da godt krive på forum'et at du har handlet småting i forretningen og fået en positiv oplevelse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 10:31

henrikkrebs... ja det kan jeg da godt... men de unges oplevelse med autocamperen opvejer jo min oplevelse

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-12-09 10:40

Citat
Kender I nogen?

Nej tvært i mod......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 11:18

Jeg har lige læst dit indlæg på dcu's side, øv øv og atter øv

Hvor er det urimeligt, at man bare kan starte firmaet op igen.. der er noget i lovgivningen der halter

Vi har også kun en forhandler tilbage i Nordsjælland, der følte vi os godt og grundt taget ved næsten sidste år, og handler der ALDRIG mere, ... og jo flere campister jeg snakker med, har oplevet noget lignende... så hvis de ikke snart tager sig sammen og behandler deres kunder anstændigt, så får de svært ved at klare sig - og det er ikke kun pga krisen - som man jo ellers kan give skylden for mange ting

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-12-09 17:22

Alka skrev
Citat
.... i øvrigt, så kan man ikke finde, hvem der står som ejer af domænet:
http://neergaardkonkurs.forumup.dk/
... det virker påfaldende - så det er formentlig en forhenværende kunde?

Disse oplysninger er nu tilgængelige for registrerede brugere.
Tak til Alka

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-12-09 21:42

Citat
Disse oplysninger er nu tilgængelige for registrerede brugere.
Tak til Alka

se nu ville jeg jo ALDRIG registrere mig uden at vide hvem jeg registrerede mig hos, det er da lidt omvendt at skulle registrere sig for at finde ud af det

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-12-09 21:45

EXTERMINATOR >> Du ku jo sende en PM til admin. Iøvrigt kræves IKKE dit navn ved registrering

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-12-09 22:03

Nej, ikke navn men der kræves da emailadr.
kan ikke lige se at det skulle være muligt at sende en pm uden at være logget ind.

en anden ting, er det kun mig der har en irriterende boks med: "websiden blev ikke fundet" på hver enste side på det fora

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 27-12-09 22:09

OK - det skal nok gentænkes.

Nej - siden halter - "websiden blev ikke fundet" er 'normalt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 22:36

I siger lige til,når i også har fundet en tilfreds kunde ik'?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-12-09 23:11

@ Nordsted1: 27-12-09 09:53

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-09 23:16

Hø hø,hvis det er mig der skal sørge for han ikke krakker igen, ser det meget sløjt ud... jeg handlede kun der fordi min egen forhandler, er blevet for grisk, og på det nærmeste har eneret på Nordsjælland

Jeg har alt det udstyr der kan være på en campingvogn, så det er kun småting til rep. jeg køber der

Men Neergård kan godt få lidt ros af mig.... jeg faldt pladask for en sprit ny Hobby autocamperer, vi snakkede lidt med ham om den, og han var dog så ærlig at sige, at jeg IKKE skulle købe den, det overraskede mig temmelig meget

Efter denne omtale (og på dcu) får han da temmelig svært ved at få kunder

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-09 16:52
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-09 17:26

Piaskov.... det er HenrikKrebs' egen tråd på dcu siden

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-09 20:33

Citat
det er HenrikKrebs' egen tråd på dcu siden

Nå for F***

Undskyld Henrik ...pinligt .