/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Aftenens grimmert!!!!
Fra : Cathcart
Vist : 835 gange
100 point
Dato : 26-12-09 23:29

Man har nu fundet ud af, hvor jøder og andre gør af forhuden, når de omskærer mænd og drenge...

Lad være med...........

At købe blæksprutteringe i Netto.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-12-09 00:01

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 27-12-09 00:26

Så er det derfor at man får serveret det så ofte i Tyrkiet

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 11:02

DropDetFis!

Sq ik´spor morsomt, ja undskyld jeg siger det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-12-09 14:03

Jeg tror spørgsmålet/advarslen kan være interessant for Netto............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-12-09 14:20

Uanset om du sætter det under vittigheder bør du læse kandu's regler
Citat
Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag.
og jeg kunne godt forestille mig, at Netto finder din sammenligning væmmelig og krænkende.

Accepteret svar
Fra : malmin

Modtaget 100 point
Dato : 27-12-09 14:58

Den der kun tager spøg, for spøg, og alvor kun alvorligt.
Han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.

Piet Hein

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 27-12-09 17:24

Forøvrigt er forskellige butikker blevet taget i at deres kød ikke indeholdt det kød som de reklamerede med. Man har fundet svinekød i oksekød, lammekød i svinekød, o.s.v Så hvem ved egentlig hvad blæksprutteringe indeholder!!

Men hvorfor gøre noget der var ment som en uskyldig spøg, til et stort problem??

Er personforfølgelsen begyndt igen??

malmin

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-12-09 17:34

Citat
ærekrænkende
Så er der sq mange brugere, der bryder Kandu´s regler med de beskyldninger, der til tider smides i hovedet på andre brugere, som så kan blive helt ophidsede .

Mvh Chris

PS! Til benefice for de , er her en ny pointe, så alle kan blive glade igen :

At købe blæksprutteringe hos fiskehandlere, der kun afregner i jyske dollars .

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 17:52

Jeg personligt har ikke tænkt på at person forfølge nogen på grund af en *meget dårlig og upassende "vitz"*

Og desuden har personforfølgelsen hele tiden været her, og fortsætter på forskellige planer, som er under lavmålet af normal anstændighed, syntes jeg.

F.eks her:
http://www.kandu.dk/spg143292.aspx

Når man svarer på et spørgsmål, og tror man "hjælper", så viser det sig, at det er et spørgsmål, som kun er stillet for sjov, og at Hobenhagen er et ... ... (ja, jeg vil ikke sige det, men det er sq under al kritik!)

Kan I da for h... ikke snart se at opfører jer ordentligt?

Frem for at have så travlt med "mange-profilen", som i hvert fald holder en nogen lunde sober tone.

Det jeg har imod denne "vittighed" er ikke det med blæks prutter i Netto eller dårligt kød -
Men det med at nedgøre jøder/muslimer eller andre som bliver omskåret.

Det må de vel selv om?

Hvad hulen rager det dig?

(Og jeg er ikke omskåret)

Tag nu og find kammertonen her på Kandu.dk !

Og så er jeg ikke så sart & med på en spøg ...

Men der er altså grænser, som der jo, bekendt står i de Kandu.dk regler, som af en elller anden grund ikke bliver overholdt alligevel.

Det eneste "forbrydelse" er at være "spammer" -
Så er det åbenbart ligegyldigt hvad man ellers siger til folk.

Eller hvad?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-12-09 20:16

Citat
Men det med at nedgøre jøder/muslimer eller andre som bliver omskåret.
Har du så hørt det om Jesus. Nemlig, at han ikke længere kan gå på vandet på grund af hul i fusserne ?

Og forøvrigt er der sikkert mange andre end kristne, der går ind for genbrug .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 20:47

Den var da god den med Jesus!

Og jeg er ikke spor forarget, da jeg jo ikke er troende hverken på det ene eller andet religiøse, så fortsæt bare. Kom med nogle flere sjove vitzer.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-12-09 20:54

Hej Jørn.

Du er sq også velkommen til at fyre nogle vitzer af her .

Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 27-12-09 20:57

Citat
Man har fundet svinekød i oksekød
Stakkels dem, der ikke må indtage grisseføde

Mvh Chris .

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 27-12-09 22:52

Hej Malmin

Tak for svaret, samt tak for at du ikke går af vejen for lidt sort humor .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 28-12-09 06:41

Sir Chris og noble malmin.

Kære venner.

Jeg går sq heller ikke af vejen for lidt sort humor.

Og jeg har samme holdning som Piet Hein, hvad man kan læse på min profil.

Jeg er bare så træt af alle disse generaliseringer og nedvurderinger af andre folkeslag/trosretninger end den "officielt" danske-danske-"tolerance" om "normalitet" i Mor Danmark.

Er heller ikke et af Guds (som jeg ikke tror på) bedste børn, men der er nu visse ting, som jeg opponerer imod.

Nåh, men det er jo godt at disse SuperPoint kom en god ven af Sir Chris til gode.

Syntes nu ellers det havde været mere "modigt" at give dem til mig !

Ikke fordi jeg samler på de fucking point, som man alligevel ikke kan bruge til en shit, men fordi det er "lettere latterligt" altid kun at give points til "vennerne" eller "sig selv" (Ja, det har I jo heller ikke gjort, I ar bare gode venner), men I forstår sikkert hvad jeg mener.

Sådan noget snyd, som jeg f.eks kunne finde på !

Hygge Hejsa

Ved nogen af jer to friske gutter om hvornår jeg bliver blacket igen?

Nu løber rygterne på. som sædvanligt, om at mine dage er talte.

Gør ikke så meget hvis det sker -

Så kan man jo starte på en frisk igen og igen.

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 28-12-09 06:46

I skulle nu have givet Super points til granner01!

Hun er da den mest troværdige her i tråden.

(Foruden Sir Chris og noble malmin, naturligvis, men I er jo så nære venner, så I har påvirket hinanden i en positiv retning, og granner01 har en selvstændig mening. Ser hun også ryster på hovedet af denne (vand) vittighed.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 28-12-09 06:59

Hej Jørn

Jeg håber ikke at du bliver BL af Kandu teamet denne gang.

Jeg ved godt at du er sarkastisk, ironisk, og elsker at drille visse brugere af Kandu, men jeg synes at det du gør er "barnemad" i forhold til andre Kandu brugere praktisere.

De brugere der ikke synes om din finurlige måde at være på, kan jo hver især BL dig, så får de ikke ondt i "øjnene" af det du skriver.

Jeg synes du er morsom og underholdende, og jeg VED at du også kan være seriøs, så jeg håber det bedste.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 28-12-09 08:45

Tak (er kun et fattigt ord, som Poul Bundgård så smukt sang) malmin !

Jo én (og kun én) af disse (få) personer, jeg "elsker" at drille optræder jo netop i dette spørgsmål.

Og det er selvforskyldt, at jeg "elsker" at drille vedkommende, for denne storartede person har "forfulgt" mig lige siden "oldtiden" på Kandu.dk

MvH
Jørn

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 28-12-09 10:28

Med hensyn til personlig BL liste, så syntes jeg at det er kujon-agtigt, ja undskyld udtrykket. Men det er jo, for mig at se, den måde som ét af de største og mest berømte "Svine-andre-til" personer bruger. Kan sagtens, uden problemer, tilsvine andre, med er en sart mimose, hvis man tillader sig at "svine" profilen til den mindste smule til gengæld (på en nogen lunde sober måde). En skaldesmækkende-mimose, som jeg har læst et sted her på Kandu.dk, og som er et godt udtryk for sådanne sølle personer, som ikke kan tåle deres egen medicin.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 28-12-09 11:11

Jeg har BL nogle brugere, for jeg kunne ikke skrive NOGET SOM HELST, uden at det jeg skrev, blev svinet til på det groveste. Ukvemsord som jeg aldrig ville bruge mod andre, blev jeg overdynget med.

Så istedet for at blive irriteret over en ødelagt tråd, har jeg BL dem, og jeg kunne aldrig drømme om at skrive i deres tråd - men det kan jeg vist heller ikke, da de også har BL mig.

Kald mig bare for kujon! Jeg kalder det:"FRED PÅ MIN TRÅD" Jeg ved godt at nogle Kandu brugere er bange for at BL nogen. Men hvorfor? Når man kan undgå dem hvor kemien ikke passer sammen, og derved undgå meningsløse, ubehagelige og nedsættende udtalelser, så synes jeg det er godt at man selv kan vælge hvem man vil "omgås", ligesom i det virkelige liv.

malmin

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-12-09 13:49

Kære Jørn.

Da jeg ikke ved, hvor gammel du er, ved jeg så heller ikke, om følgende siger dig noget. Men i TV´s ungdom var der en række udsendelser med en herlig komiker, Dave Allen. Han tog så meget fis på paven og den katolske kirke, at jeg den gang var ved at brække mig af bare grin. Dave Allen var/er selv troende katolik, men syntes samtidig at der var/er alt for meget "pomp, pragt og helligfis" omkring paven osv.

Og jeg har det perversonligt sådan, at næsten intet er mere "helligt" for mig, end at man kan lave godmodig sjov med alt. Den eneste grænse, jeg har, er, når der bliver joket omkring pædofili, voldtægt og hustruvold. Så tænder jeg totalt af.

Selv da der kom en del barske bemærkninger og løgne omkring min "ophøjede" person, tog jeg det bare oppe fra og ned, da jeg er komplet ligeglad med, hvad andre mener om mig, især når meningerne er kommet fra helt meningsløse påstande . Dem om det. Længe leve ytringsfriheden .

Alle Malmins beskedder til dig, kan jeg kun bifalde og tilslutte mig fuldt ud. Især dette:
Citat
Kald mig bare for kujon! Jeg kalder det:"FRED PÅ MIN TRÅD" Jeg ved godt at nogle Kandu brugere er bange for at BL nogen. Men hvorfor? Når man kan undgå dem hvor kemien ikke passer sammen, og derved undgå meningsløse, ubehagelige og nedsættende udtalelser, så synes jeg det er godt at man selv kan vælge hvem man vil "omgås", ligesom i det virkelige liv.

Og for at slå en ting helt fast: Du er ALTID velkommen i mine indlæg .

Mange venlige og varme hilsner og til dig fra

Chris .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-12-09 13:53

Lige en ting til, Jørn.

Som du sikkert kan se, så tager jeg ytringsfriheden så alvorligt, at jeg ikke har bl-et nogen overhovedet

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 28-12-09 16:23

Kære Chris

Jeg kalder ikke malmin en kujon fordi han bruger BL til at beskytte selv med mod svinehunde, som kun er ude på at genere og nedgøre malmin.

Derimod Krummen (især) og bentjuul, som overdænger mig med lede udtalelser fordi jeg har påpeget nogle ting, som jeg syntes er "sandheder" + at disse og et par andre medløbere, som også har BL mig, men gerne vil tale grovkornet om min person.

Det er de meget velkommen til!

Men så syntes jeg til gengæld at man er en kujon, hvis man taler nedsættende om en profil, hvad jeg har læst, samtidig med at selv samme profil, som man taler "ondt" om er BL.

Det er dét jeg mener med at være kujon !

Ikke almindelig beskyttelse af sin egen værdighed eller selvværd, som der er nogle stykker her, som har hulens travlt med at pille i stykker ...

Muligvis (naturligvis mener jeg) fordi disse personer ikke selv har for god selvværd,
og derfor vokser et par cm. hvis de kan nedgøre en anden.

Primitiv form for adfærd!

Jeg syntes som du, også at man godt kan gøre grin med Paven (Lige som Dave Allan, som jeg godt kan huske, svagt.) + gøre grin med Jesus, Budda og Mohammed.

Det sidste syntes muslimer jo ikke, hvad jeg, som frisindet demokrat ikke kan forstå.

Men det må man så accepterer, at sådan er det.

(Og, ja - de er ikke selv for sarte med at tegne Jesus med et maskingevær o.s.v !)

Nåh, men jeg holder "lav profil ellers" går lige ind i et par "hænge-partier", som dette spørgsmål.

Er sikker på, at Kandu.dk snart blacker mig alligevel.

Det gør ikke noget.

Godt du ikke har BL nogen.

Det har jeg heller ikke.

Dels er det imod min natur.

Dels - blacker man en "Oprydder1" med sin censur kunst.
Så kommer der jo bare en ny "Oprydder7"

Hav det fint på Kandu.dk -

Og især udenfor Kandu.dk !

Jørn

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 29-12-09 09:37

Citat
Kald mig bare for kujon! Jeg kalder det:"FRED PÅ MIN TRÅD" Jeg ved godt at nogle Kandu brugere er bange for at BL nogen. Men hvorfor? Når man kan undgå dem hvor kemien ikke passer sammen, og derved undgå meningsløse, ubehagelige og nedsættende udtalelser, så synes jeg det er godt at man selv kan vælge hvem man vil "omgås", ligesom i det virkelige liv.

Hej igen Chris

Håber ikke jeg hører ind under denne katogori hos hverken dig eller malmin !

Ved godt at jeg er p... irriterende for mange "Kandu.dk-tumper", som ligger på toppen af denne Hitliste, som jeg personligt et s... lige glad med.

Har KUN brugt den til at lave fis med.

Men mange er åbenbart så henrygte over den, at de tager den seriøst, og partu vil være på toppen altid.

OK - Hvis det er deres "liv", så Allright for mig !

Og seriøse vil man altså helst ikke være.

Nu har jeg lige skrevet et "Tip" om at tale ordentligt.

Vidste jo godt at det blev "jordet" - Men det var sq seriøst ment.

Nåh, hul i det.

Bliver jo snart udelukket for komisk udseende + ensomhed (hvad ved man om det?) alligevel.

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 29-12-09 09:43

De der blæksprutte ringe fra Netto smager i øvrigt af h... til !

(Og nu forstår jeg hvorfor !)

Er ellers mere til fisk end kød !

Og har smagt blæksprutter i Tyrkiet.

En skuffelse !

De smager jo ikke af noget i sig selv.
(Der skal i hvert fald godt med hvidløg + krydderdressing på, før en blæksprutte smager af noget)

Så er havkat da bedre. (Koteletfisk, som den er døbt)

Min ene Onkel i Løkken var fisker, så jeg har smagt en masse friske (og anderledes, måske) fisk i min barndom.