/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Så jeg Lars Løkke i Tivoli i dag?
Fra : Hopenhagen
Vist : 1103 gange
50 point
Dato : 26-12-09 20:00

Kan det passe at jeg i dag så Lars Løkke Rasmussen og hans familie i Tivoli, uden skyggen af sikkerhedsvagter?
Ellers har det virkelig været en der ligner ham ekstremt. Jeg gloede grundigt på ham og han kiggede også meget igen. Har det ikke været ham, så har han da troet jeg var tosset, eller også må han simpelthen have hørt den før og nyder lidt at ligne en kendis

Men kort sagt. Kan det ske at han går rundt uden vagter omkring sig i disse tider?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-12-09 20:07

ring se og hør

hvis du vil sladre om de kendte

jeg er ligeglad

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-09 20:07

Citat
uden skyggen af sikkerhedsvagter?

NEJ....

De er der døgnets 24 timer.....

men det er da muligt du ikke har set dem

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-12-09 20:13

Citat
uden skyggen af sikkerhedsvagter?

Det har da også været gråvejr hele dagen

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 26-12-09 20:16

Det ved jeg ikke om du gjorde. Men min kone og jeg så ham ikke, og vi var i Tivoli kl. 13-16 ca.

Jørn

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-12-09 20:23

Han ligner enhver anden der fylder sig med fadbamser.

Danske sikkerhedsvagter griner altså ikke i mængden med sorte silkejakker, solbriller og snoede hvide ledninger strittende ud af ørerne, men Du kan være vis på at de (den) var der også.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-12-09 23:15

Nej ham har du ikke set i Tivoli... han holdt da julefrokost for familien hjemme i Græsted

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 09:24

Nåh, men så var det altså Dabmarks berømte statsmand! Syntes nok han lignede! Jo han og famillien var i Vaffelbageriet, Galajerne, Det muntre køkken, og bonche kogeriet. Familien havde turpas. Bare jeg dog havde husket min autografbog.

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 09:37

Dabmark, ja hvad er da det for et land? Danmark, natullervis. Løkke var forresten rigtig god til at skyde med gevær. Ligesom jeg har set han på en plakat i Afghanistan. Ja, det var dengang han var gode venner med Taliban og gav dem en masse $$$ . En flink mand, ham Lars Løkke.

http://arbejderen.dk/index.aspx?F_ID=46607

Accepteret svar
Fra : DropDetFis

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-09 10:04

Hvor i Tivoli så du Lars Løkke Rasmussen, Hopenhagen?

Godkendelse af svar
Fra : Hopenhagen

Dato : 27-12-09 16:49

Han babbede tarm på din mor

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 16:59

OK !

Min mor er desværre død for ½ år siden, så det var en super vitz du dér fyrede af ...

Mange tak ! Svinehund !

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 20:50

Du har vel nok et sobert sprog, Hobenhagen !

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 27-12-09 20:51

Til Løkke med det !