/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
køb af fladskærmstv
Fra : anette10
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 26-12-09 16:56

Jeg skal ud og købe nyt fladskærmstv, og da jeg ikke har nogen forstand på det vil jeg gerne have ldit hjælp til at vælge hvad jeg skal købe.

jeg vil gerne have et 26 eller 32 tommer, og det skal bare bruges til at se tv og dvd på, har ingen specielle krav, og helst have en fornuftig pris.
hvad vil I råde mig til at købe?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-12-09 17:02

Vi har lige købt et LG TV, det har et rigtigt godt billede og en god lyd.

http://nordic.lge.com/dk/proddivergent.do?actType=search&categoryId=01&modelCategoryId=&parentId=

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 26-12-09 17:19

Eller prøv dette gode link og læs lidt mere der..

http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-09 17:32

Vi er glade for vores Toshiba 32" HD ready alm 50 hz
Til små 3,500 kr. hos Elgiganten.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 26-12-09 23:45

I Tænks Europæiske forbruger test fra December er det Philips 32PFL7404H der blandt 32 tommer får prædikatet bedst til prisen.

Min egen erfaring siger mig at hvis man skal have det fulde udbytte af HD skal man op i 40 tommer og man kan få mange gode til mellem 5000 - 6000 Nettorvet kører med et udemærket Samsung.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-12-09 06:45

det bedste råd er
1. det skal være mpeg4 tuner c/t
2. fuld hd
3. gå ned i foretningen og se tv'et (de må ikke vise tegnefilm eller dvd) det skal være tv signal vælg de eller det tv du synes står bedst
4. gå så også hen i en anden butik (ikke samme kæde) og se på tv'et der
5. find så det sted der er billist og køb det der

philips samsung eller sony ville jeg nok gå efter

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-12-09 09:35

Elgiganten har lige nu et 32" til under 3.000 kr. det kan godt opfylde dit beskedne krav!