/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MMS
Fra : LuffeA
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 26-12-09 14:57

Jeg har fået nyt mobilabonnement hos TDC, samme nummer men nyt kort.
Har hentet en MMS-opsætning og kan sende, men ved modtagelse kan jeg ikke se den men får et password til TDC hvor jeg så skal se den på nettet

What to do ???

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 26-12-09 15:11

Prøv at sende en mms besked til dig selv med et billede i og lidt tekst.
Kan du modtage det?

Prøv evt at slette alle mms/wap/gprs opsætninger på telefonen og hent nye
Du må ikke ændre sms centralnummeret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-12-09 15:13

Har du gjort opmærksom på hvilken telefon du har ?

Hvis ikke .... så skal du gøre det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-12-09 16:01

Hmm, jeg skal så lige finde min manual for sletning, jeg har haft firmakort på den fra Sonofon, også med MMS, og så på mit gamle kort fra TDC.

Jeg kunne jo nulstille den via puk-koden, men det tager herretid at genoprette