/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Fodboldbilletter i udlandet
Fra : Fanten
Vist : 1881 gange
55 point
Dato : 26-12-09 02:47

Vi er 2, der har tænkt os at tage til Tyskland i år 2010 og se en kamp i Bundesligaen, men problemet er det der med billetterne. Det drejer sig om en af klubberne Hamburger SV eller Borussia Dortmund. Jeg kan finde en dansk side med billetter til hjemmekampe med begge hold, men det er på Euroticket.dk. For nogle måneder siden så jeg dem i Basta på TV2, da de ikke altid leverer billetterne.

Jeg har også fundet andre sider, hvor billetprisen er på over 400 euro, og det er udenlandske sider.
På Borussia Dortmunds hjemmeside (www.bvb.de) kan man bestille billetter online til 73 euro stk., men da jeg ikke er sååå god til tysk, eller hverken stoler 100% på internet oversættere ved jeg ikke om jeg vil få leveret billetterne på min adresse, om de kommer i tide, eller om jeg skal hente dem i Dortmund. Derefter har jeg et andet problem:

Skal man være medlem af en officiel fanklub for at komme ind og se en kamp? Har jeg hørt at man skal i rigtig, rigtig mange klubber...

Problemet er 100% det samme med HSV, kan bare ikke finde nogen officiel billetside.

HVIS nogen kan hjælpe med at evt. finde ud af, om jeg kan bestille fra deres hjemmeside, og stå med billetterne få dage senere, eller om jeg skal være med i en fanklub, så vil jeg være jer EVIG taknemmelig! Tak!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-12-09 08:32

Citat
eller hverken stoler 100% på internet oversættere

Jeg bruger aldrig de oversættere, der er altid noget der smutter.
Og jeg er heller ikke god til tysk........stik mig hellere noget engelsk

Egentlig underligt at en så vigtig hjemmeside ikke også bliver vist på engelsk, det gør f.eks Deutche Bahn og firmaer med respekt for sig selv.

I en så vigtig sag bør Du nok alliere Dig med en tyskkyndig, ikke mindst for at undgå en tastefejl ved bestillingen, den kan man komme til at hænge på ligesom ved onlinebestilling af flybiletter.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-12-09 10:14
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 55 point
Dato : 26-12-09 10:18

BVB

Du bestiller og betaler bare....

Du skal ikke være medlem af noget..

Billetterne skal afhentes TIDLIGST 2 timer før kampstart....

Du kan IKKE få dem sendt til udlandet...men godt bestille og betale fra udlandet

Du får et regningsnummer og medbringer dette + gyldig fotolegitimation...

Citat
Please note, that any ticket orders from outside Germany will not be sent. We will deposit those tickets on the matchday at the stadium. You will receive the tickets at ticket at the "Nordtribüne" on presentation of the invoice number and your photo identification.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-09 10:20
Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 26-12-09 17:42

LuffeA
Siden vises også på engelsk, men kunne ikke finde billetbestilling på engelsk.

jangchr, undskyld, det var den side jeg refferede til i mit indlæg - det er en af de sider, hvor de faktisk ikke kan garantere at de har billetterne, og hvis de endelig har kan man risikere at man skal hel til københavn og hente dem, hvis man bor i Jylland.

Refi, tak for det, det var da noget let at afhente dem på stadion. Tak for svaret!

Godkendelse af svar
Fra : Fanten

Dato : 26-12-09 19:46

Tak for svaret!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-12-09 19:46

Citat
jangchr, undskyld, det var den side jeg refferede til i mit indlæg - det er en af de sider, hvor de faktisk ikke kan garantere at de har billetterne, og hvis de endelig har kan man risikere at man skal hel til københavn og hente dem, hvis man bor i Jylland.

Ok, så det ikke