/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Streaming Tv
Fra : gandimand
Vist : 2169 gange
500 point
Dato : 25-12-09 23:33

Hey

Har lige et ?
nogen som kan fortælle mig om det er muligt at

Mine svigerforældre som er bosat i Norge har digital tv fra noget som hedder EBnet "Altibox"
Kan jeg på nogen måde komme til at tilslutte mig deres digitale receiver og se deres kanaler vis jeg befinder mig i udlandet, uden at skulle se de samme kanaler som dem ??
Har kigget lidt rundt,men det jeg finder er at man bliver nød til at se de samme kanaler.
Nogen som kan tyde hvad jeg mener ?? ;)
Hurtig hjælp ville være super, da jeg skal rejse herfra igen om 5 dage :) så ville jo gerne have det installeret inden.

Har kigget lidt på Elgato EyeTv, kan den bruges ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-12-09 00:34

du kan ikke gøre det uden at se de samme kanaler som boksen dekoder lige nu og her.
hvis deres boks kan dekode mere end en kanal af gangen kan de se den ene og du den anden

Har du kigget på slingbox?
http://www.digitalt.tv/artikel.aspx?ArticleID=61

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-12-09 00:52

Jeg kender ikke til liige det du skriver om

Vi har her i DK en pakke - tdc home trio- hvor vi via TDC har købt en boks,så sønnen uafhængigt af os, kan se de kanaler han ønsker

Det koster 59,00 kr pr mdr. i leje af boks

Så mon ikke der også findes sådan en løsning for jer?

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 26-12-09 11:32

Til EXTERMINATOR
Hvor kan jeg se om den kan dekode mere end en kanal adgangen ???

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-12-09 16:37

Ja, hvis du bruger deres kort!

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 500 point
Dato : 29-12-09 19:29

Citat
Hvor kan jeg se om den kan dekode mere end en kanal adgangen ???

hvis de kan sætte mere end et tv til boksen og se to forskellige kanaler kan du.

jeg har kigget lidt på deres bokse og det ser ikke umidelbart ud til at nogen af de bokse de benytter lige nu kan

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 31-12-09 13:15

Tak for svaret EXTERMINATOR.