/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Læderbukser i små størrelser...hjælp
Fra : hasfeldt_dk
Vist : 709 gange
100 point
Dato : 25-12-09 21:18

Hej derude i cyberspace...men skønne kvinde er ret lille og vi har søgt mange steder, men ikke været så heldige at finde andet end størrelse alt for stor...
Så hvis nogle har erfaring og evt. ved hvor små modeller og også gerne lidt smarte, måske med snørre og lidt "lady like" farve...helt sort.

Venligst Hasfeldt_dk

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 21:25

lige et spørgsmål : er det til motorcykel eller bare alm. læderbukser

hvis det første så kig her:
http://mcbixen.dk/product.asp?product=4245

størrelse 34 er i hvert fald småt
mvh Smuller54

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-12-09 21:30

Jeg går ud fra, at det drejer sig om motorcykel beklædning!

På denne side, kan de umiddelbart levere fra størrelse 30:
http://x1.dk/product.asp?product=3307

Er det småt nok?

Kommentar
Fra : hasfeldt_dk

Dato : 25-12-09 21:42

Tak for jeres kommentar...

Det er MC beklædning, vi har fået sendt læderbukser fra X1 i en 34, men de var vildt store....nok en produktionsfejl. Kvalitetet var bare super god, men nok mest en herre model. En damemodel med lav talje er at foretrække.

Vores bike er en H-D. Det ville være skønt hvis vi her i vinterperioden kunne køre hen et sted her på Sjælland og prøve dem...evt. Sverige, Falster, Lolland.

Venligst OS2

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-12-09 21:59

http://www.mc-select.dk/default.asp?TemplateID=297

kig på siden efter forhandlere og tryk på defi.Der er en række forhandlere på Sjælland

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-12-09 21:59

Citat
vi har fået sendt læderbukser fra X1 i en 34, men de var vildt store....

Det ville så være nemmere hvis vi fik den størrelse som damen bruger i normale bukser og så ....

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 8

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 26-12-09 08:03

Hej på motorcyklen !

Kan din skønne bikerwoman ikke bare klippe et bukseben af på f.eks:

http://d-p-a.dk/produkter/wiehl_casual_wear/bukser/laederskind_bukser/?gclid=CO2Q24DD854CFVUK3godj3thNA

Så passer det vel i størrelsen?

Eller måske kan man få en meter sort oksehud, som man kan rulle sig ind i som gavepapir?

Jør-n

Kommentar
Fra : Jør-n

Dato : 26-12-09 08:08

Øh, ikke fordi det vedkommer mig ...

Men hvad har den liste piaskov disker op med ... med dette spørgsmål at gøre ?

Har det betydning for tøj størrelsen, eller hvad ?

Kommentar
Fra : hasfeldt_dk

Dato : 26-12-09 12:02

Hej igen derude og endnu engang tak for de forslag som er kommet...vi kigger på sagen.

Problemet er ikke længden, de kan jo klippes af, damen er kun 153 cm.

Hendes normale bukser er str. 34, men dem som er prøvet har en for stor talje, derfor skal taljen på bukserne være lav.

Det sted vi søger skal der nok have et godt udvalg....prisen kan vi nok ikke være så kritiske med.

Venligst OS2 og god bag(h)jul